Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Na stronie – http://nowamazda.pl/mazda3/ powinieneś znaleźć odpowiedź na Twoje pytania. Tam też znajdziesz dealera i umówisz się na wizytę.
Co do „gestu handlowego” to są z nim zawsze różne problemy. O ile się nie mylę jest to rozpatrywanie reklamacji, lub pożyczenie samochodu na czas naprawy.
Co do „gestu handlowego” to są z nim zawsze różne problemy. O ile się nie mylę jest to rozpatrywanie reklamacji, lub pożyczenie samochodu na czas naprawy.
- Od: 24 lip 2013, 12:26
- Posty: 5
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GJ
Prezentacja srebrnej M3 u jednego dealerów w USA:
http://www.youtube.com/watch?v=uEgjCaMPHbs
Kusząco to wygląda. Ciekawe, co to za wersja wyposażenia, co to ma felgi 18", a nie ma Active Display i klimę ręczną???
http://www.youtube.com/watch?v=uEgjCaMPHbs
Kusząco to wygląda. Ciekawe, co to za wersja wyposażenia, co to ma felgi 18", a nie ma Active Display i klimę ręczną???
sedan w cenie hatchback'a!? ładnie ze strony mazdy
wg mnie hatchback nie umywa się do sedana i wybór mógłby być tylko jeden.
wg mnie hatchback nie umywa się do sedana i wybór mógłby być tylko jeden.
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
bjorm napisał(a):sedan w cenie hatchback'a!? ładnie ze strony mazdy![]()
wg mnie hatchback nie umywa się do sedana i wybór mógłby być tylko jeden.
U mnie jest dokładnie odwrotnie, jeśli chodzi o wersję nadwozia
Coś się zaczyna dziać w temacie 3 BM:
– podobno ma być dostępna u polskich dealer'ów do jazdy próbnej za miesiąc;
– Niemcy już mają konfigurator M3, na razie tylko do wersji HB http://www.mazda.de/konfigurator/#/configurator/m3 ;
– Mazda pracuje na Dieslem 1.5l http://www.motoring.com.au/news/2013/ma ... sr-ed-news ;
Ten konfigurator był już w DE dostępny w lipcu, ale potem go zablokowali.
W DE sedan jest droższy o 500 € i nie jest dostępny z silnikiem 2,0 165 KM.
Ja najbardziej jestem ciekaw 2,0 120 KM z AT, jak będzie dostępna w w-wie do jazdy próbnej to się wybiorę
W DE sedan jest droższy o 500 € i nie jest dostępny z silnikiem 2,0 165 KM.
Ja najbardziej jestem ciekaw 2,0 120 KM z AT, jak będzie dostępna w w-wie do jazdy próbnej to się wybiorę
- Od: 10 kwi 2013, 19:27
- Posty: 68
- Skąd: W-wa
- Auto: Mazda 6 GJ PE MT SkyENERGY Sport Kombi Jet Black 2013
Amerykańce mają już nowe 3 w garażu : http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=520922
Dziwny ten niemiecki konfigurator (kolory strasznie podpicowane, inne silniki ), tutaj link do amerykańskiego
http://www.mazdausa.com/MusaWeb/configE ... &zip=48360
Auta mają być do jazd jeszcze w wrześniu – tak przynajmniej obiecywali.
http://www.mazdausa.com/MusaWeb/configE ... &zip=48360
Auta mają być do jazd jeszcze w wrześniu – tak przynajmniej obiecywali.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Video z przejażdżki M3 w amerykanskiej wersji "s" Grand Touring (silnik 2.5l, wyposażenie podobne do polskiego SkyPassion): http://www.youtube.com/watch?v=EBlgqJ7OKdw
http://www.youtube.com/watch?v=zPMDGVhAUjA
http://www.youtube.com/watch?v=zPMDGVhAUjA
jaketherake napisał(a):Pierwsze videorecenzje prasy USA:
http://www.youtube.com/watch?v=82eFzp8zw8Q
czyli dalej ciasno, głośno i wolno. 9,5 sekundy do setki to ja w mojej trójce spokojnie robię. Gdzie te wszystkie korzyści z skyactive, a przede wszystkim mniejszej masy?
Martwi też brak odpowiedniego feedbacku na kole kierownicy. Coś, za co bardzo cenię moją obecną trójkę. Ciekawe, co zrobią w MPS'e. Czy wrócą do hydraulicznego wspomagania, czy zostawią to elektryczne. I jaki silnik w końcu w niego wsadzą. Jeśli to będzie żyłowany 2.0 bez turbo, to nie wróże temu autu sukcesu
Jeśli chodzi o czasy 0-60 to trzeba to brać z przymrużeniem oka, Ci sami ludzie robili test M6 z 2.5l automat i wyszło im 9.4s. Poza tym na USA jest chyba odrobinę inny silnik 2.0: z kompresją 13:1 i mocą 155KM.
b0rderline napisał(a):czyli dalej ciasno
Przy moim przeciętnym wzroście (1,80 m) i bucie nr 45 nie miałem problemu żeby z tyłu wygodnie wsiąść i wysiąść. Uważam nawet, że przestrzeń wokół nóg jest pod tym względem w BM zaprojektowana o niebo lepiej niż w BL i większości kompaktów. Poza tym kabina jest bardzo szeroka jak na swoją klasę i mimo poprowadzonych blisko siebie linii okien i dachu, powiedziałbym, że robi wrażenie przestronnej. Przeciętny natomiast jest bagażnik.
b0rderline napisał(a):9,5 sekundy do setki to ja w mojej trójce spokojnie robię. Gdzie te wszystkie korzyści z skyactive
Chyba głównie w zużyciu paliwa. Nie wiem jak trójka, ale KE i GJ palą naprawdę mało.
b0rderline napisał(a):Czy wrócą do hydraulicznego wspomagania, czy zostawią to elektryczne.
Nie ma takiej możliwości. Trzeba się przyzwyczaić. Nieco pocieszające jest, że układy elektryczne są coraz lepsze i moim zdaniem, poza czasami pojawiającym się wrażeniem, że kierownicę trzeba lekko "wyrwać" z centralnego położenia (bazując na KE i GJ), ciężko odróżnić je od hydraulicznych.
the right man in the wrong place...
Biorąc pod uwagę niższą o te kilkadziesiąt kilogramów masę M3 względem M6 można się spodziewać, że zużycie paliwa będzie ciut mniejsze niż w 6, szczególnie że to przecież te same silniki.
Co do sprintu też bym się nie obawiał: skoro w testach portali wychodzi 0-100 M6 kombi z 165KM ok. 9s, to raczej trójka będzie realnie ok. 8.5s
Jedno co niepokoi z tych testów, to głośność w środku, ale to już trzeba wybadać nausznie...
Co do sprintu też bym się nie obawiał: skoro w testach portali wychodzi 0-100 M6 kombi z 165KM ok. 9s, to raczej trójka będzie realnie ok. 8.5s
Jedno co niepokoi z tych testów, to głośność w środku, ale to już trzeba wybadać nausznie...
Paweł napisał(a):b0rderline napisał(a):czyli dalej ciasno
Przy moim przeciętnym wzroście (1,80 m) i bucie nr 45 nie miałem problemu żeby z tyłu wygodnie wsiąść i wysiąść. Uważam nawet, że przestrzeń wokół nóg jest pod tym względem w BM zaprojektowana o niebo lepiej niż w BL i większości kompaktów. Poza tym kabina jest bardzo szeroka jak na swoją klasę i mimo poprowadzonych blisko siebie linii okien i dachu, powiedziałbym, że robi wrażenie przestronnej. Przeciętny natomiast jest bagażnik.
a jak się siedzi z przodu? To mnie najbardziej ciekawi. Czy siedzi się nisko, ala bmw, czy dalej wysoko jak w obecnej trójce?
Siedzi się raczej niżej, ale nie wiem, czy tego wrażenia nie potęguje stosunkowo wysoko poprowadzony "tunel" środkowy i wysoka linia okien. Współczesne auta są jednak coraz wyższe, więc nawet bez porównania wiadomo, że nie będzie jak w starym Civicu.
the right man in the wrong place...
Siemanko, to mój pierwszy post, podrzucam najnowszy cennik z dołączoną ceną sedana i bardziej dokładny opisem dodatków i akcesoriów.
- Załączniki
-
nowa_mazda3_cennik_2013v3.pdf
- (1.66 MiB) Pobrane 222 razy
http://www.samar.pl/__/3/3.a/74570/3.sc ... wa-sprzeda
Spójrzcie na ostatnie zdanie: wtf? Już 92 zamówienia na M3? Ludzie nie chcą się tym przejechać przed zamówieniem
Spójrzcie na ostatnie zdanie: wtf? Już 92 zamówienia na M3? Ludzie nie chcą się tym przejechać przed zamówieniem

Dzwoniłem dzisiaj do salonu (Mazda AutoArt Jaremko Wrocław) i facet mówi, że zarówno do kupienia jak i jazd próbnych nowa BM powinna być w połowie października, konkretnie koło 18.10.2013. Pytanko, czy ktoś wie czy głośniki w wersji SkyEnergy i SkyMotion (w obu po 6 głośników) to też głośniki Bose czy jakieś inne?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości