Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie
Ja mam GH. I mi to nie przeszkadza.
Dostałem kopię wyjaśnienia od Mazdy, że tak ma być i zamknąłem temat.
Słyszałem, że Mazdzie się spieszyło i łatwiej było "podpiąć" się pod starszą homologację .
Nie wiem czy to prawda ale ponoć m.in. dzięki temu mamy np. starszy czynnik w klimatyzacji
Dostałem kopię wyjaśnienia od Mazdy, że tak ma być i zamknąłem temat.
Słyszałem, że Mazdzie się spieszyło i łatwiej było "podpiąć" się pod starszą homologację .
Nie wiem czy to prawda ale ponoć m.in. dzięki temu mamy np. starszy czynnik w klimatyzacji
Nowa Mazda 6 testowana na TVN Turbo
(od 11:15)
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
"Matko, jak to jedzie ..." – dobre, i zgodne z prawdą! Potwierdzam; super fajny silnik.
Ale jeżeli chodzi o konserwatyzm deski rozdzielczej to tu już bym się nie zgodził. Dla mnie to najładniejsza deska spośród wszystkich rywali w tej klasie.
Ale jeżeli chodzi o konserwatyzm deski rozdzielczej to tu już bym się nie zgodził. Dla mnie to najładniejsza deska spośród wszystkich rywali w tej klasie.
Dokładnie też tak słyszałem, mam SkyPassion, benzynę z w dowodzie i homologacji było GH.
Dzięki temu że nie musieli ponownie zdobyć homologacji uniknęli drogiego czynnika do klimatyzacji, + dla nas przy serwisie! Co to zmienia dla nas? Tak naprawdę nic poza wpisem w dokumentach. Homologacje mamy ważną i tam jest wpisane że to jest GH i nikt do tego nie może się przyczepić bo jest to zgodnie z prawem.
Dzięki temu że nie musieli ponownie zdobyć homologacji uniknęli drogiego czynnika do klimatyzacji, + dla nas przy serwisie! Co to zmienia dla nas? Tak naprawdę nic poza wpisem w dokumentach. Homologacje mamy ważną i tam jest wpisane że to jest GH i nikt do tego nie może się przyczepić bo jest to zgodnie z prawem.
- Od: 19 lip 2013, 00:23
- Posty: 30
- Auto: Mazda 6 Sport Kombi, 2.0 SKYACTIV-G 165KM, 6MT i-ELOOP – SkyPASSION
Mam takie samo zdanie co do deski,nie uważam aby była brzydka,co do audio to się zgodzę,ale nie jest taki beznadziejny ,trochę głębi basu brakuje. Co do rozmów o Mazdzie, że pojawiła się niezauważalnie ,to zdaje mi się ,że to brak reklamy,VW czy inne marki co chwile jakaś reklama w TV ,a mazda nie widziałem ani razu. pozdrawiam 
- Od: 24 lut 2013, 00:53
- Posty: 88
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6 2.5 192KM AT 2013 Skypassion
Jet Black Sedan
Zgadzam się z Mazdą, że nie ma co zbytnio przesadzać z reklamą nowej 6-tki. I tak przecież nie wyrabiają z produkcją. Ja czekałem na swój całe 4 miesiące.
A ten samochód reklamuje się, w pewnym sensie, sam, o czym każdy z nas przekonuje się na własnej skórze. Oglądają się za nami wszyscy kierowcy i ci przechodnie, którzy choć trochę interesują się motoryzacją. Szczególnie śmiać mi się chce, jak niektórzy ojcowie z wózkami się za mną oglądają, i to tak, że aż kurs pchanego wózka im się niebezpiecznie zmienia. Oj, kiedyś będziemy sprawcami "wypadku"
A ten samochód reklamuje się, w pewnym sensie, sam, o czym każdy z nas przekonuje się na własnej skórze. Oglądają się za nami wszyscy kierowcy i ci przechodnie, którzy choć trochę interesują się motoryzacją. Szczególnie śmiać mi się chce, jak niektórzy ojcowie z wózkami się za mną oglądają, i to tak, że aż kurs pchanego wózka im się niebezpiecznie zmienia. Oj, kiedyś będziemy sprawcami "wypadku"
Przez brak reklam, Mazda stara się zrobić ze swoich aut coś, co nie będzie pospolite, a co za tym idzie pożądane.
Jak się naoglądacie tych wszystkich VW czy Opli to się odechciewa to kupować bo się wydaje że ma to każdy, inaczej jest z Mazdą.
Samochód sam się reklamuje, taki klient potem sam szuka w necie informacji o samochodzie i się od razu przywiązuje do niego (czytając dane/opinie/wyposażenie/cenę).
Dobra strategia
Jak się naoglądacie tych wszystkich VW czy Opli to się odechciewa to kupować bo się wydaje że ma to każdy, inaczej jest z Mazdą.
Samochód sam się reklamuje, taki klient potem sam szuka w necie informacji o samochodzie i się od razu przywiązuje do niego (czytając dane/opinie/wyposażenie/cenę).
Dobra strategia
- Od: 19 lip 2013, 00:23
- Posty: 30
- Auto: Mazda 6 Sport Kombi, 2.0 SKYACTIV-G 165KM, 6MT i-ELOOP – SkyPASSION
AUTKO REWELACYJNE,NIE JEDZIE-PŁYNIE.CICHE,OSZCZĘDNE A JAK WYGLĄDA-CUDO. NAPRAWDĘ DUŻA RADOŚĆ Z JAZDY.
- Od: 28 wrz 2013, 13:39
- Posty: 59
- Auto: Mazda 6 2,0 benz. 2013r. sedan, SkyEnergy, Jet Black
Jazda testowa babskim okiem (2,5l 192KM):
No to zaczynamy – wsiadam, jadę (mój pierwszy raz ze skrzynią automatyczna odbył się bez większego bólu). Przed jazdą nie byłam zwolenniczką automatu, bo cały czas jazda manualną skrzynią i "władza" w prawej nodze. Ale jak juz wsiadlam, to prawie zapomniałam, ze mam lewą. Naczytałam się tutaj, ze auto jest dynamiczne, ale szału nie ma. Wyjeżdżam na obwodnicę miasta, pod górę zaczyna się trzeci pas, no to gaz w podłogę i na przód... Jedzie, ale bez wciskania w fotel... Nieco mnie to podłamało, ale na szczęście okazało się, że jednak nie miałam "buta w podłodze". W drodze powrotnej naprawiłam swój błąd i docisnęłam do oporu. To się nazywa kick down tak? Poprawcie mnie, jeśli się mylę... Jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o kwestie mechaniczne i porównywanie "który silnik, lub skrzynia jest lepszy i dlaczego"...
Jadąc jakieś 150km/h zaczęłam patrzeć na szyby w drzwiach, bo myślałam, ze mam którąś otwartą... Wspomniany na forum hałas rzeczywiście wkurza. Osobiście nie jest to dla mnie mega problem, bo podgłośnię radio i powinno być cacy. Albo się do tego po prostu przyzwyczaję. Przecież po mieście w godzinach szczytu nikt nie pojedzie stówą...
Największą niedogodnością dla mnie jest brak podgrzewanej elektrycznie przedniej szyby. Mam to w starszej trójce i myślałam, ze w takim samochodzie też tak będzie... Oddałabym system kontroli stabilności toru jazdy, albo układ utrzymywania stałej prędkości za ten gadżet, no ale trudno, z bólem serca, ale jakoś to przezyję...
Na koniec zostawilam sobie wygląd. Napiszę tak: Gdybym była facetem (tu przepraszam za dosadność), to by mi stanął na jej widok.
Reasumując: jeździ się dobrze, super się trzyma na zakretach i jeszcze lepiej wyglada. Czego więcej chcieć od automatu w mieście...
Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na prezent gwiazdkowy w postaci Snowflake White
No to zaczynamy – wsiadam, jadę (mój pierwszy raz ze skrzynią automatyczna odbył się bez większego bólu). Przed jazdą nie byłam zwolenniczką automatu, bo cały czas jazda manualną skrzynią i "władza" w prawej nodze. Ale jak juz wsiadlam, to prawie zapomniałam, ze mam lewą. Naczytałam się tutaj, ze auto jest dynamiczne, ale szału nie ma. Wyjeżdżam na obwodnicę miasta, pod górę zaczyna się trzeci pas, no to gaz w podłogę i na przód... Jedzie, ale bez wciskania w fotel... Nieco mnie to podłamało, ale na szczęście okazało się, że jednak nie miałam "buta w podłodze". W drodze powrotnej naprawiłam swój błąd i docisnęłam do oporu. To się nazywa kick down tak? Poprawcie mnie, jeśli się mylę... Jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o kwestie mechaniczne i porównywanie "który silnik, lub skrzynia jest lepszy i dlaczego"...
Jadąc jakieś 150km/h zaczęłam patrzeć na szyby w drzwiach, bo myślałam, ze mam którąś otwartą... Wspomniany na forum hałas rzeczywiście wkurza. Osobiście nie jest to dla mnie mega problem, bo podgłośnię radio i powinno być cacy. Albo się do tego po prostu przyzwyczaję. Przecież po mieście w godzinach szczytu nikt nie pojedzie stówą...
Największą niedogodnością dla mnie jest brak podgrzewanej elektrycznie przedniej szyby. Mam to w starszej trójce i myślałam, ze w takim samochodzie też tak będzie... Oddałabym system kontroli stabilności toru jazdy, albo układ utrzymywania stałej prędkości za ten gadżet, no ale trudno, z bólem serca, ale jakoś to przezyję...
Na koniec zostawilam sobie wygląd. Napiszę tak: Gdybym była facetem (tu przepraszam za dosadność), to by mi stanął na jej widok.
Reasumując: jeździ się dobrze, super się trzyma na zakretach i jeszcze lepiej wyglada. Czego więcej chcieć od automatu w mieście...
Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na prezent gwiazdkowy w postaci Snowflake White
- Od: 16 sty 2011, 16:09
- Posty: 16
- Skąd: Gdynia
- Auto: Była: Mazda 3 BL 2.0 Sport '10
Jest: Mazda 6 GJ 2,5 6AT SkyPassion '13
Evo1501 napisał(a):Na koniec zostawilam sobie wygląd. Napiszę tak: Gdybym była facetem (tu przepraszam za dosadność), to by mi stanął na jej widok.
Czy to znaczy, że jako na kobiecie, nie zrobiła na Tobie wrażenia? Jeśli jednak, to możesz śmiało efekt opisać – też zrozumiemy ;) :P.
the right man in the wrong place...
Evo1501 napisał(a):Na koniec zostawilam sobie wygląd. Napiszę tak: Gdybym była facetem (tu przepraszam za dosadność), to by mi stanął na jej widok.
Wow ... jeszcze takiego komplementu dla M6 GJ nie słyszałem

Jakbym był projektantem stylistycznym i usłyszał taki komplement to czułbym się jakbym zdobył Oscar-a

Zamiast pisać, że GJ jest: śliczna, piękna, zadziorna, obłędna, znakomita, fantastyczna, ze ma wymiary jak babeczka 90/60/90 etc, to wolałam napisać krótko, zwięźle i na temat.
W skrócie – bardzo mnie kręci ten samochód
W skrócie – bardzo mnie kręci ten samochód

- Od: 16 sty 2011, 16:09
- Posty: 16
- Skąd: Gdynia
- Auto: Była: Mazda 3 BL 2.0 Sport '10
Jest: Mazda 6 GJ 2,5 6AT SkyPassion '13
polak900 napisał(a):bjorm napisał(a):no właśnie, przodem nowa6 bije na głowę poprzednią wersję. ale o czym w ogóle mowa? to tylko kwestia gustu.
Dokładnie to tylko gust, ale ten jest agresywny, ta w salonie nie
Dokładnie, też uważam że troche zepsuli wygląd nowej "szóstki", za bardzo ją ugrzecznili a przecież Takeri było perfekcyjne....
Według mnie wersja produkcyjna powinna wyglądać tak (górna fotka) – na dole wersja obecna:

Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Nie można było liczyć na to że taki projekt wejdzie niezmieniony do produkcji. Moim zdaniem i tak zrobili co mogli żeby zostawić jak najwięcej z konceptu. Jakby zostawili felgi w rozmiarze 22 cale tak jak to jest w koncepcie to opona kosztowałaby 2000 zł wzwyż, w lusterkach nic by nie było widać, a z tyłu karzeł uderzałby głową w podsufitkę
To właśnie te detale robią całą robotę i rysują ten agresywny styl. co do tych ostatnich zdjęć to np. zdjęcie tego modelu w produkcji nie oddaje chociażby głębi koloru jak to jest na żywo... mam pare fotek bezpośrednio po myciu, wrzucę tutaj później to zobaczysz jaką robi różnice odpowiednie przedstawienie samochodu.
- Od: 19 mar 2013, 20:02
- Posty: 50
- Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Skyactiv-G 165KM i-ELOOP SkyPASSION Soul Red
Oczywiście masz rację, co do Takeri – w końcu to koncept i trudno oczekiwać, aby w takiej formie wszedł do masowej produkcji, m.in. z powodów, które wymieniłeś. Nie mniej, gdy się patrzy na wspomnianą wizualizację a produkcyjną 6GJ, chyba niemal każdy będzie miał podobne odczucia jak Kolega vegasnight9 a że to bujanie w obłokach to już inna sprawa. Zdjęć swojego auta wklejać nie musisz, no chyba, że chcesz się pochwalić, bo wiem jak prezentuje się „na żywo” w tym kolorze 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6