przez karolkus » 10 mar 2006, 08:50
Po umysciu komory silniczka znalazlem etykietke od klimy

z rodzazjem czynnika wczesniej pytalem co tam omoze byc i na szczescie w mojej 323 bf 1,8 jest to r134a czyli taki jaki w nowych renaultach

wiec z ewentualnym nabiciem nie bedzie probvlemu jak wczesniej myslalem

chociaz narazie chodzi ale trzeba pomyslec o serwisie przed latem

jak kogos interesuje jaki tam jest olejek do smarowania to moge przepisac bo tegonei zapamietalem

)) Niestety tej informacji nie podali nawetr w ksiazce obslugowej wydawnictwa wema
Pozdrawiam
KArol
PS z moja klima nie ma zadnego proglemu a spotkalem sie z opiniami ze sa awaryjne. moje autko ma ponad 200kkm i klima smiga jak szalona

nawet zima ladnie szybki odparowuja

jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(