Zmiana napędu na tył
1, 2
tak, jest możliwy. Wywalasz przednie i tylne zawieszenie, silnik, skrzynie. Potem zastanawiasz się co włożyć, żeby mieć napęd na tył, spawasz, podłączasz i gotowe
proste co nie

proste co nie

na tył nie słyszałem. Raczej wchodzi w grę tylko rzeźba.
Napęd na 4 koła to o wiele prostsza sprawa
Szukasz dawcy (626 4WD z silnikiem 2.0 FS) wkładasz wszystko do siebie. Tylko nie mam bladego pojęcia jak zaadoptujesz skrzynie która do KL'a nie ma bata że podejdzie. czyli znowu rzeźba.
Ogólnie będzie to ciężki temat.
ale jak masz dużo kasy i zapału rób
może inni pójdą Twym śladem 
Napęd na 4 koła to o wiele prostsza sprawa
Szukasz dawcy (626 4WD z silnikiem 2.0 FS) wkładasz wszystko do siebie. Tylko nie mam bladego pojęcia jak zaadoptujesz skrzynie która do KL'a nie ma bata że podejdzie. czyli znowu rzeźba.
Ogólnie będzie to ciężki temat.
ale jak masz dużo kasy i zapału rób
jest możliwe ale masz za krótki budżet, chyba że to ma być lepianka do sportu bez większego znaczenia z estetyką.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Błagam nie katujcie mnie takimi wątkami 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Błagam nie katujcie mnie takimi wątkami
Ja tam się dobrze bawie
Jabyś sam to chciał ogarnąć to moooooooooooooże w 15k się zmieścisz. Ale to tak na 10%.
Jak zlecasz komuś to pomnóż tą kwotę x2. i później jeszcze pomnóż tą kwotę x1.3 na niespodziewane wydatki. i Otrzymasz wtedy gotową kwotę na taką zabawe
Prostsze by było znalezienie dawcy i zmiana silnika na fs'a i przekładka napędu na 4 buty o czym już pisałem wcześniej.
Na Cardomain.com znajdziesz MX6 z wzdłużnie ułożonym 2JZ toyoty i napędem na tył.
Powodzenia.
Powodzenia.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
zmiana napędu z przodu na tył w Mazda MX6
Ja się tylko zapytam : PO CO??
Przecież nie masz 250kM...
Jeśli chcesz bączki kręcić możesz to zrobic polonezem – stracisz dużo mniej pieniędzy

Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
mlody1921 napisał(a):Gorzej jak ktoś ma 250 koni i chce napęd na 4 koła :/
Chyba mamy inne postrzeganie świata
100 razy wole mieć dwieście ileś tam koni w czterołapie niż np. 300 w ośce. Przedni napęd powinien występować tylko w pupowozach

Jest jeszcze jedna opcja. Można włożyć centralnie jakikolwiek silnik który siedział w aucie przednionapędowym razem ze skrzynią z którą występował.
Nie ważne czy będzie to twoje KL czy na przykład V8 3,7 lub 4,2 z Audi.
Coś a'la niektóre rajdowe potworki B-Grupowe.
Chodzi mi od jakiegoś czasu taka zmota po głowie, jeśli będziesz poważnie o tym myślał to odzywaj sie na PW.
Mam nadzieje że masz do tego naprawdę bardzo zdrową bazę.
Nie ważne czy będzie to twoje KL czy na przykład V8 3,7 lub 4,2 z Audi.
Coś a'la niektóre rajdowe potworki B-Grupowe.
Chodzi mi od jakiegoś czasu taka zmota po głowie, jeśli będziesz poważnie o tym myślał to odzywaj sie na PW.
Mam nadzieje że masz do tego naprawdę bardzo zdrową bazę.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Głopie stwierdzenia tak samo jak by ktoś powiedział że diesel jest dobry tylko w pole albo 4łapy,ABS,ESP tylko dla tych co nie umią jeździć
nie jedna ośka potrafi pokarać 4łapa,
Jak ci sie podoba Mx6 to albo gruby szczep na silnika-napędów od innego auta, albo szczep skrzyni do twojego silnika co tez taką rzeźbą której sam raczej nie ogarniesz
w każdym przypadku $$$$
Jak ci sie podoba Mx6 to albo gruby szczep na silnika-napędów od innego auta, albo szczep skrzyni do twojego silnika co tez taką rzeźbą której sam raczej nie ogarniesz
w każdym przypadku $$$$
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Obecnie seryjne produkowane ośki (hot hatch) mają 250-300KM i czy mają aż tak mega problem z trakcją?
Tylko tam jest chyba trochę inaczej zaprojektowana zawieszka + trochę systemów elektronicznych które przy uślizgu tną moc?
Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt? W 4 bucie tego problemu nie ma, co prawda przy wyższych prędkościach straty napędów robią swoje no ale do normalnego poruszania się po mieście wolałbym 250 konne 4x4 niż FWD
.
Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt? W 4 bucie tego problemu nie ma, co prawda przy wyższych prędkościach straty napędów robią swoje no ale do normalnego poruszania się po mieście wolałbym 250 konne 4x4 niż FWD

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt?
Twoja furka jest przykładem, że FWD + dużo mocy = braki w trakcji
A do tematu: Oczywiście, że się da nawet i za 15 tys zrobić tył napęd z MX-6. Fajnie by było mieć coupete na RWD, ale stosunek kosztów do efektów niestety jest zbyt duży chyba. Za 6-7 można kupić w miarę sensowne e30, już nie mówię co można za 15 kupić, bo na prawdę coś ciekawego i ładnego dostaniesz.
A jak chcesz 'driftowóz' albo autko do polatania bokiem to szkoda MX'a. Wtedy kupujesz za 5k e30/E36/cokolwiek z seryjnym RWD ale BMW najlatwiej, pakujesz 10k i masz na prawdę fajną zabawkę.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
wszystko jest możliwe
http://www.youtube.com/watch?v=0nn4KkzyO4M
http://www.youtube.com/watch?v=0nn4KkzyO4M
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
- Od: 12 sty 2014, 16:05
- Posty: 46
- Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6
szcze Audi A4 i probe 2,7bit
http://www.youtube.com/watch?v=-W48ROH9dkc
http://www.youtube.com/watch?v=-W48ROH9dkc
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje