323 F BA 1,8 – 10s (1155kg)
323 F BA 2,0 V6 – 9,4s (1210kg)
MX-3 1,8 V6 – 8,5s (1145kg)
...
1,8 w MX-3 i w 323F BA poza producentem i podobną pojemnoscia nie łączy nic.
Weź pod uwage że R4 i V6 mają dosyć różną charakterystyke pracy i przebieg momentu też jest inny. A.. no i 323F BA do lekkich aut nie należy...
Co do BMW 520d polecam lektórke aktualnego Auto moto – 8,6 do 100km/h i cudownie ciągnie od dołu...bo to nowoczesny turbodiesel... wiec jesli piszesz że swojego japończyka nie kręciłeś to nie wiem jak chciałeś go ojechać...
Pozatym troszek sie myslisz w zeznaniach...
siwy_dymek napisał(a):Efekt-w drodze od mechanika na dwupasmowce zmiezdzylem spod swiatel nowa beemke 520d! ...nawet silnika na maxa nie krecilem,
siwy_dymek napisał(a):co do jego przyspieszania, to dosc zwawo to robil i szlismy macha w mache...raz sie ja wysuwalem o pol maski, raz on!
Ja za miażdzenie to rozumiem jak zostawisz auto o kilka długości... a nie jak jedziesz maska w maske
Rozmowe przerzucam do KILLów


. No i mój ojciec jak zawsze nie wytrzymał trójka , gaz i dukato za nami. No i spoko, ale za chwile koleś w dukato znowu nas wyprzedził i chyba przegiął, bo jak teraz zaczeliśmy [tiiit], to myślałem że zawału dostane :/, albo będziemy siedzieć na drzewie. Około 160-180 km/h zależy od odcinka i jeszcze tak z 5 razy sie wyprzedzaliśmy, ale w końcu byliśmy z przodu, pewnie nas by koleś wyprzedził jeszcze raz, ale nie było gdzie
