problem ze zbieżnością po wymianie tylnych łączników stabilizatora
Strona 1 z 1
Witam serdecznie. Pół roku po wymianie tylnych amortyzatorów i łączników stabilizatora zauważyłem ze tylne opony od wewnętrznej strony są znacznie bardziej zużyte. Czy wymiana tych elementów mogla mieć wplyw na zmianę zbieżności?
- Od: 15 lip 2011, 00:24
- Posty: 34
- Skąd: Irlandia/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 3 Sedan 1.6 Touring 2007
Tak, ostatnio sam kupiłem i okazało się że te nowe są krótsze od ori. Masz dwa wyjścia.
1. ustawić zbieżność z tyłu,
2. Jeżeli masz stare łączniki to przebij z tych nowych tulejki. Ja tak zrobiłem i jest wszystko dobrze.
Dziwne że dopiero teraz zauważyłeś różnicę, ja zaraz po wymianie czułem że tył nosi w obie strony jak się jedzie po asfalcie i po piasku.
1. ustawić zbieżność z tyłu,
2. Jeżeli masz stare łączniki to przebij z tych nowych tulejki. Ja tak zrobiłem i jest wszystko dobrze.
Dziwne że dopiero teraz zauważyłeś różnicę, ja zaraz po wymianie czułem że tył nosi w obie strony jak się jedzie po asfalcie i po piasku.
Marcis o ile się nie mylę to ty wymieniałeś wahacze i przebiłeś tuleje a tu wyraźnie mowa o łącznikach stabilizatora które nie mają wpływu na zbieżność więc proponuje szukać w innym miejscu przyczyny takiego zużycia opon.
Tak jak maciej1710 miałem już wymienione łączniki a teraz niedawno amortyzatory i jakoś nie kroi opon. To że ty akurat miałeś coś nie równego to nie znaczy że wszyscy muszą mieć tak samo poza tym to po ingerencji w zawieszenie zaleca się ustawianie zbieżności a nie jeździć i łudzić się że może uda się bez ustawiania.
Tak jak maciej1710 miałem już wymienione łączniki a teraz niedawno amortyzatory i jakoś nie kroi opon. To że ty akurat miałeś coś nie równego to nie znaczy że wszyscy muszą mieć tak samo poza tym to po ingerencji w zawieszenie zaleca się ustawianie zbieżności a nie jeździć i łudzić się że może uda się bez ustawiania.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Nic w tylnym zawieszeniu nie puka nie stuka, samochód równo się prowadzi. Jedynym słyszalnym, dziwnym dźwiękiem, który się pojawił krótko po zmianie tych elementów jest odgłos jakiejś gumy (moim zdaniem odboju) która o coś ociera podczas podjeżdżania lub zjeżdżania z krawężnika...
- Od: 15 lip 2011, 00:24
- Posty: 34
- Skąd: Irlandia/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 3 Sedan 1.6 Touring 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości