Wymiana zegarów

Mazda 121 1991–1996

Postprzez Kubutek » 15 mar 2006, 20:10

Do kostek łatwo się jest dostać i wyciągnąć je bez zdejmowania całych zegarów i odczepiania linki prędkościomierza. Po odkręceniu 2 x 4 śrubek lawirujesz całymi zegarami góra/dół jednocześnie przekręcająć je prawą stroną do siebie. W ten sposób możesz je przekręcić na tyle, że spokojnie wchodzi ręka w szparę powstałą po prawej stronie :) Ja w ten sposób u siebie wymieniłem kolor podświetlenia :)
Obrazek 323F BA KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 11:51
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10

Postprzez malolatek38 » 15 mar 2006, 21:33

a na jaki kolorek zmieniles ja tez planuje ale nie mam jeszcze koncepcji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez Kubutek » 15 mar 2006, 21:41

Obrazek 323F BA KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 11:51
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10

Postprzez marioWRO » 17 lis 2007, 14:08

hej wam

wlasnie wrocilem z pola bitwy... tzn z auta ale po kolei. Zakupilem w koncu zegary w wersji z obrotomierzem bo u mnie go nie bylo. Nagimnastykowalem sie i udalo mi sie je przepiac. Jest jednak problem natury mechanicznej. Wszystko dziala poza oczywiscie najwazniejszym czyli samym obrotomierzem... jest to madzia 121 z93r z motorkiem 1.1L na gazniku.

gdzie szukac sprawcy zamieszania?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2005, 11:47
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Auto: 121 1.1 & 323F 1.5i

Postprzez Spawn » 17 lis 2007, 14:27

?? Rocznik 93 i 1.1?? Niemozliwe! Jak to jest DB to tylko byly silniki 1.3!
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez marioWRO » 17 lis 2007, 15:01

no tak mam w dowodzie wpisane :P mazda 121 1993r pojemnosc 1100ccm itd... z reszta czy to ma jakies wieksze znaczenie? problem w tym ze obrotek juz jest ale nawet nie drgnie.

a mowiac dalej o aucie to jest to wersja bez zegarka pod radiem, bez zagłówków na tylnej kanapie i wlasnie bez obrotomierza.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2005, 11:47
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Auto: 121 1.1 & 323F 1.5i

Postprzez yari » 17 lis 2007, 23:56

a podpioles do czegos ten obrotomierz? czy tylko zalozyles zegary poprostu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez marioWRO » 18 lis 2007, 17:03

no czytając posty wyżej stwierdziłem że wystarczy przepiąć kostki i będzie działać. Ale tak nie jest więc trzeba będzie pociągnąć instalacje... tylko jak? trzeba bedzie jakoś tą kostkę przerobić chyba....

EEDIT:
heloł obrotek już śmiga az milo ;)

wystarczylo podpiac jeden kabelek z cewki a wlasciwie z kostki za akumulatorem, przelozyc go tym samym otworem co linka predkosciomierza i owinac wokol śrubki przy obrotomierzu :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2005, 11:47
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Auto: 121 1.1 & 323F 1.5i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121