
Subaru Impreza GT@STI MY00
1,3 bara w budzie GC 

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
bez podlania to nie robi szału żadnego, już powyżej 1.2 nie ma bezpiecznej dawki paliwa w tym silniku. Ja latałem na 1.18 ( na tyle jest boost cut ustawiony ) i auto robiło wrażenie ale tylko dlatego, ze dzięki MBC doładowanie pojawiało się mega szybko. Z GT demona prędkości się nigdy nie zrobi bo będzie coś po drodze padało.
aha czyli napędy są z GTka.... zmylił mnie tytuł wątku.... ale podlać można 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
ravo napisał(a):bez podlania to nie robi szału żadnego, już powyżej 1.2 nie ma bezpiecznej dawki paliwa w tym silniku. Ja latałem na 1.18 ( na tyle jest boost cut ustawiony ) i auto robiło wrażenie ale tylko dlatego, ze dzięki MBC doładowanie pojawiało się mega szybko. Z GT demona prędkości się nigdy nie zrobi bo będzie coś po drodze padało.
ja mam kompa od Sti 1.1b dodatkowo grzebany przez prodrive
Co do skrzynki to nie wiem bo numeru na skrzyni tam gdzie zwykle jest w imprezach nie ma. Trzeba by poszukać w innym miejscu, może gdzieś jest wybita. Bo naklejki tam gdzie powinna być nie ma, ale jakby też była z STI to by było fajnie. Skrzynia póki co śmiga wyśmienicie, jak się zje*ie to pomyślę nad zwykła STI 5mt 4,44 albo jakąś z dccd (bo jestem po konsultacji jak wygląda operacja włożenie tego).
Ale skoro ktoś to upalał przy 1,2b to skrzynia albo jest inna, albo dopiero co przełożył kolejną z GT-ka

Auto niestety musi normalnie jeździć więc nie mam czasu teraz na grzebanie bo na rower już zimno rano, a do pracy muszę jakoś dojechać. W gazolocie pały 2 przeguby na amen do weekendu je wymienię, potem Subarak wjeżdża na dłuższy czas do garażu:
klocki i tarcze tył, konserwacja podwozia, podpora wału, poprawka alarmu, zwara w postojach, klakson podłączyć. Uporządkować i umyć komorę silnika, wymienić kolanko turbo- IC, uszczelkę turbo, założyć osłonę pod silnik.
Niby niewiele ale przy małej ilości czasu zejdzie pewnie do pierwszego śniegu
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):ja mam kompa od Sti 1.1b
pewny jesteś tego ? bardzo dziwne, że to działa
[quote="MariuS"]MariuS napisał(a):Ale skoro ktoś to upalał przy 1,2b to skrzynia albo jest inna
skrzynia od STI jest tak samo plastikowa jak GT
Wpadaj tym na jakąś konfrontację zobaczymy czy seryjny GT na LPG sobie da radę z STI
ravo napisał(a): MariuS napisazł(a):ja mam kompa od Sti 1.1b
pewny jesteś tego ? bardzo dziwne, że to działa
tak. Skoro jest włożony "dół" z STI to wypadało i zająć się sterowaniem tego. Choć w sumie można było zrobić remap sterownika z GT. Ale tak przynajmniej silnik "na starcie" na 1.1b jest już w ystarczająco zalany. Więc to 0,1b szału nie robi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
taki komp u mnie siedzi i znalazłem o nim takie info jak pisałem.

Ogarnę wszystko tak jak chcę, wpadnę do Capazo i wtedy do Ciebie już 100km tylko. Ale to muszę mieć luźniej bo na razie czasu brak. Zawsze coś.
Ostatnio edytowano 1 paź 2013, 20:58 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Postawił bym na Ciebie Ravo
Z tego co wiem to Ty w przeciwieństwie do Mariusa masz opony
W Lublinie nocami już bywa na minusie, niebawem zacznę przesiadywać noce w oknie
Chociaż od 2 dni na nowej szerokiej drodze, którą jeżdżę do mieszkania rozsypali mnóstwo malutkich kamyczków i sobie korzystam
Nawet byłem sprawdzić, czy zimówki mają powietrze
Z tego co kiedyś czytałem to może mieć takiego kompa, ale musiała być zmieniona też cała wiązka.
Przestańcie marudzić na te skrzynie.. Jest/było tu nas paru z GT'kami i jakoś jeszcze żaden nie rozwalił
W Lublinie nocami już bywa na minusie, niebawem zacznę przesiadywać noce w oknie

Chociaż od 2 dni na nowej szerokiej drodze, którą jeżdżę do mieszkania rozsypali mnóstwo malutkich kamyczków i sobie korzystam

Nawet byłem sprawdzić, czy zimówki mają powietrze
Z tego co kiedyś czytałem to może mieć takiego kompa, ale musiała być zmieniona też cała wiązka.
Przestańcie marudzić na te skrzynie.. Jest/było tu nas paru z GT'kami i jakoś jeszcze żaden nie rozwalił

No MariuS przeczytalem ostatnio caly Twoj watek...
Tak jak widzialem Twoj samochod to piekny i jak ladnie brzmi, ale nie mialem pojecia, ze az tak duzo pracy w to wlozyles. Na prawde swietna robota! Gratulacje!!

Tak jak widzialem Twoj samochod to piekny i jak ladnie brzmi, ale nie mialem pojecia, ze az tak duzo pracy w to wlozyles. Na prawde swietna robota! Gratulacje!!
Zapraszam na prywatna sesje zdjeciowa – dla Mazdowiczow jedynie za 10% normalnej stawki :)
- Od: 28 sie 2013, 10:24
- Posty: 456 (3/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323F VI (BJ)
2.0 RF4F DiTD 101KM
2001r
Dzięki Terry
A co do auta:
w ptk auto odstawiłem auto do garażu na kilkanaście dni, bo musiałem wyjąć lewą lampę i wysłać na reklamację – parowała. Reklamacja wg nich to 14dni
Poza tym – niespełna 3tys km przejechanych a oleju nie zeszło niby ani pół milimetra.
A wczoraj wygrałem licytację zawieszenia gwintowanego
Licytowałem na 2 najpopularniejszych serwisach aukcyjnych i na jednej aukcji wygrałem.
Wpadnie zawias Tein-a. Na nowy nie było mnie stać a tak wpadł używany za część ceny nowego który kosztuje niespełna 7000zł
. Zobaczymy jaki ten Tein, bo pinie negatywne też są o nim. W razie czego w PL jest autoryzowany serwis Teina który za stosunkowo niską cenę naprawia na ori fruktach te zawiasy, co jest dużym plusem

Uploaded with ImageShack.us
A co do auta:
w ptk auto odstawiłem auto do garażu na kilkanaście dni, bo musiałem wyjąć lewą lampę i wysłać na reklamację – parowała. Reklamacja wg nich to 14dni
Poza tym – niespełna 3tys km przejechanych a oleju nie zeszło niby ani pół milimetra.
A wczoraj wygrałem licytację zawieszenia gwintowanego
Wpadnie zawias Tein-a. Na nowy nie było mnie stać a tak wpadł używany za część ceny nowego który kosztuje niespełna 7000zł



Uploaded with ImageShack.us
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No to graty teina:–)
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
A no były ze 2 czy 3 starty. Sewo chyba miał filmik albo Terry. Impreza poszła gładko do przodu we wszystkich tych starciach.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Dane z dowodu holenderskiego i teraz polskiego podają 1230kg. Myślę, że moja będzie ważyć obecnie koło 1250kg. Są dodatkowe rozpórki itp...
Moc nie wiem. Obstawiam okolice 200+KM. Szału nie ma. Doładowanie w peaku 0.65-0,7bar. Miedzy świętami może ogarnę sprawy doładowania.
Moc nie wiem. Obstawiam okolice 200+KM. Szału nie ma. Doładowanie w peaku 0.65-0,7bar. Miedzy świętami może ogarnę sprawy doładowania.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mimo to po elastyczności najbardziej odczuwalne jest teraz to, że nie ma nawet seryjnego boosta
Choć jak na te parametry to naprawdę nie jest źle. Także czekam na docelowe.
Tak poza tym na tył wleciały nowe klocki- Kashiyama
Choć jak na te parametry to naprawdę nie jest źle. Także czekam na docelowe.
Tak poza tym na tył wleciały nowe klocki- Kashiyama
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości