Konserwacja nakoli i podwozia – fotorelacja mojej M6

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez przemo2000 » 2 paź 2013, 21:16

Widac że robota nie daje gwarancji zabezpieczenia. Takie naprawy to sam byś zrobił za ok 300 , licząc koszt materiałów. Tą podkladówke mógł śmiało nakładać na całe nadkola i potem barana. Błędem jest to , że facet skupił się tylko na widocznej rdzy a nie na zabezpieczeniu całości
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2012, 19:14
Posty: 95
Skąd: Kętrzyn
Auto: M6 GY FL 2.0 benzyna

Postprzez matthies » 2 paź 2013, 22:26

nie dramatyzujmy, sam baran też już w jakimś stopniu zabezpiecza.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez klajgus » 3 paź 2013, 13:40

matthies napisał(a):nie dramatyzujmy

zgadzam się z kolegą, może idealnie nie jest to zrobione, ale moim zdaniem zdzierać teraz to wszytko to trochę mija się z celem, ja bym to zostawił na zimę i wiosną pojechał na kanał i przyjrzał się temu uważnie , możesz nawet w paru miejscach zdrapać to zabezpieczenie i sprawdzić co tam się dzieje, za tą robotę i tak chyba musisz zapłacić, może to coś zielonego się spisze i będzie dobrze. Dodam ze swoją zabezpieczałem sam, tez "ciężkimi" narzędziami była dla mnie szlifierka kątowa z zamontowaną szczotką, wyczyściłem gdzie mogłem , podobnie jak twój mechanik dałem zżeracz korozji (feran ) i na to jakaś polecana " smoła" , wszytko nakładane pędzlem, i już dwa lata jest OK.
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez piterix » 7 paź 2013, 22:16

Beny napisał(a):Napisz jakie środki zostaly uzyte przez tego mechanika.
Na rdze poszło coś niebieskiego co to było?


Użyte środki przy konserwacji to:
1. Chemsearch Chekade – to pierwszy środek nałożony na rdzę, najpierw jest biały/niebieski reagując robi się coraz ciemniejszy, brązowy.
2. Emalia ftalowa na rdzę – to ten czerwony środek, który poszedł na ten biały – wszędzie gdzie była rdza.
3. Noxudol 900 – to jest to czarne – czyli sama konserwacja.

4. Wurth wosk do profili zamkniętych – tym były zabieczone progi, dzwi itp.
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2013, 08:51
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6, 1.8, 2007. Wcześniej Mazda 626 2.0D 1991r. – pierwszy właścicel, blachy posypały się całkowicie w 2011r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6