Mazda 626 GD F2 GLX '90 Rebuild

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez sipa666 » 13 wrz 2013, 00:14

PLaster napisał(a):coś Ci się obrazek nie faduje
Obrazek

ps. u was w mieście nie ma krawężników ani leżących miśków?


i do takiej gleby powinienes ja polozyc, zeby wygladala :)

co do kraweznikow i glebospowalniaczy, jest ich na tyle malo i sa tak niskie, ze spokojnie wszedzie mozna przejezdzac <faja>
roxygenium, kiedy rozrzad robimy? :)
sipa666
 

Postprzez pawelc » 13 wrz 2013, 07:09

powiem szczerze że nie widzę sensu odbudowy tego egzemplarza ,trzeba było poszukać coś z lepszą budą ale i tak życzę powodzenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez MrShaleck » 13 wrz 2013, 11:12

Auto robie dla siebie, wiec nie ma dla mnie kwestii 'nie opłaca się'.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez pawelc » 13 wrz 2013, 20:06

Wcale mi nie chodzi o opłacalność ,chciałeś wyremontować klasyka ,należało znaleźć lepszą budę... bo tak na prawdę patrząc po zdjęciach to korozję masz tak zaawansowaną że uratować ten egzemplarz blacharsko to naprawdę spore wyzwanie ,a wręcz napiszę że nie do zrobienia w ten sposób jak to naprawiasz ,władujesz sporo kasy a efekt będzie krótkotrwały ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez MrShaleck » 13 wrz 2013, 20:47

Kazdy orze jak może. To nie jest moje pierwsze auto. Wychodzę z założenia, ze nawet jakbym kupil Xedosa za ~8 tysi to i tak musiałbym w niego sporo wlozyc, a tak auto jest odbudowywane blacharsko przez profesjonalistę. Tego akruat sam nie dotykam.

Jednakże zmartwiło mnie odkrycie w postaci – włokno szklane imitujące kielichy.... ale juz nad tym pracujemy. :|
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Speed » 13 wrz 2013, 21:11

Pawelc trochę przesadza nie jest w tak złym stanie jest co czego jeszcze spawać a to najważniejsze , swoje lata ma niestety. O wiele gorszego złomu jeździ po naszych drogach a tutaj widać ze mocowania zawieszeń jest w miarę spoko :)
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez MrShaleck » 13 wrz 2013, 23:15

Nadkole tył juz wyspawane, podluznica z prawej i podloga+rant+wszystkie łączenia. Wzmocnienia w miejscach podnoszenia w prograch rownież. Jutro prawdopodobnie wleci prawy próg. w podłodze poza tym kawalkiem na zdjeciu nic wiecej nie bylo trzeba spawac. Pamiętam, że w moim golfie było o wiele gorzej <rotfl>
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez pawelc » 14 wrz 2013, 07:09

dobra ,rób jak uważasz ,ja tylko wyraziłem swoją opinie ,a trochę samochodów w życiu już przez moje ręce przeszło ,a tak na prawdę idzie jeszcze znaleźć mazdy w miarę dobre blacharce i to starsze .Moim i nie tylko moim zdaniem karoseria jest najważniejsza ,resztę da się o wiele łatwiej odbudować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez MrShaleck » 21 wrz 2013, 12:20

Znalazłem trochę czasu by zainteresować się autem i generalnie wygląda to mniej wiecej tak :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I najlepsze na koniec ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez MrShaleck » 26 wrz 2013, 20:56

Mam już konkretną wizje na autko. A jak narazie progresujemy caly czas <czarodziej>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dopisano 27 wrz 2013, 18:59:

Nareszcie w domu, w weekend postaram się auto złożyć :)

Obrazek
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Pudzian84 » 28 wrz 2013, 18:37

No no widzę że chyba szybciej skończysz ode mnie
Powodzenia
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez MrShaleck » 29 wrz 2013, 23:02

Ostatnie wolne chwile przed wyłączeniem się z życia więc korzystam i składam :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Teraz pora ogarnąć rejestrację, formalności typu przegląd i hamulce z tyłu, bo caly czas trą, coś się zapiekło : |
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez MrShaleck » 1 paź 2013, 12:05

Niestety człowiek się długo nie nacieszy. to juz chyba reguła.
Rozebrałem 'trące hamulce z tyłu'. Klocek wewnętrzny strona lewa jest zespojony z tarczą, a tłoczek przy cofaniu przecieka... Mam wrażenie że tłoczek tarł o tarczę cały czas. Teraz już nie wiem czy naprawiać zaciski czy kupić nowe :|
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez PLaster » 1 paź 2013, 15:05

Naprawiaj! Kupić nie jest tak łatwo jak powiedzieć.
Ja te zaciski wymieniałem i regenerowałem jak jeździłem.
Jak nic się im nie stało to wewnątrz powinny być OK.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez MrShaleck » 1 paź 2013, 16:04

Już wszystko zamówiłem na jutro. Nowe tłoczki, uszczelki, tarcze i klocki oyodo oczywiście na obie strony. przy okazji przegub do przodu :)
Eh przyjemnie się wszystko robi tylko szkoda, że to wszystko kosztuje <rotfl>

Jeszcze jedna kwestia – dlaczego auto potrafi mi prawie gasnąć przy szybkim kilkukrotnym mocnym naciskaniu hamulca na postoju? Czyżby pompa miała dość czy to jest kwestia tych hamulców z tylu ? :)

Dopisano 2 paź 2013, 10:35:

Młodsza siostra niezawodna podczas nagłych akcji serwisowych :)

Obrazek
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez MrShaleck » 4 paź 2013, 15:44

Kolejny dzień walki z hamulcami. Jarzma to śmietnik, w jednym zostala sruba – urwana i za cholere nie idzie jej wydostac. Orientuje się ktoś ile mogą kosztować nowe jarzma ?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez MrShaleck » 16 paź 2013, 19:53

Miałem lekki przestój. Szkoła + praca = ciężko z czasem.
Dzisiaj udało mi się ściągnąć pierścień ABS tarczy starej oraz nagwintować od nowa jarzmo, aczkolwiek coś się do końca nie zgadza tam. Chyba łożyska będę potrzebował nowe, bo nie da rady tych starych raczej wyciągnąć ani odzyskać. Wie ktoś może jaki to koszt? :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Piotr89 » 16 paź 2013, 21:20

Szacuneczek za wkład pracy i poświęcenie.
Fajnie że sa jeszcze ludzie odbudowujacy nie tylko hundy ale i Mazdy <spoko>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez PLaster » 16 paź 2013, 22:32

roxygenium napisał(a):Chyba łożyska będę potrzebował nowe, bo nie da rady tych starych raczej wyciągnąć ani odzyskać. Wie ktoś może jaki to koszt?

jak się nie mylę to jest część H001-26-205 i jest droga, 130 zł (źródło), chyba że znajdziesz taniej, albo taniej znajdziesz używane dobre zaciski.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Pudzian84 » 17 paź 2013, 21:24

I jak Kolego kiedy kończysz ??
Ja się już poddałem i oddałem Magdalene na lakiernie a dzisiaj dostałem nowe lampy do przodu myślę że jeszcze z miesiąc i będę latał odnowioną GD :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy