Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(
Listwę kupiłem w norauto za 29,99
i zgadzam się, że lepiej teraz się pomęczyć 
Zamiast tych plastikowych było kupić z innego tworzywa, które bardziej amortyzuje kamienie 
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
rclmati napisał(a):Musze pomyśleć co bardziej mi sie przyda czy nowe lusterko z mondeo czy oświetlenie bagażnika

Dopisano 27 wrz 2013, 12:13:
zobaczymy jak będą sprawować się te plastiki, a jak wkurzą, wtedy pomyślę nad czym innymkozik24 napisał(a):Zamiast tych plastikowych było kupić z innego tworzywa, które bardziej amortyzuje kamienie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
rclmati napisał(a):Juz wiem co zrobie jak odbiore swoja od blacharza, ile taka listwa ledowa kosztuje? Ja podobnie jak Ty bez Mazdy ale lepiej teraz pomeczyc sie tydzień niz po zimie wydać dwa albo trzy razy wiecej na naprawy
rafalmazda6 napisał(a):zgadzam się, że lepiej teraz się pomęczyć
W 323C zaniedbałem nadkola i było potem masę roboty wiec w M6 chucham na zimne.
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
lepiej zrobić mniej i wcześniej, niż jak się rozsypie robić pół samochodukozik24 napisał(a):W 323C zaniedbałem nadkola i było potem masę roboty wiec w M6 chucham na zimne.
kozik24 napisał(a):Zamiast tych plastikowych było kupić z innego tworzywa, które bardziej amortyzuje kamienie
tzn?
1. Kamienie nie mają być amortyzowane, tylko mają nie docierać do blachy.
2. Przez plastik nie przeleci woda z opon, a przez szmaciaki przy dużych opadach już tak.
3. Po plastiku woda spłynie i schną w kilka minut. Szmaciak trzyma wilgoć.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
kozik24 napisał(a):Zamiast tych plastikowych było kupić z innego tworzywa, które bardziej amortyzuje kamienie
Masz do wyboru zamienniki plastikowane ewentualnie te materiałowe oryginalne. Wolę, żeby było troszeczkę głośniej niż mieć dziury od tamtych, które non stop trzymają wilgoć
koledzy mają rację
przecież z przodu są plastiki i źle nie jest
a teraz główny powód, dla którego Mazda znalazła się u lakiernika 
aż boli
ale przestanie
prawe nie jest najgorsze, ale już zrobię i będzie spokój, bo po zimie wyszłoby, że jednak jest złe

aż boli
prawe nie jest najgorsze, ale już zrobię i będzie spokój, bo po zimie wyszłoby, że jednak jest złe



rafalmazda6 napisał(a):koledzy mają racjęprzecież z przodu są plastiki i źle nie jest
a teraz główny powód, dla którego Mazda znalazła się u lakiernika
aż boliale przestanie
![]()
prawe nie jest najgorsze, ale już zrobię i będzie spokój, bo po zimie wyszłoby, że jednak jest złe
nie mają racji bo korozja nie zaczyna się pod szmaciankami nadkolami a na rantach, które są otwarte a nie przykryte. Powodem korozji nie jest wilgoć a kamienie, które obijają konserwację czy lakier wiec żadna wilgoć go nie rusza.
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
no dobrze, korozja zaczyna się na rantach, a one w dużym stopniu będą schowane pod tymi plastikowymi nadkolami (mają taki odlew, że zakrywają rant, od którego wszystko się zaczyna). Dobrze to widać u kolegi kciuku88, który włożył plastikowe nadkola download/file.php?id=18388&mode=view.
Zresztą za kilka lat możemy wrócić do tematu i okaże się czy te plastiki są cokolwiek warte czy nie
W sumie najprawdopodobniej po zimie (piachu i soli) powinno być już coś widać 
Zresztą za kilka lat możemy wrócić do tematu i okaże się czy te plastiki są cokolwiek warte czy nie
Ostatnio edytowano 27 wrz 2013, 20:26 przez rafałmazda, łącznie edytowano 1 raz
Witam,
Fajny kolor
Urzekło mnie Twoje oświetlenie
Jest to przede mną... możesz się pochwalić dokładnie jakie żaróweczki dałeś do środka – niebieski kolor mi się podoba 
Planuje:
1) Zmiana żarówek postojowych na LED W5W z 5-cioma diodami – polecasz coś? Chyba białe najlepsze do xenonów.
2) Zmiana żarówek oświetlenia wnętrza na niebieskie – jakie masz u siebie? muszę kupić 4 bo mam jeszcze z tyłu.
3) Dwie listwy w bagażniku. Polecasz coś konkretnego, oprócz NorAuto?
4) Naprawa lampki w bagażniku – po montażu czujników zgasła na zawsze :/
Z góry dzięki za pomoc.
Fajny kolor
Urzekło mnie Twoje oświetlenie
Planuje:
1) Zmiana żarówek postojowych na LED W5W z 5-cioma diodami – polecasz coś? Chyba białe najlepsze do xenonów.
2) Zmiana żarówek oświetlenia wnętrza na niebieskie – jakie masz u siebie? muszę kupić 4 bo mam jeszcze z tyłu.
3) Dwie listwy w bagażniku. Polecasz coś konkretnego, oprócz NorAuto?
4) Naprawa lampki w bagażniku – po montażu czujników zgasła na zawsze :/
Z góry dzięki za pomoc.
zemoj napisał(a):Kozik, twierdzisz, że rdza we wnękach nadkoli się nie pojawia?
Głównie to zaczyna się od rantów w które napierdzielają kamienie. Nie wiedziałem wcześniej do jakiego stopnia chronią te plastikowe nadkola blachę ale teraz jestem na tak!
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
Shaarky napisał(a):Witam,
Fajny kolor
Urzekło mnie Twoje oświetlenieJest to przede mną... możesz się pochwalić dokładnie jakie żaróweczki dałeś do środka – niebieski kolor mi się podoba
Planuje:
1) Zmiana żarówek postojowych na LED W5W z 5-cioma diodami – polecasz coś? Chyba białe najlepsze do xenonów.
2) Zmiana żarówek oświetlenia wnętrza na niebieskie – jakie masz u siebie? muszę kupić 4 bo mam jeszcze z tyłu.
3) Dwie listwy w bagażniku. Polecasz coś konkretnego, oprócz NorAuto?
4) Naprawa lampki w bagażniku – po montażu czujników zgasła na zawsze :/
Z góry dzięki za pomoc.
Witam i dziękuję
1) Nie wiem jak to u Ciebie będzie, ale u mnie led'y jako postojówki się przepalały (są bardziej czułe i muszą mieć odpowiednie napięcie). Z przodu mam obecnie W5W Philips BlueVision, ale blue to one są tylko w nazwie (co na zdjęciach widać). Do xenonów najbardziej pasują białe. Ledy zostawiłem w oświetleniu tablicy rejestracyjnej i są to białe żarówki z czterema diodami.
2) Akurat te we wnętrzu się nie przepalają, ale jest to najprawdopodobniej spowodowane tym, że są rzadziej używane niż postojówki. Żarówki mam identyczne jak te

3) Jeśli chodzi o listwy to chyba najważniejsze, żeby miały dużo led'ów i były białe.
4) W tym akurat nie pomogę. Sprawdziłbym bezpieczniki (ale pewnie już to zrobiłeś) no i chyba całe przyłączenie lampki. Ewentualnie podczas montażu czujników mogło dojść do jakiegoś lekkiego spięcia i żarówka się poddała (ale pewnie też sprawdzałeś). W tym temacie zgłoś się do jakiegoś użytkownika GY
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, chętnie udzielę odpowiedzi

kozik24 napisał(a):Głównie to zaczyna się od rantów w które napierdzielają kamienie. Nie wiedziałem wcześniej do jakiego stopnia chronią te plastikowe nadkola blachę ale teraz jestem na tak!Bylem pewny, że jest tak jak u mnie czyli blacha jest odkryta a zrobione są jedynie z innego tworzywa.
i porozumienie osiągnięte

Wykonane
Jestem 100% zadowolony 
Zapraszam do mojego tematu
Dziś go zaktualizuje.
Dopisano 29 wrz 2013, 00:50:
Czyli te blue vision wychodzą białe czy szukać czego innego?
Zapraszam do mojego tematu
Dopisano 29 wrz 2013, 00:50:
rafalmazda6 napisał(a):Z przodu mam obecnie W5W Philips BlueVision, ale blue to one są tylko w nazwie (co na zdjęciach widać). Do xenonów najbardziej pasują białe.
Czyli te blue vision wychodzą białe czy szukać czego innego?
Twój temat jak najbardziej na +
Te postojówki od Philipsa świecą na zwykły żółty kolor. Jeśli led'y nie będą się przepalać, polecam białe led'y 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości