Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Montaż będzie w MIGAZ polecanym na forum, więc o to jestem spokojny. Jeśli chodzi o to jaki reduktor i wtryski, to narazie tylko taką ogólną informację dostałem – nie wiem dokładnie jakie to mają być. Ale w poniedziałek jadę na podłączenie pod sterownik benzynowy do nich, żeby sprawdzili czy w tym stanie "kwalifikuję się" do zakładania, więc dopytam o szczegóły.
Czyli z tego co mówisz – może być niewarte dopłacenia nawet tych paru stówek...
Czyli z tego co mówisz – może być niewarte dopłacenia nawet tych paru stówek...
- Od: 21 wrz 2013, 23:29
- Posty: 39
- Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.
ja zdemontowałem właśnie Landi LSI NSI i MED-y bo niespecjalnie radziły sobie w FSie ze zubażaniem. Zamiast tego trałił STAG 4 Plus i Hany. I auto zmieniło sie diametralnie w jeździe. Z tym, że uważam iż największy myk leży w montażu i strojeniu. Nawet nie trzeba było wykorzystywać softowego "zubażania mazda" w stagu. Pojedyncze Hany mają 5cm węże do króćców i to wystarczyło aby strojenie było łatwe i przyjemne.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Czyli ta specyfikacja ze strony to lipa?
– SILVER FZ 6 – do silników o mocy do 150 kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem, zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy 6 mm,
– SILVER FZ 8 – do silników o mocy do 180 kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem, zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy 8 mm,
– SILVER FZ 6 – do silników o mocy do 150 kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem, zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy 6 mm,
– SILVER FZ 8 – do silników o mocy do 180 kW z zewnętrznym elektrozaworem i filtrem, zasilany rurką miedzianą Cu o średnicy 8 mm,
- Od: 21 wrz 2013, 23:29
- Posty: 39
- Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.
chelek666 napisał(a):ILVER FZ 6 – do silników o mocy do 150 kW
chelek666 napisał(a): Chodziło mi o to, że wg tych danych do tej mocy powinny wystarczyć (z zapasem) nawet ten z węższymi rurkami.
Przemek323c napisał(a):esli zamienisz KW na KM to tak,
Normalny silver na 6mm starcza do okolic 150 koni, czasem wiecej, czasem mniej. Ja przynajmniej stosuje takie rozgraniczenie. Jesli zasilisz go 8mm, porozwiercasz kanaly i inne cuda wianki to czasem wyrabia i 180 ale to nieliczne przypadki i malo powtarzalne.
chelek666 napisał(a):I już nie wiem – wystarczy ten silver do moich 170KM czy nie?
Przemek323c napisał(a):Reduktor deko slaby do 170 koni i dynamicznej jazdy.
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a):esli zamienisz KW na KM to tak,
nie rozumiałem głównie tego. Wiem, że po przeliczeniu na KM wystarcza i stąd moje pytanie. To jest opis ze strony producenta i podali w KW.
Czyli mam rozumieć, że to błąd na stronie?
- Od: 21 wrz 2013, 23:29
- Posty: 39
- Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.
Przemek323c napisał(a):To byla lekka ironia zeby zamiast KW wstawic KM i wtedy zgrubsza sie zgadza
Ok
- Od: 21 wrz 2013, 23:29
- Posty: 39
- Auto: Mazda 6 Kombi 2,5 (170KM) 2009r.
Witam
posiada jak w opisie mazda 6 2.0 pb 147km 2006 kombi z bose
jestem umowiony na koniec listopada do V-Gaz Paweł Rząca polecanego na forum lpg(pojechal bym do bananmina lecz mam prawie 450km)
i teraz przez telefon facet dosc rzeczowo mowil i ogolnie zachwalal firme LPGTECH i wyjasnial jej wyzszosc nad STAGiem
polecil mi zestaw:
LPGTECH 224 214 (nie pamietam ktora)
wtryskiwacze DRAGON
AC R01
jak wspomnialem o stagu i hanach to mowil ze nie ma problemu i mozna ten zestaw zamontowac ale on twierdzi ze firma LPGTECH jest firma bardziej rozwinieta a STAG jest teraz juz bardziej oparty na reklamie choc tez ma dobre komponenty.
i jak wyglada kwestia lubryfikacji bo on tez jest wielkim przeciwnikiem tego rozwiazania i mowil ze do niczego to nam nie jest potrzebne
Prosze bardzo o odpowiedz bo nie powiem ze namacil troche mi w glowie a ma same pozytywne komentarze i czas oczekiwania 2 miesiace swiadczy raczej tym ze gosc sie zna na ym co robi
Pozdrawiam dzieki.
posiada jak w opisie mazda 6 2.0 pb 147km 2006 kombi z bose
jestem umowiony na koniec listopada do V-Gaz Paweł Rząca polecanego na forum lpg(pojechal bym do bananmina lecz mam prawie 450km)
i teraz przez telefon facet dosc rzeczowo mowil i ogolnie zachwalal firme LPGTECH i wyjasnial jej wyzszosc nad STAGiem
polecil mi zestaw:
LPGTECH 224 214 (nie pamietam ktora)
wtryskiwacze DRAGON
AC R01
jak wspomnialem o stagu i hanach to mowil ze nie ma problemu i mozna ten zestaw zamontowac ale on twierdzi ze firma LPGTECH jest firma bardziej rozwinieta a STAG jest teraz juz bardziej oparty na reklamie choc tez ma dobre komponenty.
i jak wyglada kwestia lubryfikacji bo on tez jest wielkim przeciwnikiem tego rozwiazania i mowil ze do niczego to nam nie jest potrzebne
Prosze bardzo o odpowiedz bo nie powiem ze namacil troche mi w glowie a ma same pozytywne komentarze i czas oczekiwania 2 miesiace swiadczy raczej tym ze gosc sie zna na ym co robi
Pozdrawiam dzieki.
- Od: 24 cze 2013, 23:39
- Posty: 6
- Skąd: Lubin
- Auto: mazda6 2.0 benzyna 147km 2006r kombi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość