[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6

Postprzez Tito01 » 8 sie 2013, 22:51

Czy to możliwe, że w sport wagonie jest inny zawór pcv niż w sedanie i hb? Sprawdzałem w sklepie foxrzeszów, mają dwa rodzaje ale jak podałem vin to odpisali, że u mnie jest jeszcze inny i kosztuje 3x więcej niż tamte :/

Wysyłane z mojego LG-P925g za pomocą Tapatalk 2
zoooom...
Black & White
Klubowicz
 
Od: 6 mar 2008, 23:15
Posty: 933 (35/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01

poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)

Postprzez DaveV6 » 8 sie 2013, 23:02

2006 I 50000km. Sprawdz czy nie bita. Sprawdz historie w CARFAX. Na niektórych forach robią to za darmo. Jesli chcesz poznac stan silnika sprawdz kompresje.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez Grucha » 9 sie 2013, 15:19

Pcv-ki są takie same .
Fox z takimi poradami to może zbierać na stacjach punkty na hot-dogi :D

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez DaveV6 » 14 sie 2013, 08:03

Darmowa stronka na sprawdzenie historii

http://www.vsvin.info/
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez tiger918 » 25 wrz 2013, 17:22

Witam. Mam taki problem od wczoraj: auto przy przyśpieszaniu od 2tyś wzwyż od 3 biegu szarpie...ma czkawkę tak do 4tyś obrotów,,,gdy delikatnie obchodzę się z gazem to jest ok ale jak jade np na 3 biegu i chce przyśpieszyc od 2 tyś obr. to dostaje czkawki...jak ruszam z jedyynki to jest ok, na 2 jest to lekko wyczuwalne a od 3 jest porażka...to samo jest na benzynie i na gazie...brak checka, dolot szczelny ( stożek z dolotem dedykowanym) nie słychać jakiegoś syczenia spod maski jeśli chodzi o podciśnienia, obroty jałowe w porządku. Co mogę sprawdzić dalej? swiece mają 10tyś motocraft irydowe. kompa resetowałem z pare razy i nic. Za wszelkie sugestie dziękuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Grucha » 25 wrz 2013, 17:35

Dolot dedykowany czyli jaki? Jaką ma średnicę przy przepływce?
Grucha
 

Postprzez DaveV6 » 25 wrz 2013, 17:48

Wyswietla się jakis CEL?
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez tiger918 » 25 wrz 2013, 17:53

Grucha napisał(a):Dolot dedykowany czyli jaki? Jaką ma średnicę przy przepływce?

Powiem szczerze, że nie pamiętam ale dolot był kupiony od Arkadiusa 73 i w jego jak i mojej mażdzie chodził bez zarzutu...średnica zewnętrzna rury przy przepływce to 72,5mm, dolot i stożek K&N.
Gdyby cel się wyświetlał to bym był mądrzejszy bo elm mam...ale cisza na blacie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Grucha » 25 wrz 2013, 18:01

A wczesniej chodził w mojej :D
I była bida dlatego sprzedałem a Arek miał Cpe i było git

Sprawdz elmem Long fuel trim na jałowych i podaj wartość
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 25 wrz 2013, 18:19

bank 1 i bank 2 jest około 30% ale nie wiem czy to prawda bo dane w pcmscan są nieprawdziwe i skaczą...chyba muszę zmienić program...zastanawia mnie bo przecież ze 4 miesiace bylo wszysko dobrze na tym dolocie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Grucha » 25 wrz 2013, 18:41

Zrób odczyt progsem Proscan – on się nie wiesza
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 25 wrz 2013, 20:41

apropo tego dolotu..co było nie tak za mało czy za dużo powietrza?
Jutro wróce do ori i zobacze czy coś się zmieni...
Często lecą przepływki w aj?
Wracałem z pracy teraz i jak delikatnie obchodzę się z gazem to nie ma szarpnięć..były tylko gdy ostrzej wcisnąłem gaz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Grucha » 26 wrz 2013, 09:40

Za dużo
Nie słyszałem o padniętej przepływce w AJ bo większość jeździ na seryjnych dolotach
Grucha
 

Postprzez Arek_78 » 26 wrz 2013, 09:57

Dokładnie. Odpukać to auto ma już swoje lata a kompletnie nic się nie sypnęło jeszcze :)
I oby tak dalej :P
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez DaveV6 » 26 wrz 2013, 11:06

Sprawdze co mozna załatwic. Dam ci znac jutro na PW. Wyslij mi tylko VIN
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez tiger918 » 26 wrz 2013, 19:50

Grucha napisał(a):Za dużo
Nie słyszałem o padniętej przepływce w AJ bo większość jeździ na seryjnych dolotach

To by się pokrywało...
Powiedz mi czy mogło być tak: dolot założyłem i jeżdziłem i było ok ale w ten dzień co to się stało pojechałem do klienta i u niego gdy chciałem zapalić klema się poluzowała i ecu się zresetowało a od czasu starego dolotu ecu nie było resetowane. Czy może teraz widzieć za dużo powietrza i zaczeło głupieć?
jutro założe stary dolot jak znajde czas i zobacze jak się zachowuje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Grucha » 26 wrz 2013, 20:04

Raczej nie
Sprawdzałeś ten LFTR? To by dużo wyjaśniło
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 26 wrz 2013, 22:31

Klientów ciężarówki się szybko naprawia a swoje auto to na końcu i dnia brakuje...jutro mam nadzieje sprawdze...a zapytam tak zawczasu ile powinien być na wolnych obrotach na ciepłym silniku?
Ostatnio edytowano 27 wrz 2013, 11:12 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Grucha » 27 wrz 2013, 07:33

-5 do +5 to jest idealnie
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 27 wrz 2013, 09:34

Long term fuel trim bank 2
1,5625
Long term fuel trim bank 1
9,375
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6