Panowie, czy to prawda ze w 626 GW w dyszlu tylne tarcze sa 280mm a w benzynie 261mm?
dzieki
Modyfikacje układu hamulcowego – Mazda 626 GW
1, 2
Ja osobiście założyłem tarcze nacinane i wentylowane Mikoda do swojej GW, przód klocki Ferodo (standardowe), z tyłu TRW. Efekt? Dużo większa skuteczność podczas hamowania z każdej prędkości i większa odporność na grzanie. Sam chciałem zakładać zestaw z 6 GG, ale po założeniu takiego zestawu do normalnej jazdy nie ma to sensu..
- Od: 2 cze 2012, 12:54
- Posty: 38
- Skąd: Radzymin
- Auto: Jest:
Skoda Octavia I 1.9 TDI 101 koni '07
Audi 80 B4 2.8 Quattro 174 konie '92
Było:
Mazda 626 GW 2.0 FS + LPG
Mazda 323F 1.8 FP + LPG
Mazda 626 GE 1.8 105 koni
VW Passat B3 2.0 Variant
itp....
Panowie,dziekuje za pomoc a w szczegolnosci tym co podeslali mi linki na priv 
Cale szalenstwo z montarzem jakiej 1,2 tys. Kupilem tarcze trw i brembo i klocki tez brembo a wlasnie przod i tyl nowy zalazylem.
Mysle ze generalnie auto lepiej hamuje a napewno bedzie stabilniej jesli chodzi o temperatury.
Cykne fote i wrzuce pozniej,
Pozdrawiam K
Cale szalenstwo z montarzem jakiej 1,2 tys. Kupilem tarcze trw i brembo i klocki tez brembo a wlasnie przod i tyl nowy zalazylem.
Mysle ze generalnie auto lepiej hamuje a napewno bedzie stabilniej jesli chodzi o temperatury.
Cykne fote i wrzuce pozniej,
Pozdrawiam K
- Od: 23 maja 2013, 22:38
- Posty: 12
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje