Witam
Ostatnio kupilem madzie 323f 2.0v6, wymienilem swiece i uszczelki pod obiema pokrywami zaworow, wszystko zlozylem i problem. Mazda kreci i za poga nie chce załapać, slychac tylko bulgotanie co jakis czas. Oznacza to ze jakies gary sie odzywaja a niektore nie ?
			
			
		mazda mi bulgocze nir odpala
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Iskra i paliwo jest?
Kolejności cylindrów nie pomyliłeś podłączając przewody do świec?
Wszystkie wtyczki podłaczone są poprawnie?
 
Opisz dokładniej to "bulgotanie" bo nic to nam nie mówi.
 
A na koniec uzupełnij proszę profil o lokalizację.
			
			Kolejności cylindrów nie pomyliłeś podłączając przewody do świec?
Wszystkie wtyczki podłaczone są poprawnie?
Opisz dokładniej to "bulgotanie" bo nic to nam nie mówi.
A na koniec uzupełnij proszę profil o lokalizację.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Narazie zamowilem nowe kablem bo stare sie rozlecialy, rozdzielacz kupilem. Kable podlaczalem dobrze, pokrywa z napisem v6 246 druga 135. Paliwo jest, bulgotanie jest sporadyczne tak jakby ktoras swieca dawala iskre a jakas nie:(
			
			
		
- Od: 7 paź 2013, 20:16
 - Posty: 4
 - Skąd: Bolesławiec śląski
 - Auto: Mazda 323f ba 2.0 v6, 1995
 
To co napisałeś to jest kolejność cylindrów w silniku. Teraz pytanie czy kable od tych świec właściwie podłączyłeś do rozdzielacza?
Czy w ogóle masz iskrę?
A tak swoją drogą to popraw nieco tytuł tematu (pierwszy post) bo trochę niezbyt ta literówka wygląda.
			
			Czy w ogóle masz iskrę?
A tak swoją drogą to popraw nieco tytuł tematu (pierwszy post) bo trochę niezbyt ta literówka wygląda.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Podłączylem. Wymienilem kable i rozdzielacz zaplonu. Mysle ze to czujnik polozenia walu korbowego. Hmm mysle ze podczas rozpinania przewodow chlodzenia przepustnicy i przewodow  paliwa od wtryskow mogl sie czyjnik zalac bo jest on chyba niedlaeko skrzyni biegow. Jutro wyczyszcze styki i sprawdze czy odpali. Ale jak czytalem inne tematy to wskazuje na niedzialajacy czujnik polozenia walu korbowego.
Dopisano 19 paź 2013, 15:34:
Zrobi ktos zdjecie albo wyjasni mi gdzie jest czujnik polozenia walu korbowego?
			
			
		Dopisano 19 paź 2013, 15:34:
Zrobi ktos zdjecie albo wyjasni mi gdzie jest czujnik polozenia walu korbowego?

- Od: 7 paź 2013, 20:16
 - Posty: 4
 - Skąd: Bolesławiec śląski
 - Auto: Mazda 323f ba 2.0 v6, 1995
 
czujnik położenia wału jest 3 pinowy w okolicach bagnetu oleju i przy okazji dobrze wpiąłeś kostki od aparatu zapłonowego 
Przy okazji sprawdź błędy w komputerze jest opisane na forum będzie łatwiej pomóc
			
			Przy okazji sprawdź błędy w komputerze jest opisane na forum będzie łatwiej pomóc
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się 
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
		Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
- 
					
						
					
						Cierpliwy
 
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
 - Posty: 1489 (3/6)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94' 
Jeżeli nie masz iskry to wyrzuć ten aparat zapłonowy.
Zamontuj układ zapłonowy z xedosa i będzie chodzić ta mazda.
Ja już w trzeciej Ba KF zamontowałem taki układ ) i 0 problemów z zapłonem.
W BA KF wystarczy zbyt długo potrzymać na włączonym zapłonie i oryginalna cewka robi
 .
Sprawdź czy idzie sygnał sterujący na cewkę i na obrotomierz .
Jeżeli jest to możesz samą cewkę na zewnątrz domontować.
			
			
		Zamontuj układ zapłonowy z xedosa i będzie chodzić ta mazda.
Ja już w trzeciej Ba KF zamontowałem taki układ ) i 0 problemów z zapłonem.
W BA KF wystarczy zbyt długo potrzymać na włączonym zapłonie i oryginalna cewka robi
Sprawdź czy idzie sygnał sterujący na cewkę i na obrotomierz .
Jeżeli jest to możesz samą cewkę na zewnątrz domontować.
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


