[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez radar88 » 1 wrz 2013, 21:30

Ooooo dziękuję Ci dobry człowieku, szkoda tylko że X9 nie mogę podstawić aby od razu do zbiornika pompowało :)

Dopisano 01 wrz 2013 20:52:

Jest ktoś z Bydgoszczy ??
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez rrrobson » 2 wrz 2013, 18:45

Mam porwaną gumową osłonę linki hamulca ręcznego (przy kole). Ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić ? Tzn. czym można to zastąpić ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 282 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez sylwo » 2 wrz 2013, 18:45

Chodzi Ci o pancerz linki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez rrrobson » 2 wrz 2013, 18:59

Nie, nie. Na końcu linki ręcznego jest gumowa harmonijka. Taka gumka osłonowa w tej części gdzie linka się chowa i wychodzi ;) Właśnie ona mi się porwała, a linka jeszcze jest w bardzo dobrym stanie, nie chcę żeby zaraz stanęła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 282 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez sylwo » 2 wrz 2013, 19:08

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez MazdaKF11 » 2 wrz 2013, 21:03

U mnie problem w 2,0 przedstawia się następująco: Niedawno pojawiła się mała dziurka w wężu do chłodnicy od strony rozrządu no i tymczasowo zabandażowałem taśmą do rur ale wydaje mi się że przyczyna tkwi gdzieś indziej. Po rozgrzaniu silnika ten wąż staje się taki napuchnięty jakby,twardy za twardy jak na przewód wodny a natomiast po ostygnięciu silnika ten wąż robi się całkowicie płaski, po odkręceniu korka (nieopodal węża) wąż odprężą się i robi się w nim takie pluum po czym jest wypełniony płynem i powraca do normalnego kształtu. Jaka może być przyczyna ?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Setritus » 2 wrz 2013, 23:19

Takie zachowanie to norma.
Wymień na inny bo twoja izolacja predzej czy pozniej puści.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Scania » 2 wrz 2013, 23:41

zbyt mocne naprężenie świadczy o zapowietrzeniu układu chłodniczego.
co do izolacji kolega wyżej ma rację, chociaż prowizorki są zawsze najtrwalsze <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 17:44
Posty: 163 (2/0)
Auto: był Xedos 6 2.0 V6 98'
Jest subaru, jest impreza!
GC 2.0 N/A

Postprzez MazdaKF11 » 3 wrz 2013, 16:17

Jest Ktoś zainteresowany nakładkami chromowanymi na progi do xedosa 6?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez mika1324 » 3 wrz 2013, 22:14

Wyskoczył mi błąd nr 26 i korek przestał robić pssst przy otwieraniu. Szukać innego korka, czy jakaś inna przyczyna ?

Możesz napisać na PW ile za te nakładki, to się zastanowię :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 18:14
Posty: 216
Skąd: Pszczyna/Gliwice
Auto: Xedos 6 V6

Postprzez Pasiu1291 » 5 wrz 2013, 11:34

Panowie dalej borykam sie z obrotami które mam za wysokie jak sie silnik rozgrzeje,układ dolotowy szczelny,silnik odpowietszony.Znajomy mechanik powiedział mi że to może byc walniety czujnik temperatury i chodzi mi na saniu i dlatego mam za wysokie obroty,tylko że trzeba pod komputer pidpiać żeby sie upewnic.Kody sprawdzalem sam i nicnie pokazalo. Doradzi ktos jak sprawd1zic ten czujnik lub cos innego co może.powodować za wysokie obroty?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 22:50
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Mazda 323f BG GT
Jest Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL

Postprzez Crenshaw » 5 wrz 2013, 12:04

silnik ma za wysokie obroty i nie pokazuje błędów na kompie? a dobrze wszystko podpiąłeś? ile błysków Ci wyskakuje? bo jak jest wszystko okej to też będzie się dioda świeciła.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Marcin » 5 wrz 2013, 13:29

Pasiu1291 napisał(a):co może.powodować za wysokie obroty?

Jak jest mało płynu w chłodnicy to tez obroty podnosi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez Pasiu1291 » 5 wrz 2013, 14:40

Dioda święci się tylko przez 1sek co sygnalizyje ze jest dobrze podpieta.Uklad chlodzenia jest sprawdzany.obroty mam 1500 czasem mniej,obroty mi nie faluja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 22:50
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Mazda 323f BG GT
Jest Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL

Postprzez Crenshaw » 5 wrz 2013, 15:24

jak dioda dobrze pokazuje i w chłodnicy jest płyn to chyba tylko ustawienie TPS Ci pomoże.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez mika1324 » 5 wrz 2013, 19:29

Błąd nr 26 sam zniknął, ale za to pojawił się błąd EGR i stąd moje pytanko, czy podciśnienie zaznaczone strzałką musi być podpięte ? Mam urwane wejście w selenodzie i nie dam rady podpiąć tego podciśnienia, to mogę je zaślepić ?

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 18:14
Posty: 216
Skąd: Pszczyna/Gliwice
Auto: Xedos 6 V6

Postprzez MazdaKF11 » 5 wrz 2013, 20:18

co może.powodować za wysokie obroty?[/quote]
Wydaje mi się żę za niskie obroty odpowiada silniczek krokowy?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Pasiu1291 » 5 wrz 2013, 22:27

A te pojemniki na podciśnienia co są pod kolektorem mogą być powodem wysokich obrotów bo je uszkodziłem i nie jestem pewny czy poskładałem to szczelnie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 22:50
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Auto: Była Mazda 323f BG GT
Jest Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL

Postprzez MazdaKF11 » 5 wrz 2013, 22:38

Pasiu1291 napisał(a):A te pojemniki na podciśnienia co są pod kolektorem mogą być powodem wysokich obrotów bo je uszkodziłem i nie jestem pewny czy poskładałem to szczelnie?
Przyznam że jeszcze nie odkręcałem kolektora i nie wiem o jakich pojemnikach mowa:) ale wiem że jak będzie ssało lewe powietrze to obroty mogą być większe z tego względu ze zmieni się wtedy mieszanka stosunek paliwa do powietrza.
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Crenshaw » 6 wrz 2013, 08:05

na te pojemniki pod kolektorem trzeba bardzo uważać, jeśli je uszkodziłeś to prawdopodobnie to jest przyczyną
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6