a wiec sprawa ma sie tak. posiadam instalacje KOLTEC VG392
dzis troche pogrzebałem w instalacji i mam kilka pytan .
wymieniłem filtr i stary był zamontowany strzałką w strone silnika korkowego to dobrze ? pytam bo poprzedni wlasciciel sam naprawiał instalacje i mogł pomylic,,, (rys nr. 1)
rozebrałem takze tłoczek silnika krokowego i go przeczyśćiłem i przesmarowałem wd40 . ale bez skutku .nadal gasnie po chwili.
zrobiłem takze test .. odłączyłem od silnika krokowego wtyczke nr.3 i o dziwo objaw był taki sam na chcwilke sie włączył i zgasł. to jest wgl mozliwe

przeciez nie powinien chyba odpalic wcale na chłopski rozum ?
i jaką funkcje pełni ten element do ktorego podłączona była kostka nr.2 ? ta koncowka na sprężynce powinna sie wysówac czy cos? bo był sztywny nie chodził ani w jedna ani w drugą . to normalne ?

