Zmiana napędu na tył

Postprzez Se7eN » 5 wrz 2013, 14:42

Siema,
Czy jest możliwa zmiana napędu z przodu na tył w Mazda MX6? Tylko nie piszcie żebym sobie kupił coś z tylnym napędem ani że to drogie i nie opłacalne bo ja wiem o tym. Chcę tylko wiedzieć czy taki zabieg jest możliwy.
Początkujący
 
Od: 7 lut 2013, 17:58
Posty: 6
Auto: Mazda MX-6 2.5l V6 93r

Postprzez Matheus » 5 wrz 2013, 15:34

tak, jest możliwy. Wywalasz przednie i tylne zawieszenie, silnik, skrzynie. Potem zastanawiasz się co włożyć, żeby mieć napęd na tył, spawasz, podłączasz i gotowe <czarodziej>
proste co nie <glupek2>
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez People_Hate_Me » 5 wrz 2013, 16:39

na tył nie słyszałem. Raczej wchodzi w grę tylko rzeźba.
Napęd na 4 koła to o wiele prostsza sprawa :)
Szukasz dawcy (626 4WD z silnikiem 2.0 FS) wkładasz wszystko do siebie. Tylko nie mam bladego pojęcia jak zaadoptujesz skrzynie która do KL'a nie ma bata że podejdzie. czyli znowu rzeźba.

Ogólnie będzie to ciężki temat.
ale jak masz dużo kasy i zapału rób :) może inni pójdą Twym śladem :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Se7eN » 5 wrz 2013, 17:21

Na wydanie mam jakieś 15tyś, zmieszczę się? Jakby ktoś mógł napisać co trzeba zrobić dokładnie. Bo ja nie bardzo się znam.
Początkujący
 
Od: 7 lut 2013, 17:58
Posty: 6
Auto: Mazda MX-6 2.5l V6 93r

Postprzez Paweł » 5 wrz 2013, 17:22

Matheus już Ci napisał.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez carsik » 5 wrz 2013, 20:43

jest możliwe ale masz za krótki budżet, chyba że to ma być lepianka do sportu bez większego znaczenia z estetyką.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez Rafał_ » 5 wrz 2013, 22:42

Błagam nie katujcie mnie takimi wątkami :>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez People_Hate_Me » 7 wrz 2013, 11:02

jarek.ZE napisał(a):Błagam nie katujcie mnie takimi wątkami

Ja tam się dobrze bawie :D

Jabyś sam to chciał ogarnąć to moooooooooooooże w 15k się zmieścisz. Ale to tak na 10%.
Jak zlecasz komuś to pomnóż tą kwotę x2. i później jeszcze pomnóż tą kwotę x1.3 na niespodziewane wydatki. i Otrzymasz wtedy gotową kwotę na taką zabawe :)

Prostsze by było znalezienie dawcy i zmiana silnika na fs'a i przekładka napędu na 4 buty o czym już pisałem wcześniej.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Boris86 » 2 sty 2014, 20:09

Na Cardomain.com znajdziesz MX6 z wzdłużnie ułożonym 2JZ toyoty i napędem na tył.
Powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez mlody1921 » 5 sty 2014, 20:06

Dokłanie jak pisze boris jest na necie probe z silnikiem V8 napęd na tył :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez zadra » 12 sty 2014, 20:46

zmiana napędu z przodu na tył w Mazda MX6


Ja się tylko zapytam : PO CO??
Przecież nie masz 250kM...
Jeśli chcesz bączki kręcić możesz to zrobic polonezem – stracisz dużo mniej pieniędzy <lol>
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3320 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez mlody1921 » 16 sty 2014, 17:10

Gorzej jak ktoś ma 250 koni i chce napęd na 4 koła :/ no ale cóż poradzić albo straszna rzeźba albo zmiana auta :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bartek1986 » 16 sty 2014, 17:22

mlody1921 napisał(a):Gorzej jak ktoś ma 250 koni i chce napęd na 4 koła :/


Chyba mamy inne postrzeganie świata :P
100 razy wole mieć dwieście ileś tam koni w czterołapie niż np. 300 w ośce. Przedni napęd powinien występować tylko w pupowozach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Boris86 » 16 sty 2014, 18:06

Jest jeszcze jedna opcja. Można włożyć centralnie jakikolwiek silnik który siedział w aucie przednionapędowym razem ze skrzynią z którą występował.
Nie ważne czy będzie to twoje KL czy na przykład V8 3,7 lub 4,2 z Audi.
Coś a'la niektóre rajdowe potworki B-Grupowe.
Chodzi mi od jakiegoś czasu taka zmota po głowie, jeśli będziesz poważnie o tym myślał to odzywaj sie na PW.
Mam nadzieje że masz do tego naprawdę bardzo zdrową bazę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez mlody1921 » 17 sty 2014, 12:00

Głopie stwierdzenia tak samo jak by ktoś powiedział że diesel jest dobry tylko w pole albo 4łapy,ABS,ESP tylko dla tych co nie umią jeździć :) nie jedna ośka potrafi pokarać 4łapa,

Jak ci sie podoba Mx6 to albo gruby szczep na silnika-napędów od innego auta, albo szczep skrzyni do twojego silnika co tez taką rzeźbą której sam raczej nie ogarniesz

w każdym przypadku $$$$
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Neonixos666 » 18 sty 2014, 17:03

Obecnie seryjne produkowane ośki (hot hatch) mają 250-300KM i czy mają aż tak mega problem z trakcją?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tekkenfan » 19 sty 2014, 16:58

Tylko tam jest chyba trochę inaczej zaprojektowana zawieszka + trochę systemów elektronicznych które przy uślizgu tną moc?

Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt? W 4 bucie tego problemu nie ma, co prawda przy wyższych prędkościach straty napędów robią swoje no ale do normalnego poruszania się po mieście wolałbym 250 konne 4x4 niż FWD ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez MrShaleck » 12 lut 2014, 10:35

tekkenfan napisał(a):Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt?


Twoja furka jest przykładem, że FWD + dużo mocy = braki w trakcji <faja>

A do tematu: Oczywiście, że się da nawet i za 15 tys zrobić tył napęd z MX-6. Fajnie by było mieć coupete na RWD, ale stosunek kosztów do efektów niestety jest zbyt duży chyba. Za 6-7 można kupić w miarę sensowne e30, już nie mówię co można za 15 kupić, bo na prawdę coś ciekawego i ładnego dostaniesz.
A jak chcesz 'driftowóz' albo autko do polatania bokiem to szkoda MX'a. Wtedy kupujesz za 5k e30/E36/cokolwiek z seryjnym RWD ale BMW najlatwiej, pakujesz 10k i masz na prawdę fajną zabawkę.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez elfik » 13 lut 2014, 13:44

trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 16:05
Posty: 46
Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6

Postprzez mlody1921 » 8 mar 2014, 18:51

szcze Audi A4 i probe 2,7bit
http://www.youtube.com/watch?v=-W48ROH9dkc
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje