Dobrze będzie jak założę sprężynki jamex -35mm + gazowe tokico albo kayaby
Sprężyny progresywne JAMEX
A powiedz jeszcze czy zmieniasz amorki też czy zostawiasz te co masz, jakie w ogóle masz, bo tego też nie wiem
Dobrze będzie jak założę sprężynki jamex -35mm + gazowe tokico albo kayaby
Pytam, bo wygląda, że masz jakieś pojęcie o tym. Kiedyś już Ci tym zawracałem głowę, dobrze, że tu zajrzałem i znalazłem te tanie prędzynki.
Dobrze będzie jak założę sprężynki jamex -35mm + gazowe tokico albo kayaby
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

a ja mam mały problemik teraz po założeniu sprężyn coś mi puka w tylnym zawieszeniu. czasami naraz po obu stronach ale przeważnie raz z jednej raz z drugiej. słychać to nawet na niewielkich nierównościach. gość który mi je zkładał twierdzi że na 99% amory schodząc w dół po obniżeniu idą niżej i uderzają w odboje i to jest źródlem tego pukania. ale ja w to wątpie odboje są z gumy a ona takich puków by nie wydawała. zresztą jak pisałem słchać to na niwielkich nawet nieównościach a np w zagłebieniu na drodze jak auto przysiądzie mocno to nie słychać
a wtedy najbardziej powinno być to słychać. co do przodu to cisza nic nie puka
dodatkowo miałem wymieniane na tyle 2 łączniki stabilizatorów i gumy stabilizatorów.
skąd może się brać to pukanie czy istnieje możliwość że też założyli spręzyny na odwrót jak to pisał udesky wyzej??
dodatkowo miałem wymieniane na tyle 2 łączniki stabilizatorów i gumy stabilizatorów.
skąd może się brać to pukanie czy istnieje możliwość że też założyli spręzyny na odwrót jak to pisał udesky wyzej??
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
Dobra, to ja montuję te sprężyny + kayaby gaz, do tego wrzucę pare nowych części zawieszenia, powinno grać chyba...
Trzeba pisać do tego człowieka, którego mail ktoś podawał na forum?? Czy też się mogę powołać przy zamówieniu na Ciebie LoB i na Klub Mazdy?? Ciekawe jak dziś zasnę..
Trzeba pisać do tego człowieka, którego mail ktoś podawał na forum?? Czy też się mogę powołać przy zamówieniu na Ciebie LoB i na Klub Mazdy?? Ciekawe jak dziś zasnę..
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Do mnie wczoraj wysłali
qlesh zasnąłem jak małe dziecko
Jak zadzwonisz to powiedz że jesteś od "Mazdowiczów" (wiadomo 10% zniżki), gość odrazu oblicza i podaję niższą kwotę + przesyłka. Ja zapłaciłem im przelewem z góry – przesyłka wyniosła mnie dokładnie 20zł.
bartek_bart dowiedz się jak możesz dokładnie o co chodzi z tym stukaniem z tyłu, bo ja się już trochę obawiam... Już Udesky narzekał na to.
Jak zadzwonisz to powiedz że jesteś od "Mazdowiczów" (wiadomo 10% zniżki), gość odrazu oblicza i podaję niższą kwotę + przesyłka. Ja zapłaciłem im przelewem z góry – przesyłka wyniosła mnie dokładnie 20zł.
bartek_bart dowiedz się jak możesz dokładnie o co chodzi z tym stukaniem z tyłu, bo ja się już trochę obawiam... Już Udesky narzekał na to.
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
Panowie spokojnie. Macie w tym momencie twardsze zawieszenie i stukać będzie. Nie ma na to siły. ja juz przestałem się przejmować. A przy okazji wam powiem że teraz wam powyłążą wszystkie duperele, które były zużyte w zawieszeniu
Począwszy od gum w wachczach a kończywszy na amorach włacznie. Jeśli są już stare to gwarantuje że w przeciągu kilku miesięcy będziecie wymieniać.
ja jak zmieniałem na niskie zauważyłem że cieknie mi jeden, ale wcześniuej tego nie odczuwałem, po 1,5 miesiąca teraz już go nie mam i tak nap...la że szykuje się już do kupna następnych hehe. Coś za coś
Widziałem na stronie KYB specjalne amory do sprężyn niższych o 35 mm (nie były to sportowe tylko zwykłe amory -35), a więc takie obniżenie musi mieć wpływ na prace zawieszenia i niech wam sięnie wydaje że nic się nie stanie po jakimś czasie. Krótrzy skok amora przy bardziej wytęzonej pracy musi je szybciej zużyć. To jest naturalne hehe.

ja jak zmieniałem na niskie zauważyłem że cieknie mi jeden, ale wcześniuej tego nie odczuwałem, po 1,5 miesiąca teraz już go nie mam i tak nap...la że szykuje się już do kupna następnych hehe. Coś za coś
Widziałem na stronie KYB specjalne amory do sprężyn niższych o 35 mm (nie były to sportowe tylko zwykłe amory -35), a więc takie obniżenie musi mieć wpływ na prace zawieszenia i niech wam sięnie wydaje że nic się nie stanie po jakimś czasie. Krótrzy skok amora przy bardziej wytęzonej pracy musi je szybciej zużyć. To jest naturalne hehe.
SimoneuS napisał(a):nie ma szans żeby amory schodziły tak nisko i udeżały w odboje... to jakaś bzdura
też tak uważam ale gośc który mi zakładał upiera się że tak zapewne jest i stąd te stuki w tylnym zawieszeniu
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
No ja dzis zmienilem z przodu na te z mniejsza iloscia zwoi i niestuka, chyba ze na wybojach i to w miare ostrych, tyl pozostawilem bo nieodkrecil bym tych [jakich?] lacznikow wiec z tym musze jechac do warsztatu, a po za tym trzeba kupic stabilizatory a to kolejna 100zl (tylko niepamietam czy komlet czy za sztuke?) Wiec czekam na wyplate, chyba ze skons skombinuje, zreszta zobacze skocze dzis do jakiegos warszatu i zobacze za ile by mi to zrobili.
P.S. tak to jest jak sie pierwszyraz samemu zaklada i niea doswiadczenia, ale jak narazie wszystko gra, no i juz zdazylem przytrzec przodem 2 razy
P.S. tak to jest jak sie pierwszyraz samemu zaklada i niea doswiadczenia, ale jak narazie wszystko gra, no i juz zdazylem przytrzec przodem 2 razy
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Waluś napisał(a):A przy okazji wam powiem że teraz wam powyłążą wszystkie duperele, które były zużyte w zawieszeniu
Dokładnie prosze państwa...dokładnie
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Dokładnie prosze państwa...dokładnie
coś za coś ;D super efekt = częstrze naprawy
Tam się trzeba rejestrować i logować zeby móc coś kupić? Czy jak napisze im mailem ze chce kupic takie i takie sprezyny to tez mi wysla?
Napisalem... ciekawe co mi odpisze, mam nadzieje ze cene tez mi podadzą od razu.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

qlesh napisał(a):Tam się trzeba rejestrować i logować zeby móc coś kupić
najlepiej zadzwonić i załatwić to telefonicznie
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
No ok, to zadzwonie. Poczekam najpierw do jutra, moze ten człowiek mi cos odpisze o cenie i przesylce... madzia bedzie sliczna 

Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

On mi kazał dzwonić, od 10 – 17, i powołać się na dany klub mazdy tzn napisał mi ze rabat wynegocjował Klub Mazdy i trzeba sie na niego powołać
Powiem mu ze Klub MazdaSpeed i chyba mu wystarczy nie ?
Jutro zamawiam
Kurde, czytałem o zlocie w Rykach, szkoda, że monet nie będzie bo bym się chetnie przejechał
Innym razem na pewno...
Powiem mu ze Klub MazdaSpeed i chyba mu wystarczy nie ?
Kurde, czytałem o zlocie w Rykach, szkoda, że monet nie będzie bo bym się chetnie przejechał
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

LoB napisał(a):mial ktos do czynienia z ta firma
Firma jest naprawdę bardzo dobra .. przynajmniej mój konktakt z nimi był wyśmienity. Przez pomyłkę dostałem od nich niby dobre zamówienie .. ale różniło się serią (czyli jedna sprężyna była wyprodukowana wcześniej a jakoś później zmieniono technikę – więc sprężyny z lekka się różniły. Jako że jestem zdrowo walnięty zaproponowałem wymianę .. wysyłkę do nich na ich koszt ... a do mnie już na mój .... przesyłkę otrzymałem 2 dni po wysłaniu (GLS) – i za nic nie zapłaciłem. Polecam w zupełności tą firmę .. ode mnie ma wielkiego plusa.
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

My cars are able to eat my soul & money in seconds.

letkoletki napisał(a):LoBLoB napisał(a):Letki.... ta rozporka to samorobka, czy zamawiana...
samorobka
ja osobiscie kiepsko spawam, ale braszka to "narwany spawacz"![]()
jest z tym troszke zabawy, najgorsze dopasowywanie oraz spawanie
spawy jak stygna to sie sciagaja i moga spowodowac zmiane wymiarow
No ale nam sie udalo i sprawuje sie
OK czyli postanowiłem, że do obniżonej Madzi też będę zakładał rozpórkę. Sprężynki już czekają w pokoju
Rozpórkę będę chciał dorobić customową u magików spawaczy (jeden po wstępnej rozmowie się podjął). Tylko z jakiego materiału sobie ją zrobić? W grę raczej wchodzi stal, lub nierdzewka. Alu nie chce. Mocowania do kielichów zrobić sobie widełki, czy okrąg na cały kielich od góry? Rura ma iść nad kolektorem, czy pomiędzy nim a podszybiem? Jaka gruba rurka? Dorobić ją przed czy po zglebieniu (tzn kiedy zrobić pomiar)?
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
bartek_bart napisał(a):a ja mam mały problemik teraz po założeniu sprężyn coś mi puka w tylnym zawieszeniu. czasami naraz po obu stronach ale przeważnie raz z jednej raz z drugiej. słychać to nawet na niewielkich nierównościach. gość który mi je zkładał twierdzi że na 99% amory schodząc w dół po obniżeniu idą niżej i uderzają w odboje i to jest źródlem tego pukania. ale ja w to wątpie odboje są z gumy a ona takich puków by nie wydawała. zresztą jak pisałem słchać to na niwielkich nawet nieównościach a np w zagłebieniu na drodze jak auto przysiądzie mocno to nie słychać ysz a wtedy najbardziej powinno być to słychać. co do przodu to cisza nic nie puka
bartek – na 99% masz zle załozony odbój na sprezynie – ja tez tak mialem i mnie krew zalewała – po poprawieniu tego nic nie powinno pukać
Natomiast co do amorów to nie chodzi tu o marke (piszecie o KYB i in.) tylko o zakres pracy. Ja polecam zregenerować i utwardzic seryjne amory (zrobic je pod krotsze sprezyny) Wyjdzie nieporównywalnie taniej niz zakup nowych a i zywotność ich bedzie większa ....
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
Papajo napisał(a):bartek_bart napisał(a):a ja mam mały problemik teraz po założeniu sprężyn coś mi puka w tylnym zawieszeniu. czasami naraz po obu stronach ale przeważnie raz z jednej raz z drugiej. słychać to nawet na niewielkich nierównościach. gość który mi je zkładał twierdzi że na 99% amory schodząc w dół po obniżeniu idą niżej i uderzają w odboje i to jest źródlem tego pukania. ale ja w to wątpie odboje są z gumy a ona takich puków by nie wydawała. zresztą jak pisałem słchać to na niwielkich nawet nieównościach a np w zagłebieniu na drodze jak auto przysiądzie mocno to nie słychać ysz a wtedy najbardziej powinno być to słychać. co do przodu to cisza nic nie puka
bartek – na 99% masz zle załozony odbój na sprezynie – ja tez tak mialem i mnie krew zalewała – po poprawieniu tego nic nie powinno pukać
Natomiast co do amorów to nie chodzi tu o marke (piszecie o KYB i in.) tylko o zakres pracy. Ja polecam zregenerować i utwardzic seryjne amory (zrobic je pod krotsze sprezyny) Wyjdzie nieporównywalnie taniej niz zakup nowych a i zywotność ich bedzie większa ....
Rozmawiałem właśnie ze specem od regeneracji amorków. Chwalił się że Mazda często przyjeżdża – nagminnie w Madziach siadają na tyle ze względu na małą średnice sprężyny i duży skok amorka. Pytałem o sprawy regeneracji przodu jak i tyłu właśnie pod kątem obniżenia. Na wstępie chciał mi zaproponować nówki KYB
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje