Jeżeli szła by woda lub płyn do oleju to miałbyś tzw, masło na bagnecie i olej też by sie przebarwił
[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Pojezdzij nim troche i sprawdz stan oleju po np. 12 godz,jezeli znowu przybedzie to cos jest nie tak ale raczej nie potrzebnie sie zamartwiasz
Cały olej nie zcieknie w ciagu 3 godzin od zgaszenia auta.
Jeżeli szła by woda lub płyn do oleju to miałbyś tzw, masło na bagnecie i olej też by sie przebarwił
Jeżeli szła by woda lub płyn do oleju to miałbyś tzw, masło na bagnecie i olej też by sie przebarwił
Myślałem, że żartujesz z tymi 3 godzinami ... jak zmieniają olej w serwisach to sprawdzają po 3 minutach a nie godzinach.
Autem już nie jeżdżę po drogach publicznych – czyli nigdzie – bo policja się zaczęła kręcić ostatnio. Ten samochód powinien mieć na tablicy rejestracyjnej "TERROR" ze względu na wydech (którego nie ma). Poza tym w przedniej szybie jest odprysk a opony są 3 różne z czego 2 zimówki i 2 łyse.
Taka sytuacja
Autem już nie jeżdżę po drogach publicznych – czyli nigdzie – bo policja się zaczęła kręcić ostatnio. Ten samochód powinien mieć na tablicy rejestracyjnej "TERROR" ze względu na wydech (którego nie ma). Poza tym w przedniej szybie jest odprysk a opony są 3 różne z czego 2 zimówki i 2 łyse.
Taka sytuacja

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a): Ten samochód powinien mieć na tablicy rejestracyjnej "TERROR"



-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Olej to nie woda i tak szybko z głowic, pompy oleju, scianek bloku nie spłynie, Nie ma co kombinować i pisac odrazu czarnych scenariuszy jeżeli silnik dobrze pracuje i nie widać małsa na bagnecie itp. No chyba że słowo ''TERROR'' dotyczy również silnika 
Silnika zaczynam się bać bo ma w uj więcej mocy niż KF w xedosie a nie działają jeszcze VRISy
na 2 biegu czasem zerwie trakcję na wilgotnej nawierzchni...

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
a właśnie mój nie zgubi, może to być kwestia sprzęgła?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
To kwestia wielu rzeczy takich jak m.in. opony, wilgotność nawierzchni, temperatura nawierzchni i że tak powiem współczynnik "kierowcy", jeśli będziesz wysprzęglał gwałtownie i na wysokich obrotach to może udać się zerwać przyczepność. Na gorszych amortyzatorach łatwiej stracić trakcję na nierównościach a tym bardziej przy skręcie kół 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):opony są 3 różne z czego 2 zimówki i 2 łyse.
To co się dziwić, że trakcje gubi
Przy deszczu na 3 letnich oponach to mi FS potrafi i na trójce mielić
Mój były KL na 2B to gubił trakcje na oponach 225 przy mocy 150 kunióff [tyle na hamowni wypluło]
Ogólnie KL ma bardzo fajną krzywą momentu, jeździłem K8, KF i KL i to właśnie KL'em mi się najprzyjemniej jeździło i co najciekawsze KL miał najmniejsze spalanie
Po pierwsze w Probe rwie na dwójce na dobrych zimowych oponach po drugie bez trzaskania ze sprzęgła i bez gazu w podłodze. Co prawda gubi trochę zbieżność bo maglownica ma luzy. Łyse opony są z tyłu dzięki czemu terroryzuję okolicę na ręcznym
To żadne porównanie.
Pisze o osobistych odczuciach. Probe ma większą moc niż xedos i tyle chciałem powiedzieć
deejay27 napisał(a):Sylwo bez przesady ,ja na dwójce to żony Swiftem 1,3 papcia upalałem:)
To żadne porównanie.
Pisze o osobistych odczuciach. Probe ma większą moc niż xedos i tyle chciałem powiedzieć
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Witam
Nie chcąc zaczynać nowego wątku, mam pewne pytanie.
Popękała mi obudowa od pilota i nie nadaje sie do użytku a nie bawi mnie szukanie zamka i otwieranie kluczykiem.
Czy pasuje jakaś inna obudowa od pilota do tego z xedosa z dwoma przyciskami na pilocie?
Nie chcąc zaczynać nowego wątku, mam pewne pytanie.
Popękała mi obudowa od pilota i nie nadaje sie do użytku a nie bawi mnie szukanie zamka i otwieranie kluczykiem.
Czy pasuje jakaś inna obudowa od pilota do tego z xedosa z dwoma przyciskami na pilocie?
Zanim wskoczy ogłoszenie do odpowiedniego działu to może najbardziej zainteresowanych najpierw powiadomię, że święta tuż tuż i wypada zrobić prezent Madzi i kupić jej butki na nowy sezon
Na sprzedaż kompletne koła z mojej Madzi

Cena i szczegóły nt stanu na PW
Na sprzedaż kompletne koła z mojej Madzi

Cena i szczegóły nt stanu na PW
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Pytałem w odpowiednim wątku, ale jest on ukryty w dziale Nadwozie i nie zanosi się na szybką odpowiedź. A pytanie jest takie: jak są sterowane żarówki u nas (– czy +)? To w kontekście planów modułu świateł długich do jazdy dziennej.
Na 95% masą, jak większość osprzętu w Xedosach.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Hey
Może ktoś z was pomoże mi trochę – wczoraj wyjechałem z domu i po zakręcie 90st )mokro było jak cholera) coś mi strasznie zaczęło wyć od strony prawego przedniego koła (dźwięk mocno słyszalny w kabinie) – dźwięk słyszalny od 2km w górę i to całkiem dokuczliwy.... po jeździe nie widać żadnych zmian.
Ktoś może spotkał się z czymś podobnym?
Może ktoś z was pomoże mi trochę – wczoraj wyjechałem z domu i po zakręcie 90st )mokro było jak cholera) coś mi strasznie zaczęło wyć od strony prawego przedniego koła (dźwięk mocno słyszalny w kabinie) – dźwięk słyszalny od 2km w górę i to całkiem dokuczliwy.... po jeździe nie widać żadnych zmian.
Ktoś może spotkał się z czymś podobnym?
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
najczęściej jak coś wyje to łożysko...

Łożyska są wymienione kilka tysięcy temu i zaczęło to wyć nagle po przejechaniu zakrętu.
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
art_olsztyn napisał(a):Łożyska są wymienione kilka tysięcy temu
tym sie nie sugeruj,chyba ze zalozyles oryginalne w co watpie.Ja w BG w ciagu 3 lat 3 lozyska(zamienniki,kazdy inny) wymienilem,a brat ktory kupil ode mnie juz tez po roku niecalym wymienial.Pamietam ze jedno nawet po 5 miesiqcach niecalych poszlo.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6