Witam. Mam kolejny problem z Madzia. ( 2006 2.0. przebiek to 87000 mil ) Jak jest nagrzana to na biegu jalowym faluja obroty, spadają nawet do 500 i czasem silnik gaśnie, do tego dymi mocno na czarno ale tylko podczas falowania do tego czuc mocno zapach spaliny . Poza tym dymi slabo tylko przy gwaltownym przyspieszaniu. Takze po nagrzaniu czuje, że mocno oslabla bardzo wolno sie rozpedza, ale nie ma przy tym obrotow ograniczonych ( moze isc nawet ponad 3000obr/min) Gdy silnik jest zimny zero problemow, brak dymu, brak falowania i moc normalna. Macie jakies sugestie co to moze byc? Po przeczytaniu kilku watkow mysle, że to SCV .?
Dopisano 5 paź 2013, 15:32:
Nie miał nikt z forumowiczow podobnych objawow?
Problem po nagrzaniu silnika.
Strona 1 z 1
Witam. Zauważyłem dziś, że po odłączeniu przepływomierza od zasilania objawy te ustępują. Czy to oznacza, że wymiana jego lub czyszczenie wystarczy, czy po prostu wszystko jest z nim ok, a on wskazuje inny problem? Chciałem dodać, że na desce rozdzielczej brak jakiejkolwiek kontrolki typu check lub innej, nawet po odłączeniu przepływomierza. Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.
- Od: 22 maja 2013, 11:43
- Posty: 30
- Auto: Mazda 6 2.0 D 143km 2006, Kombi
mrhoshi napisał(a):... po odłączeniu przepływomierza od zasilania objawy te ustępują. Czy to oznacza, że wymiana jego lub czyszczenie wystarczy,...
tego nikt nie wie, ale raczej jest on do wymiany.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6