Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
A co tym ELM-em mozna robic w GH z 2009 roku z R2AA pod maska? Mam taki na stanie ale nie podlaczalem jeszcze do Mazdy. Uzywam go do Yarka mojej zony.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Witam. Czy po odłączeniu aku czujniki parkowania muszą się jakoś uzbroić lub trzeba je jakoś skalibrować?
Jak spuszczę z ręcznego to mi cały czas piszczy jakbym był przy przeszkodzie. Jeżeli to nie odłączenie aku to najbardziej prawdopodobne to to że się jakoś zabrudziły lub jeden z nich jest uszkodzony. Poradźcie od czego zacząć poszukiwania naprawienia problemu.
Wcześniej działały prawidłowo, mam ORI.
Jak spuszczę z ręcznego to mi cały czas piszczy jakbym był przy przeszkodzie. Jeżeli to nie odłączenie aku to najbardziej prawdopodobne to to że się jakoś zabrudziły lub jeden z nich jest uszkodzony. Poradźcie od czego zacząć poszukiwania naprawienia problemu.
Wcześniej działały prawidłowo, mam ORI.
kacyk stawiałbym na zabrudzenie lub uszkodzenie jednego z nich. pierwsze łatwo sprawdzić a drugie albo metodą prób odłączając po kolei czujniki aby znaleźć ten uszkodzony lub do mechaniora.
Zabrudzenie zewnętrzne oczywiście "wyeliminowałem"
, już wiem że tył działa dobrze.
Podpowie ktoś jak sprawdzić przód ( sprawdzić styki lub ewentualnie jak wyjąć czy też określić który czujnik może być uszkodzony) lub podrzuci linka do opisu jak to zrobić?
Jak widać jestem nowy i pomimo że czytam forum namiętnie ( i nawet mogłem coś takiego widzieć), to jest tyle informacji na początek że po prostu nie wiem gdzie mógłbym to znaleźć.
Podpowie ktoś jak sprawdzić przód ( sprawdzić styki lub ewentualnie jak wyjąć czy też określić który czujnik może być uszkodzony) lub podrzuci linka do opisu jak to zrobić?
Jak widać jestem nowy i pomimo że czytam forum namiętnie ( i nawet mogłem coś takiego widzieć), to jest tyle informacji na początek że po prostu nie wiem gdzie mógłbym to znaleźć.
Czy komuś udało się znaleźć polskie mapy do fabrycznej nawigacji z NAVTEQ? Czy w ogóle istnieją takie mapy? W zestawie który posiadam, w mapach z 2007 roku są 22 kraje, niestety nie ma w tym gronie Polski.
-
milan9
Witam mam takie pytanie moze ktos mi pomoze aktualnie posiadam koła 225/45R18 i potrzbuje kupic stalowe felgi 16 na zime i niewiem jakie mam kupic jeszcze dodam ze mam czujniki cisnienia w oponach i niewiem jak to mam zrobic czy je sie odkreca i dokreca do nowych felg ? prosze o szybka odpowiedz jesli to mozliwe z góry dziekuje i pozdrawiam 
-
vrob3l
Ja tez mam 225/45/16.
Na zime zostawilem sobie komplet 16" alufelg z mojej starej 323.
Jeszcze nie kupilem do nich opon ale w serwisie w Szczecinie polecili opony 205/60/16, powiedzieli, ze takie powinny byc w tym modelu do 16" kol (2.2D 185koni)
Co do czujnikow to powiedziano mi w serwisie, ze musza byc specjalne kola, takie jak oryginalne. Inaczej czujniki nie beda pasowac. Byc moze gdybys kupil oryginalne stalowe kola mazdy to by pasowaly..
Ale nie wiem czy mazda pakowala czujniki do stalowych kol..
Ja na zime planuje jezdzic bez czujnikow, z zapalona kontrolka. Ona daje sygnal dzwiekowy tylko podczas pierwszego wykrycia spadku cisnienia, pozniej juz tylko swieci sie na desce kontrolnej.
Tu w Anglii zimy nie sa dlugie wiec mozna wytrzymac. I tak juz jezdzilem 2 tygodnie z zapalona kontrolka na zapasie jak gwint mi pekl na wentylu.
Na zime zostawilem sobie komplet 16" alufelg z mojej starej 323.
Jeszcze nie kupilem do nich opon ale w serwisie w Szczecinie polecili opony 205/60/16, powiedzieli, ze takie powinny byc w tym modelu do 16" kol (2.2D 185koni)
Co do czujnikow to powiedziano mi w serwisie, ze musza byc specjalne kola, takie jak oryginalne. Inaczej czujniki nie beda pasowac. Byc moze gdybys kupil oryginalne stalowe kola mazdy to by pasowaly..
Ale nie wiem czy mazda pakowala czujniki do stalowych kol..
Ja na zime planuje jezdzic bez czujnikow, z zapalona kontrolka. Ona daje sygnal dzwiekowy tylko podczas pierwszego wykrycia spadku cisnienia, pozniej juz tylko swieci sie na desce kontrolnej.
Tu w Anglii zimy nie sa dlugie wiec mozna wytrzymac. I tak juz jezdzilem 2 tygodnie z zapalona kontrolka na zapasie jak gwint mi pekl na wentylu.
da się wyłączyć z poziomu kompa serwisowego, ale trzeba wiedzieć jak. Podejrzewam że w większości serwisów nie będą wiedzieli jak, ponieważ to nie jest kwestia wyłączenia funkcji tylko pewnych zmian w oprogramowaniu. Ja osobiście nie wiem co trzeba zrobić, ale serwis do którego jeżdżę, na zimę własnie mi robi ten myk.chmooreck napisał(a):po prostu świeci się kontrolka
Witam może prozaiczne pytanie ale –>czy mazda 6 gh przed liftowa jest lżejsza od poliftowej bo moja waży 1320( 2litry benzyna automat) a poliftowa jak widzę 1428kg(ta sama specyfikacja tylko juz silnik na bezpośrednim wtrysku i hatchbeak)...hmmm
link moja http: http://bilasolur.is/CarDetails.aspx?bid ... &schpage=1
polift
http://bilasolur.is/CarDetails.aspx?bid ... &schpage=1
link moja http: http://bilasolur.is/CarDetails.aspx?bid ... &schpage=1
polift
http://bilasolur.is/CarDetails.aspx?bid ... &schpage=1
- Od: 10 sie 2012, 16:56
- Posty: 51
- Auto: Mazda 6 ADVANCE 2.0 benzyna automat 6/2008 sedan;)
Padl mi doszczetnie akumulator.
Centralka nie reaguje, nie moge sie dostac kluczykiem do samochodu, wiec nie moge otworzyc maski. Jest jakis magiczny sposob na dostanie sie do auta?
Drugie pytanko, czy z wyjeciem aku wiaza sie jakies negatywne konsekwencje? Jakies kody trzeba podawac, cos programowac oprocz szyb itp? Musze go wyjac i podladowac prostownikiem
Centralka nie reaguje, nie moge sie dostac kluczykiem do samochodu, wiec nie moge otworzyc maski. Jest jakis magiczny sposob na dostanie sie do auta?
Drugie pytanko, czy z wyjeciem aku wiaza sie jakies negatywne konsekwencje? Jakies kody trzeba podawac, cos programowac oprocz szyb itp? Musze go wyjac i podladowac prostownikiem
- Od: 2 kwi 2013, 22:55
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR (2008r.)
tadziur88 napisał(a):Padl mi doszczetnie akumulator.
Drugie pytanko, czy z wyjeciem aku wiaza sie jakies negatywne konsekwencje? Jakies kody trzeba podawac, cos programowac oprocz szyb itp? Musze go wyjac i podladowac prostownikiem
E nieee, wielkich problemów się nie spodziewaj. Mi aku padało 2x ale zawsze mogłem się dostać do auta dzięki wersji mechanicznej kluczyka
O zaprogramowaniu szyb już wiesz, z tego co pamiętam trzeba było jeszcze zaprogramować doświetlanie zakrętów (co polega bodaj na skręcaniu kierownicy na maxa w jedną stronę i na maxa w drugą stronę) plus, jeżeli masz czujniki, to zdaje się że światełko sygnalizujące niskie ciśnienie zgaśnie po przejechaniu kilkudziesięciu – kilkuset metrów.
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
Zdejmi Cup holder i plastik z mieszkiem dźwigni zmiany biegów, jeśli nie zagladales tam wczesniej zobaczysz brak jednej śruby trzymającej tunel srodkowy. Fabrycznie zapominali wkrecic śruby po prawej stronie, prawdopodobnie wyleczysz sprawe wkrecajac brakującą srubke, ewentualnie jak piszczy skrzeczy w podlokietniku to wystarczy posmarowac ślizgi.
...z 4X HD i Tap4...
...z 4X HD i Tap4...
http://www.ramech.pl
..wie ktoś jak dostać się do panelu w dzwiach kierowcy
trzeba ściągać całą tapicerkę dzwi
...zapadł mi się przycisk od szyby kierowcy
i przestała działać pozycja AUTO w dół...
ps: posiada ktoś manuala do GH
...z 4X HD i Tap4...
..wie ktoś jak dostać się do panelu w dzwiach kierowcy

ps: posiada ktoś manuala do GH
...z 4X HD i Tap4...
torche z innej beczki
czy wymienial ktoś z Was zagłówki w przednich fotelach w GH
do foteli już sie przyzwyczaiłem ale chciałbym aby zagłowek bardziej przylegał do głowy (
był bardziej pochylony do przodu)
ii ciekawi mnie od czego by pasowały oczywiście trzeba by je obszyć.
czy wymienial ktoś z Was zagłówki w przednich fotelach w GH
do foteli już sie przyzwyczaiłem ale chciałbym aby zagłowek bardziej przylegał do głowy (
był bardziej pochylony do przodu)
ii ciekawi mnie od czego by pasowały oczywiście trzeba by je obszyć.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6