Zamulone autko

Postprzez lucrah » 17 wrz 2013, 23:03

Mam problem z Mazdą. Silnik 2.0 116km przejechane 245tyś. LPG sekwencja stag 200.
Auto nie ma mocy. Do 3 biegu jakoś ciągnie, ale słabo. Na 4 i 5 zero rekacji na pedał gazu.
Żeby wyprzedzić auto, muszę redukować do 3 i ciągnać na max obroty.
Dzieje się tak na benzynie i gazie
Gdzie szukać przyczyny? Czy sprzęgło może być winowajcą ? Jest dziwnie miękkie i czasem cieżko jedynkę wrzucić, jednak nie widzę bardzo dużego ślizgania się.

Dodam jeszcze, że został wlany jakiś olej do silnika mineralny bodajże przeznaczony do aut z LPG ;s
I ciągle klekoczą popychacze, im więcej gazu tym bardziej klekoczą.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez mark.87 » 18 wrz 2013, 11:01

Po pierwsze sprawdz bledy, przyczyn moze byc kilka
np uszczelka pod glowica,brak iskry na swiecach,przebicia na kablach,filtry zapchane,wydech zatkany,przeplywka lewe powietrze wiecej pomyslow nie mam,
czekamy na innych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Bounty » 18 wrz 2013, 16:15

Ja miałem taki sam problem ale poszła mi wtedy uszczelka pod głowicą tylko, że za mną było tyle dymu jak za samolotem. Masz taki objaw ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez lucrah » 18 wrz 2013, 16:18

Jak jest ciepło nie ma nic dymu, przy wilgotnym silniku leci trochę białego, szczególnie jak się przygazuje na zimnym

Przy sprawdzaniu błędów wywaliło błąd – czujnik powietrza dolotowego błąd nr 10
Filtr powietrza był wymieniony, świece też, przepustnica czyszczona.
Wcześniej falował na obrotach ale przyczyną była dziurawa chłodnica i się zapowietrzał.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez Bounty » 18 wrz 2013, 16:55

JAk jest zimno to w wydechu zbiera się trochę wody i gdy się nagrzewa to wszystko zaczyna się ulatniać dopiero.

lucrah napisał(a):błąd – czujnik powietrza dolotowego błąd nr 10


viewtopic.php?t=70892

Może to Ci coś pomoże
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez lucrah » 18 wrz 2013, 16:59

Byłem u mechanika z tym problemem i powiedział że ten czujnik nie może zamulać auta.
Po wypieciu czujnika auto zachowuję się tak samo.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez Bounty » 18 wrz 2013, 17:09

ak jedziesz wbij 5 bieg wcisnig gaz jak dostaniesz obroty a mocy brak to sprzeglo przepalone pewnie
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Szyna » 18 wrz 2013, 22:37

Jak będzie sprzęgło zajechane to obroty idą w góra a samochód stoi.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Bartek1986 » 18 wrz 2013, 22:48

lucrah napisał(a):Byłem u mechanika z tym problemem i powiedział że ten czujnik nie może zamulać auta.
Po wypieciu czujnika auto zachowuję się tak samo.


Jeżeli zachowuje się tak samo po wypięciu czujnika to świadczy o tym, że jest uszkodzony.
Pewnie to nie to, ale go wymień bo nie działa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez lucrah » 19 wrz 2013, 19:58

Na 5 biegu przy prędkości 70-80 km/h auto obroty ma około 2 tyś i przyśpieszenia po wciśnieniu pedału nie czuć ( bardzo powoli zwiększa prędkość tak jak i obroty )

Dzisiaj przy tej pogodzie raz dymił bardzo po przygazowaniu a raz prawie w ogóle.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez Szyna » 19 wrz 2013, 20:26

Może tutaj znajdziesz coś ciekawego.
viewtopic.php?f=126&t=7133
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez noxes » 19 wrz 2013, 22:06

Czujnik zostaw w spokoju niepotrzebne koszty.
Gaz narazie wyklucz- musi na PB jeździć ok.
Sprawdź sobdę oscyloskopem jak ona pracuje i czy w ogóle. Filtr powietrza kiedy wymieniany? Świece, przewody, palec kopułka?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez lucrah » 20 wrz 2013, 12:48

Filtr wymieniany 5 tyś km temu. Świece tak samo, chociaż wydaję mi się że na starych lepiej jeździł tylko że gasł często. Kable nie wymienione, palec i kopułka.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez mark.87 » 20 wrz 2013, 12:53

Wymien przewody bo stare moga miec przebicia.zmniejsz przerwe na swiecach na 0,07 ,sprawdz plyn czy wciaga,przybywa,puchna weze???
obstawiam uszczelke pod glowica,sprawdz sobie kompresje na tlokach i bedziesz wiedzial wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez lucrah » 20 wrz 2013, 12:59

Jeżeli nie ma masła pod korkiem to nadal jest możliwość, że to uszczelka?

Dopisano 20 wrz 2013, 13:07:

Poleca ktoś jakiegoś dobrego mechanika na podkarpaciu?

Dopisano 20 wrz 2013, 13:11:

Gdzieś wyczytałem, że jeżeli pompa cieknie i nie rozwiąże się tego problemu w porę to uszczelka będzie do wymiany. Parę miesięcy temu pompa była u mnie wymieniana bo ciekła.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez mark.87 » 20 wrz 2013, 13:29

Maslo pod korkiem to oznaka np jazdy na lpg,nie dogrzania silnika zbyt krotkie trasy.
zmierz kompresje i bedziesz wiedzial czy uszczelka poszla, ew bedziemy szukac dalej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez voytecku » 20 wrz 2013, 13:33

lucrah napisał(a):Poleca ktoś jakiegoś dobrego mechanika na podkarpaciu?

Ja moge polecic Wieska w Debicy.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez lucrah » 20 wrz 2013, 14:33

Mozesz dac na niego namiary na PW?
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez noxes » 20 wrz 2013, 18:35

masło pod korkiem to nie tylko skutek jazdy na lpg na krótkich odcinkach. Masło pod korkiem może być objawem uszkodzonej uszczelki. Możesz Też mieć uszkodzona uszczelkę pomiędzy cylindrami.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 20 wrz 2013, 20:06

i kiepski olej tez :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6