[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez Siw-y » 11 wrz 2013, 08:24

Kaszel91 napisał(a):Był wymieniany nie dalej jak 2 tyg temu.

Co nie oznacza, że nadal jest dobry.

Sprawdź też przewód od niego, może się nadłamał i nie łączy.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez krzysek71 » 11 wrz 2013, 11:06

A może brak ciśnienia oleju. Wkręć miernik ciśnienia oleju w miejsce czujnika i będziesz miał jasność a najlepiej poczytaj http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje46.htm
Ostatnio edytowano 11 wrz 2013, 12:05 przez krzysek71, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Piotr_ » 11 wrz 2013, 11:11

Kiri zadzwoń do Fasoli powinien mieć taki gadżet <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Kaszel91 » 11 wrz 2013, 14:33

MazdaKF11 napisał(a):może to wina oleju lub filtra ? na jakim jeździsz i ile km na nim zrobiłes?


Olej Valvoline MaxLife 10w40 i filtr oleju MANN.

Przejechane ze 100km
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez MazdaKF11 » 11 wrz 2013, 17:22

Miałem zalany Valvoline i po upływie 3 tys km wymieniłem na taki co miałem wcześniej czyli Shell Helix HX7 10W40 z tego powodu ze strasznie mi dym puszczał i czapki świec były zapocone w oleju:/ no i po wymianie na Shell wytarłem kanały świec w głowicy i suchutko :) najwyraźniej cos musiał rozszczelnić Valvoline... noi do tego brał go ok litr na 1000km a Shell dolewam ok litr na 4-5 tys w zaleznosci od stylu jazdy:) a ten Valvoline z zielonej butelki czy nie? osobiscie nie miałem z zielonej ale z tego co wiem to ten w zielonej to 50% z recyklingu i nazywa się Valvoline NextGen 10W40
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez sylwo » 11 wrz 2013, 18:25

U mnie na MaxLife 1,5 tyś i wziął może 200 ml :) a wcześniej Mobila spijał około 1l na 3 tyś km. Zobaczymy czy się utrzyma zimą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Scania » 11 wrz 2013, 18:52

Ja mam Mobil 1 i już 2k przejechałem, na razie nie wziął nic ale muszę chyba zmienić znowu na shella :D muszelka 4 ever <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez AGADAR » 11 wrz 2013, 19:00

Ponowię pytanie. Czy ktoś zalewał olejem Amsoil albo słyszał jakieś opinie od znajomych o tym oleju?
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez MazdaKF11 » 11 wrz 2013, 19:01

sylwo napisał(a):U mnie na MaxLife 1,5 tyś i wziął może 200 ml :) a wcześniej Mobila spijał około 1l na 3 tyś km. Zobaczymy czy się utrzyma zimą...


Nie każdy silnik jest taki sam <oczko>

Dopisano 11 wrz 2013, 19:10:

AGADAR napisał(a):Ponowię pytanie. Czy ktoś zalewał olejem Amsoil albo słyszał jakieś opinie od znajomych o tym oleju?


Nie słyszałem nigdy o tym oleju ale czytam i jest zastanawiający
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Scania » 11 wrz 2013, 21:27

nie znam oleju, ale z całego serca polecam shella.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez Marcin » 12 wrz 2013, 12:37

Filtry oleju różnią się przedlift/polift?
Jaki polecicie?
Czuję ,że wezme najtańszy na allegro <faja>
Co mówicie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez Crenshaw » 12 wrz 2013, 12:47

ja mam knechta ale czy jest dobry czy zły to nie wiem bo jak to sprawdzić? auto jeździ.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez MazdaKF11 » 12 wrz 2013, 14:25

ja mam jakis za 15zł i też jeździ :)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez deejay27 » 12 wrz 2013, 14:56

Też zawsze biorę filtry oleju Knechta , czy to był KF czy teraz w Kl. Miałem przypadek z cieknącym filtrem oleju rodzimej produkcji.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Crenshaw » 12 wrz 2013, 18:34

hmm... wpadł mi do głowy taki pomysł... słyszałem gdzieś, że po wpięciu do instalacji elektrycznej xedoa 2.0 ECU od KF-ZE to wzrośnie moc bo komputer poda inne parametry mieszanki... a jak by tak wrzucić kompa od KL'a? np od MX-6 albo X9? banglało by to?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez deejay27 » 12 wrz 2013, 18:47

Chyba za wiele by to nie dało o ile wg by jeżdził. Pewnie nie jeden już by tak zrobił.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Piotr_ » 12 wrz 2013, 19:12

co do filtrów to ja mam ori mazdy :P i szczerze powiedziawszy nie widzę żadnej różnicy pomiędzy nim a poprzednim <lol> <lol> <lol>
co do kompa od kl-a to nie uważam że coś da :| w kf-a trzeba utopić trochę siana żeby koników przybyło ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez MazdaKF11 » 12 wrz 2013, 20:19

Też tak macie u siebie? że przewód do spryskiwaczy który idzie w miejscu tym gdzie się zgina przy zamykaniu maski jakby się przytrzaskiwał miedzy maską a uszczelka (w okolicach lewej wycieraczki), spryskiwacz działa poprawnie ale trochę zamięty jest przewód. Wygląda jakby był tak uformowany żeby się tak układał aczkolwiek dziwne to dla mnie... Zerkniecie u siebie na wolnym timie? :>

Dopisano 12 wrz 2013, 20:34:

a dokładnie wygląda to tak:
Załączniki
DSC_0026.jpg
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Scania » 12 wrz 2013, 21:08

wątpię żeby to było rozwiązanie fabryczne... <lol> ktoś coś musiał sknocić albo ze starości się tak zaczęło łamać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez MazdaKF11 » 12 wrz 2013, 21:18

Też wątpię zdjęcie zrobiłem z opuszczoną maską jakieś 40-50cm od lamp. Zrobiłbyś w swojej takie foto może jakaś koncepcja mi się ukarze <ok> ?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6