Wahacze i elementy zawieszenia
W mazdach jest brak konkretnych zamienników tulei bądź to wahaczy a ceny oryginalnych są kosmiczne ale powiem szczerze ze warte swojej ceny, bo w końcu potrafią wytrzymać i przetrzymać pełnoletność bez najmniejszych problemów...
TedGum to żenada, mam od nich górne mocowania amorów i nie wiele brakuję by zostały wypchnięte, tak miękka guma jest zastosowana. Niby firma ma m duży asortyment ale mieszanki gumy mają do
TedGum to żenada, mam od nich górne mocowania amorów i nie wiele brakuję by zostały wypchnięte, tak miękka guma jest zastosowana. Niby firma ma m duży asortyment ale mieszanki gumy mają do
Właśnie znalazłem wahacz oryginalny na przód za niecałe 2k sztuka, waham się czy kupić dwa czy całego xeda:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
prawie jak za darmo, w zasadzie, to kup drugiego xeda i od razu 4-y oryginalne wahacze -jak szaleć, to szaleć..
wracając do mojego pytania – nie ma szans aby dowiedzieć się czegoś o tulejach to tylnego zawieszenia?
wracając do mojego pytania – nie ma szans aby dowiedzieć się czegoś o tulejach to tylnego zawieszenia?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ja się zastanawiam, wahacz oyodo za 230 czy Teknorot za 200, ceny z przesyłką.
Z tulejami chyba jak nie spróbujesz to się nie przekonasz.
Z tulejami chyba jak nie spróbujesz to się nie przekonasz.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
oyodo za 230 czy Teknorot za 200
Też zamierzałem kupić całe wahacze, ale wobec informacji,że wśród mniej markowych elementów zdarzają się często różnice wymiarowe wzgl. oryginału, to zdecydowałem się na wymianę samych tulejek.
Wydaje mi się,że dobrze zrobiłem zważywszy,że aktualnie mam w wahaczach tuleje "dobrego sortu" a w kupionych niemarkowych tuleje byłyby oczywiście "mniej markowe"
Nie chciałem takiej loterii na własnej skórze przeprowadzać, zwłaszcza,że sam wymieniałem.
Jedynym zaskoczeniem dla mnie był fakt,że nie udało mi się samodzielnie wprasować zakupionych tulejek w wahacz i musiałem poprosić kumpla-mechanika, u którego wykonaliśmy to przy pomocy prasy hydraulicznej.
nie wspomnę o mniejszych kosztach zakupu elementów..
oczywiście przed wymianą przygotuj sobie nowe łączniki stabilizatora(ja wymieniłem pomimo dobrego stanu – bez luzów przy przebiegu ponad 60kkm, bo gumki były sparciałe), oraz sworznie wahaczy – nie wiadomo w jakim stanie się znajdują.
U mnie sworznie były w dobrym stanie-bez luzów, więc gdybyś chciał kupować, to napisz mi na pw – sprzedam "po kosztach" bo i tak nie są mi potrzebne(ctr- polecane na forum i przez Carspeed).
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Hm, Dziękuję Panu za radę,
ale,
prawą stronę chcę wymienić bo pada najszybciej, i regenerowałem ją w każdy możliwy sposób -motylek, przednia tuleja, sworzeń, łącznik stabilizatora. Wali na głębokich lub powtarzających się nierównościach – np kocie łby. Liczę, że to zużyta przednia tuleja gdyż trzeba się postarać by waliło. Jej wymiana nie była łatwa. Wybicie starej poszło gładko jednak wprasowanie nowej tutejszym vw specom poszło jak mi. stąd myśl by kupić coś co nawiązuje do oryginału i rozpocząć korowód zmian – motylek, sworzeń, przednia na nok, ctr, nok...
Liczę, że to nie łożysko kolumny McPhersona.
ale,
prawą stronę chcę wymienić bo pada najszybciej, i regenerowałem ją w każdy możliwy sposób -motylek, przednia tuleja, sworzeń, łącznik stabilizatora. Wali na głębokich lub powtarzających się nierównościach – np kocie łby. Liczę, że to zużyta przednia tuleja gdyż trzeba się postarać by waliło. Jej wymiana nie była łatwa. Wybicie starej poszło gładko jednak wprasowanie nowej tutejszym vw specom poszło jak mi. stąd myśl by kupić coś co nawiązuje do oryginału i rozpocząć korowód zmian – motylek, sworzeń, przednia na nok, ctr, nok...
Liczę, że to nie łożysko kolumny McPhersona.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Dziękuję Panu
Nie przesadzaj...Panie Lowiec
Jak rozumiem wymieniałeś już w swoim wahaczu tuleje.. jakie kupowałeś na wymianę? allegro-budżetowe, czy polecane/Rickowe-Carspeedowe?
Pytam, bo jesli faktycznie tak szybko padają, to i u mnie umrą po jakimś czasie..
ja mam NOK japan wstawione, sworzni nie wymieniałem, a łączniki tylko i wyłącznie Ramech...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Zawsze kupowałem polecane noki, sworzeń też wymieniałem ale nie pamiętam jaki. W dziale modelowym zapytałem jak często inni użytkownicy wymieniają motylki i okazuje się że jest to między 60 a 30 tyś km. Łączniki z tyłu dałem chyba 555 a z przodu chyba Yamato. No ale to też było lekko dwa lata temu czyli jakieś 60 tyś temu.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
bida aż piszczy, nie mam czasu na razie się bawić, więc kupiłem na tył tanie wahacze SRL.
Tylko nie piszcie proszę,że są kiepskie i się wytłuczą... Pewnie i tak się w taki sposób skończy..
Dopisano 20 cze 2013 0:41:
Czy jest jakiś pewny sposób demontażu i montażu wahaczy tylnych?
W jaki sposób uzyskać takie samo pochylenie kół – przy belce są śruby z podkładkami ze skalą; jak się toto reguluje i w jakim zakresie jest wymiar prawidłowy?
Tylko nie piszcie proszę,że są kiepskie i się wytłuczą... Pewnie i tak się w taki sposób skończy..
Dopisano 20 cze 2013 0:41:
Czy jest jakiś pewny sposób demontażu i montażu wahaczy tylnych?
W jaki sposób uzyskać takie samo pochylenie kół – przy belce są śruby z podkładkami ze skalą; jak się toto reguluje i w jakim zakresie jest wymiar prawidłowy?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
na geometrię
to pojadę, jak stwierdzę,że nie dam rady, albo tylko po to,aby sprawdzić,że wszystko jest OK.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Pytając o części znajomy mówił że 555 jest nie porównywalnie lepszy od tego yamato.
Ogólnie zamiennik firmy 555 jest jednym z lepszych cześci jakościowo do japońskich aut. Stosuje je w swoim Lancerze i nie narzeka na żywotność.
Pzdr
Ogólnie zamiennik firmy 555 jest jednym z lepszych cześci jakościowo do japońskich aut. Stosuje je w swoim Lancerze i nie narzeka na żywotność.
Pzdr
Jakie byście polecili wahacze do przodu do 626 GW?
Widzę tutaj http://allegro.pl/wahacz-mazda-626-97-02r-koncowki-laczniki-sh-i3581117620.html komplecik za ~350 zł.
Lepiej celować w coś droższego czy może tańszego?
Widzę tutaj http://allegro.pl/wahacz-mazda-626-97-02r-koncowki-laczniki-sh-i3581117620.html komplecik za ~350 zł.
Lepiej celować w coś droższego czy może tańszego?
Jeśli za wszystko na zdjęciu 350 to bym brał bo potem i tak czeka Cię wymiana w kolejności...prawy motylek, lewy motylek, prawa przednia...a tak masz nowe wahacze, nowe sworznie ( i nowe miejsca na lepsze nowe sworznie)...no i jakiś czas ciszę i komfort. Więcej zależy od jakości dróg po których jeździsz i sposobu jazdy.
Te co masz wahacze oczywiście zachowaj na zaś.
Te co masz wahacze oczywiście zachowaj na zaś.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Z tego co widzę to nie jest jakaś mega okazja, jest w ciągłej sprzedaży.
Dlatego też ciekawi mnie czy w podobnej cenie (oczywiście trochę wyższej) można coś lepszego dostać?
Czy tak jak powiedziałeś nie warto?
No a śmigam głównie po dobrych asfaltach jakby nie patrzeć...czasem trzeba prześlizgnąć się przez jumby
Dlatego też ciekawi mnie czy w podobnej cenie (oczywiście trochę wyższej) można coś lepszego dostać?
Czy tak jak powiedziałeś nie warto?
No a śmigam głównie po dobrych asfaltach jakby nie patrzeć...czasem trzeba prześlizgnąć się przez jumby
Trochę nie tak, sens mojej wypowiedzi był taki, że jak już wymieniłeś po kolei wszystkie tulejki, łączniki, gumki, swożnie to warto "odnowić" wahacz w taki sposób, kupując tani kompletny. Potem jak będą padać poszczególne elementy to już sobie będziesz kupował NOKi. Osobiście kupiłem kompletne wahacze Teknorta, byłem zadowolony ale za mało przejechałem by powiedzieć coś o trwałości. Motylki NOKa wytrzymały u mnie ok 60-70 tys km i wymieniłem już wszystko w wahaczach.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Witam
Mam do wymiany sworzeń wahacza. Którą firmę możecie polecić: nipparts, ctr, sakura (tutaj podejrzewam że opakowanie jest z tej firmy). Może dołożyć i kupić febest.
Mam do wymiany sworzeń wahacza. Którą firmę możecie polecić: nipparts, ctr, sakura (tutaj podejrzewam że opakowanie jest z tej firmy). Może dołożyć i kupić febest.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki