Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Jak nikt nie dbał o zabezpieczenia antykorozyjne to ruda będzie i nie unikniesz tego,przypadłość mazdy:) chyba że auto z południa europy. Albo szukać takiej co nie ma rudej albo kupić i zrobić co trzeba i się cieszyć jazdą. Silniki jak nie diesel to rozsądnym wyborem jest 2,0bp kompromis moc/spalanie i można założyć podtlenek i jest ekonomicznie grunt aby był w dobrym stanie zresztą jak poszperasz to na forum masz wszystko napisane już 
ochronę antykorozyjną poprawiono (ponoć
) w wersjach po liftingu, czyli generalnie od 2006.
PS. dobrze, że wiesz gdzie zaglądać w M6 w celu znalezienia rudej
zapraszam do przejrzenia istniejących wątków -znajdziesz mnóstwo info, odnośnie konkretnych silników, ich awaryjności, itd.
choćby tu:
viewtopic.php?f=60&t=11203

PS. dobrze, że wiesz gdzie zaglądać w M6 w celu znalezienia rudej

niech ktos mi napisze o silnikach cos, ktos ogarniety w tym modelu, choc nie ukrywam ze diesel nie bardzo mnie przekonuje
zapraszam do przejrzenia istniejących wątków -znajdziesz mnóstwo info, odnośnie konkretnych silników, ich awaryjności, itd.
choćby tu:
viewtopic.php?f=60&t=11203
arafal21 napisał(a):Da sie znalesc 6 GY bez rudej?
Da się
Tylko, że mi zajęło to ponad 6 miesięcy...
Udało mi się kupić sprowadzoną z południa Włoch, więc tylko lekki nalot na podłodze jest, ale to już raczej dostała w Polsce, po 2-3 sezonach zimowych i kontakcie z solą.
arafal21 napisał(a): i niech ktos mi napisze o silnikach cos, ktos ogarniety w tym modelu, choc nie ukrywam ze diesel nie bardzo mnie przekonuje i tate:)
Co do silnika, to co osoba, to inna opinia. Ja akurat mam diesla, 136 KM i nie mogę narzekać. Spalanie mniejsze jak w benzynie, duży moment obrotowy, rewelacyjne przyspieszenie z 4->5, lepsze wyposażenie, ogólnie jestem bardzo zadowolony
Reszta, jak napisali poprzednicy, jest na forum.
octodan napisał(a):Reszta, jak napisali poprzednicy, jest na forum.
to, o czym napisałeś też jest
Dzieki chloapki za info i link:) Diesel mnie osobiscie nie przekonuje i ojca bo sa drogie, a to co sie zaoszczedzi na spalaniu pakuje sie wlasnie w mechanike. Sprzeglo samo niech padnie i juz sie zamysl czy robic auto czy szybko upchnac, mam mechanika kuzyna (dobry i to bardzo) i niestety wiem co ile kosztuje do diesla.
No 6 miescy poszukiwan to jest troche, moze sie cos znajdzie godnego uwagi:)
Jeszcze raz dzieki:)
No 6 miescy poszukiwan to jest troche, moze sie cos znajdzie godnego uwagi:)
Jeszcze raz dzieki:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Cześć.
Czytałem na forum o tym, że rzekomo przy wlewie paliwa jest jakiś "dzyndzel" odpowietrzający. Nie mając o tym pojęcia, bo nic nigdy przy tankowaniu nie wyglądało mi na coś co można wcisnąć, zacząłem się dokładnie przyglądać i szukać... i nie znalazłem żadnego dzyndzla. Czy ktoś może wrzucić zdjęcie lub dokładnie odpisać jak to wygląda i w którym miejscu jest "to coś" do odpowietrzania?
A przypomniało mi się o tym, bo wczoraj mając ponad 3/4 baku i chcąc dotankować do pełna przed trasą już po wlaniu litra paliwa zaczął odbijać pistolet i 10 litrów tankowałem długo.
Czytałem na forum o tym, że rzekomo przy wlewie paliwa jest jakiś "dzyndzel" odpowietrzający. Nie mając o tym pojęcia, bo nic nigdy przy tankowaniu nie wyglądało mi na coś co można wcisnąć, zacząłem się dokładnie przyglądać i szukać... i nie znalazłem żadnego dzyndzla. Czy ktoś może wrzucić zdjęcie lub dokładnie odpisać jak to wygląda i w którym miejscu jest "to coś" do odpowietrzania?
A przypomniało mi się o tym, bo wczoraj mając ponad 3/4 baku i chcąc dotankować do pełna przed trasą już po wlaniu litra paliwa zaczął odbijać pistolet i 10 litrów tankowałem długo.
- Od: 5 lut 2012, 00:41
- Posty: 68
- Skąd: Koszalin / Poznań
- Auto: Mazda 6, 2002
L3 2.3 166KM
Proszę o pomoc wsprawie płynów , gdzie jaki jest wlew
Największe teraz zmartwienie mam z płynę do chłodnicy niewiem gdzie sie sprawdza go który to zbiornik i nr 1 zaznaczyłem wlew i ledwo go widać na dnie jest zielony. Czy teraz moge kupić byle jaki płyn i zmieszać z dotychczasowym(niewiem jaki jest zalany niedawno kupiłem mazde) czy wymienic cały i czy samemu dam rade czy cos mozna przy okazji zniszczyć.
jeszcze zauważyłem coś dziwnego jak naciskam pedał hamulca to jest taki metaliczy dźwięk jak by cos ocierało czy mam sie tego obawiać oraz podejrzewam/słychać że piszczy mi pasek wielorowkowy ale to umieszcze wideo nastepnym razem żeby wieloletni uzytkowicy mazdy dali opinie
Największe teraz zmartwienie mam z płynę do chłodnicy niewiem gdzie sie sprawdza go który to zbiornik i nr 1 zaznaczyłem wlew i ledwo go widać na dnie jest zielony. Czy teraz moge kupić byle jaki płyn i zmieszać z dotychczasowym(niewiem jaki jest zalany niedawno kupiłem mazde) czy wymienic cały i czy samemu dam rade czy cos mozna przy okazji zniszczyć.
jeszcze zauważyłem coś dziwnego jak naciskam pedał hamulca to jest taki metaliczy dźwięk jak by cos ocierało czy mam sie tego obawiać oraz podejrzewam/słychać że piszczy mi pasek wielorowkowy ale to umieszcze wideo nastepnym razem żeby wieloletni uzytkowicy mazdy dali opinie
- Od: 14 lip 2013, 16:39
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 1.8 2002
Maja byc na zewnatrz rantu ,wtedy zapobiegaja tez obijaniu kamieni o rant
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
pawe999 napisał(a):Proszę o pomoc
W zbiorniczku nr 1 poziom płynu powinien być między min a max, a w nr 2 powinien być pod korek. Jeśli nie wiesz co i kiedy było tam wlewane, wymień cały płyn. Koszt nieduży, a spokojniej spędzisz zimę.
pawe999 napisał(a):metaliczy dźwięk
Prawdopodobnie kończą się klocki.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
minimum i maksimum znajdziesz na zbiorniku z opisanym przez ciebie korkiem numer 1...sąsiedni korek służy do wlewania płynu chłodzącego...a ten zbiornik z numerem 1 to zbiorniczek wyrównawczy i na nim jest oznaczony poziom min i max 
- Od: 28 wrz 2012, 19:03
- Posty: 59
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2002r.
jak zabrać się za naprawę podświetlenia gałki od klimy? Zgasła ostatnio prawa w Mazda 6 GY 07'. Tam są diody?
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6