Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez chelek666 » 3 paź 2013, 10:17

Montaż będzie w MIGAZ polecanym na forum, więc o to jestem spokojny. Jeśli chodzi o to jaki reduktor i wtryski, to narazie tylko taką ogólną informację dostałem – nie wiem dokładnie jakie to mają być. Ale w poniedziałek jadę na podłączenie pod sterownik benzynowy do nich, żeby sprawdzili czy w tym stanie "kwalifikuję się" do zakładania, więc dopytam o szczegóły.
Czyli z tego co mówisz – może być niewarte dopłacenia nawet tych paru stówek...
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 3 paź 2013, 10:49

Ja uwazam ze to porownywalne rzeczy, decyzje zostawiam tobie.
Przemek323c
 

Postprzez carsik » 3 paź 2013, 20:33

ja zdemontowałem właśnie Landi LSI NSI i MED-y bo niespecjalnie radziły sobie w FSie ze zubażaniem. Zamiast tego trałił STAG 4 Plus i Hany. I auto zmieniło sie diametralnie w jeździe. Z tym, że uważam iż największy myk leży w montażu i strojeniu. Nawet nie trzeba było wykorzystywać softowego "zubażania mazda" w stagu. Pojedyncze Hany mają 5cm węże do króćców i to wystarczyło aby strojenie było łatwe i przyjemne.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 09:29

Przemek323c napisał(a): Jaki reduktor KME i jakie Hany ?


No więc juz wiem co mi proponują do tego Staga. Reduktor KME Silver i Hana złota. Daje radę?
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 10:34

Reduktor deko slaby do 170 koni i dynamicznej jazdy.
Przemek323c
 

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 10:38

Czyli ta specyfikacja ze strony to lipa?
– SILVER FZ 6 – do silników o mocy do 150 kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem, zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy 6 mm,
– SILVER FZ 8 – do silników o mocy do 180 kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem, zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy 8 mm,
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 10:42

To sa te same reduktory.
Przemek323c
 

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 10:51

Źle zadałem pytanie:) Miało być "ściema" a nie "lipa" :) Chodziło mi o to, że wg tych danych do tej mocy powinny wystarczyć (z zapasem) nawet ten z węższymi rurkami.
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 10:53

Jesli zamienisz KW na KM to tak, z czego dla wersji 8mm bardzo rzadko.
Przemek323c
 

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 11:35

Przemek323c napisał(a):Jesli zamienisz KW na KM to tak, z czego dla wersji 8mm bardzo rzadko.


Przepraszam, ale nie zrozumiałem odpowiedzi. Co rzadko? :)
I już nie wiem – wystarczy ten silver do moich 170KM czy nie?
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 11:44

chelek666 napisał(a):ILVER FZ 6 – do silników o mocy do 150 kW

chelek666 napisał(a): Chodziło mi o to, że wg tych danych do tej mocy powinny wystarczyć (z zapasem) nawet ten z węższymi rurkami.
Przemek323c napisał(a):esli zamienisz KW na KM to tak,


Normalny silver na 6mm starcza do okolic 150 koni, czasem wiecej, czasem mniej. Ja przynajmniej stosuje takie rozgraniczenie. Jesli zasilisz go 8mm, porozwiercasz kanaly i inne cuda wianki to czasem wyrabia i 180 ale to nieliczne przypadki i malo powtarzalne.

chelek666 napisał(a):I już nie wiem – wystarczy ten silver do moich 170KM czy nie?
Przemek323c napisał(a):Reduktor deko slaby do 170 koni i dynamicznej jazdy.
Przemek323c
 

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 11:56

Przemek323c napisał(a):esli zamienisz KW na KM to tak,

nie rozumiałem głównie tego. Wiem, że po przeliczeniu na KM wystarcza i stąd moje pytanie. To jest opis ze strony producenta i podali w KW.
Czyli mam rozumieć, że to błąd na stronie?
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 11:58

To byla lekka ironia zeby zamiast KW wstawic KM i wtedy zgrubsza sie zgadza :)
Przemek323c
 

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 12:00

Przemek323c napisał(a):To byla lekka ironia zeby zamiast KW wstawic KM i wtedy zgrubsza sie zgadza :)

Ok ;) Czyli z KME to Gold byłby najlepszy do mnie? (ciekawe o ile wzrośnie cena przy tym). A może lepiej jakieś inne?
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 12:10

Z KME Gold powinno byc ok. Mozna ryzykowac AC czarnego lub czerwonego.
Przemek323c
 

Postprzez chelek666 » 4 paź 2013, 12:23

Wolę nie ryzykować, a mieć pewność, że wszystko będzie ok. Co będzie najpewniejsze do tego silnika? Czy może jednak cała instalacja LR Omegas?
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 23:29
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.

Postprzez tarzan » 4 paź 2013, 14:02

Witam
posiada jak w opisie mazda 6 2.0 pb 147km 2006 kombi z bose
jestem umowiony na koniec listopada do V-Gaz Paweł Rząca polecanego na forum lpg(pojechal bym do bananmina lecz mam prawie 450km)
i teraz przez telefon facet dosc rzeczowo mowil i ogolnie zachwalal firme LPGTECH i wyjasnial jej wyzszosc nad STAGiem
polecil mi zestaw:
LPGTECH 224 214 (nie pamietam ktora)
wtryskiwacze DRAGON
AC R01
jak wspomnialem o stagu i hanach to mowil ze nie ma problemu i mozna ten zestaw zamontowac ale on twierdzi ze firma LPGTECH jest firma bardziej rozwinieta a STAG jest teraz juz bardziej oparty na reklamie choc tez ma dobre komponenty.

i jak wyglada kwestia lubryfikacji bo on tez jest wielkim przeciwnikiem tego rozwiazania i mowil ze do niczego to nam nie jest potrzebne
Prosze bardzo o odpowiedz bo nie powiem ze namacil troche mi w glowie a ma same pozytywne komentarze i czas oczekiwania 2 miesiace swiadczy raczej tym ze gosc sie zna na ym co robi
Pozdrawiam dzieki.
Początkujący
 
Od: 24 cze 2013, 23:39
Posty: 6
Skąd: Lubin
Auto: mazda6 2.0 benzyna 147km 2006r kombi

Postprzez Przemek323c » 4 paź 2013, 14:12

Pawel to solidna firma. Zaufaj mu. Tech wg mnie tez jest lepszy niz stag :)
Przemek323c
 

Postprzez siemek55 » 4 paź 2013, 14:56

różnice były opisane u nasi i na forum LPG (czasy wtrysków). I niestety stag nie "trafiał" z czasami tak poprawnie jak Tech.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez tarzan » 6 paź 2013, 23:29

ale skoro tech jest lepszy niz stag to czemu wszyscy na forum rekomenduja jednak staga???:)
i jak to jest z ta lubryfikacja?
ello:)
Początkujący
 
Od: 24 cze 2013, 23:39
Posty: 6
Skąd: Lubin
Auto: mazda6 2.0 benzyna 147km 2006r kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG