Witam
Zaryzykowałem i założyłem nowy wątek bo nie znalazłem podobnej usterki.
Jeżeli było już to sorry.
Wczoraj wracając do domu zauważyłem że jak jadę i wrzucam na luz to obroty utrzymują się nieco ponad 900 a wystarczy że zatrzymam samochód od razu spadają do normalnych 800. I tak za każdym razem.
Nie wiem czy to normalne albo coś nawala.
Pozdrawiam
Mazda 6 2,2 185km obroty spadają dopiero po zatrzymaniu się
Strona 1 z 1
Na luzie sie nie jezdzi bo to nieekonomiczne
i jest to zly nawyk bo w ten sposob traci sie w pewnym stopniu kontrole nad autem. Jezeli nic sie nie dzieje to nie przejmowac sie tym zbytnio. Yarek mojej zony robi identycznie i takie banialuki wtedy pokazuje z kopa przy spalaniu chwiowym, ze szok. 

Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
sensory auta wyczuwaja ze auto jedzie i dlatego przymusowo podoszone sa obroty silnika, bo te sa absolutnie konieczne dla wspomagania ukl .kierowniczego no i hamulcy.
jakby silnik z gorki tak przypadkiem zgasl, to wiele bys nie pohamowal..
wtedy trzeba solidnie stawac na pedale
P.S.
tez niekiedy tak robie, by sie swobodnie z gorki stoczyc i skozystac z energi rozpedu, ale tylko jak ruch na drodze jest w miare przejrzysty i jak widac co sie dzieje/znajduje na dole gorki..
w nieznanym terenie lub z zakretami trzeba mocno uwazac!
na biegu zamykany jest elektr. wtrysk paliwa i auto wtedy nie pali "Nic",
na luzie spala paliwo w zalezonsic od obcizenia (radio, klima itp..)
E .
jakby silnik z gorki tak przypadkiem zgasl, to wiele bys nie pohamowal..
wtedy trzeba solidnie stawac na pedale

P.S.
tez niekiedy tak robie, by sie swobodnie z gorki stoczyc i skozystac z energi rozpedu, ale tylko jak ruch na drodze jest w miare przejrzysty i jak widac co sie dzieje/znajduje na dole gorki..
w nieznanym terenie lub z zakretami trzeba mocno uwazac!
na biegu zamykany jest elektr. wtrysk paliwa i auto wtedy nie pali "Nic",
na luzie spala paliwo w zalezonsic od obcizenia (radio, klima itp..)
E .
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):.... konieczne dla wspomagania ukl .kierowniczego...
Możesz to jakoś wytłumaczyć? Jeżeli auto ma wspomaganie hydrauliczne z pompą napędzaną poprzez silnik to jeszcze rozumię ale w GH jest wspomaganie elektryczne.
CudownyBocianek napisał(a):Enduro napisał(a):.... konieczne dla wspomagania ukl .kierowniczego...
Możesz to jakoś wytłumaczyć? Jeżeli auto ma wspomaganie hydrauliczne z pompą napędzaną poprzez silnik to jeszcze rozumię ale w GH jest wspomaganie elektryczne.
mam odczucie ze tam jest elektryczne+hydrauliczne..
jesli jest tylko elektryczne, to korzystne jest to chocby dla pompy wspomaganiu ukladu hamulcowego.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6