Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez dobrzyn22 » 26 sie 2013, 13:15

raczej nic więcej niż w google nie znajdziesz, a tam jest opisane dobrze wszystko ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez zemoj » 26 sie 2013, 16:02

Czy ktoś wie może czy sprężyny obniżające dostępne w ASO jako "zestaw obniżający zawieszenie Eibach" różni się od Eibach Pro Kit od producenta czymkolwiek poza kolorem (w ASO niebieskie, u producenta czarne)?
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez matthies » 26 sie 2013, 18:04

ja mam czarne jakby co
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 26 sie 2013, 18:54

Wiem, dzięki :D
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez zbyszekpietrkiewicz » 26 sie 2013, 19:19

Witam panowie,
przymierzam się do rdzy w rogach progi/tylne nadkola i chce zaproponowac gosciowi co mi to bedzie robil aby uzyl corr active. Szukajac na forum tematu o tym produkcie to znalazlem go tylko w szybkie pytania :/
wiec pytanie czy jest gdzies jakis opis albo moze ktos poradzi jak sie z tym obchodzic?? Obawiam sie ze moj specjalista mogl nie miec z tym srodkiem wczesniej stycznosci:P

witaj pisałem kilka stron do tyłu o corr activ ja też zrobiłem progi z zewnątrz i zalałem po 1 litrze w środki progów no i nadkola po uprzednim wyczyszczeniu do gołej blachy ,używa się tej farby jak każdą olejną z tym że jest szybkoscznąca ZAJŻYJ DO WEWNĄTRZ PROGÓW
Zbynio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2013, 14:54
Posty: 42
Auto: mazda6 2,0 16v 2002

Postprzez Mandey » 27 sie 2013, 21:17

Przymierzam się do wymiany pompy wspomagania, mógłbym prosić o odesłanie do ewentualnego tematu, gdzie są jakieś szczegóły demontażu, montażu i innych szczegółów?
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez matthies » 27 sie 2013, 21:49

Mandey spróbuj ten temat przetrzepać, może coś znajdziesz --> viewtopic.php?f=412&t=57615&p=1926313&hilit=pompa+wspomag%2A#p1926313

ja natomiast też mam pytanie. Jako że ostatnio często mi się rozlata pilot od centralnego, chciałbym sobie go przerobić na scyzorykowaty jak w poliftach. Pamiętam, że ktoś w Nasze Mazdy robił taką przeróbkę, ale szukam i szukam i nie mogę namierzyć kto to był. Pamiętacie może kto to robił, albo wiecie jak się do tego zabrać?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez siemek55 » 27 sie 2013, 21:58

ja sobie zrobiłem. Kupujesz na all...scyzoryk (obudowa+grot). Są dostępne różne modele. Ważne aby obudowa pasowała do pilota. Zresztą zazwyczaj są to wersje obudów dedykowane do konkretnej marki i modelu. Robisz kopię EMU i jakiegoś machera który ogarnia temat kopii kluczyków i docięcia grotu( w ZG koszt to 250PLN z docięciem). Przekładasz bebechy i cieszysz się scyzorykom. Oczywiście obwodowy są Made in PRCh, i jakoś wykonania jest daleka od oryginału. Niemniej u mnie się sprawdza już od blisko 3 lat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez bieski » 27 sie 2013, 22:10

siemek55 napisał(a):Niemniej u mnie się sprawdza już od blisko 3 lat.

Moge potwierdzić. Jest ok wg. mnie :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez siemek55 » 27 sie 2013, 22:11

Thx <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez matthies » 27 sie 2013, 22:36

tylko ja pamiętam, że kolega po prostu przełożył flaki ze starego pilota do nowej obudowy, do tego doszedł grot i po zabawie. Programowanie na nowo trochę mija mi się z sensem przekładania, to tak jakbym sobie nowy kluczyk dorobił, a nie o to do końca mi chodzi.
Kwestia też jest taka, że u mnie żadnego ogarniającego takie programowanie nie znajdę, stąd chęc tylko do przekładki.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Apacz » 27 sie 2013, 22:58

Witam, Panowie moje autko to Mazda GY 04.2005 r diesel 2.0 136KM , przed liftem więc wywnioskowałem że nie ma dpf-u. Kupiłem ją kilka dni temu , ma 109 tys więc postanowiłem wymienić oczywiście filtry, olej i rozrząd. Czy taki komplet będzie odpowiednie ? Nie chodzi mi tylko o to czy będzie pasował mechanicznie, ale czy "jest on coś wart" a jeśli nie , to co proponujecie?
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-mazda-6-mpv-2-0-tdvi-ditd-i3471447618.html
Początkujący
 
Od: 25 sie 2013, 20:53
Posty: 20 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 Kombi (GY) r.2005 przed liftem
Silnik: 2.0 MZR-CD ( 136KM)

Postprzez siemek55 » 27 sie 2013, 23:05

matthies napisał(a):tylko ja pamiętam, że kolega po prostu przełożył flaki ze starego pilota do nowej obudowy, do tego doszedł grot i po zabawie. Programowanie na nowo trochę mija mi się z sensem przekładania, to tak jakbym sobie nowy kluczyk dorobił, a nie o to do końca mi chodzi.
Kwestia też jest taka, że u mnie żadnego ogarniającego takie programowanie nie znajdę, stąd chęc tylko do przekładki.

jak "rozwalisz" oryginalny kluczyk to znajdziesz w obudowie "pastylkę". Ją należy przełożyć do nowej obudowy. Zakładam, że masz dwa kluczyki, bo w przypadku zgubienia jedynej działającej kopii w ASO skasują jak za żniwo. Dlatego czasami warto wykonać kopię kluczyka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez matthies » 27 sie 2013, 23:16

mam dwa kpl, kluczyk + pilot, z czego jeden kpl wogóle nie używany i nie ukrywam, że chciałbym aby taki pozostał. Z racji tego, że ten który używam się rozlata, stąd taki pomysł. O pastylce jestem świadom, immo ;)
Kwestia tylko taka, że właśnie ktoś miał gotowe rozwiązanie, lekko się tym wtedy zainteresowałem, ale nie na tyle żeby zapamiętać co i jak.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mandey » 28 sie 2013, 10:41

matthies napisał(a):Mandey spróbuj ten temat przetrzepać, może coś znajdziesz --> viewtopic.php?f=412&t=57615&p=1926313&hilit=pompa+wspomag%2A#p1926313


Ok, dzięki, poczytam sobie.
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez kubsztyk » 28 sie 2013, 11:47

Apacz, wszystko w tym zestawie zdaje się być ok. U tego sprzedającego kupowałem 2M + sprzęgło, więc mogę polecić.
Swoją drogą, staniały sporo komplety rozrządu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez pete14 » 28 sie 2013, 14:33

w mazdzie 6 kombi przed liftem są jakieś poduszki do amorów z tyłu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

PostTen post został usunięty przez bieski 28 sie 2013, 17:32.
Powód: Dubel!!!

Postprzez haryb » 28 sie 2013, 17:42

Czy podgrzewane siedzenia były w standardzie w każdej wersji wyposażenia po liftingu ?
Czy to była opcja dodatkowa do np. exclusive ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2013, 19:48
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda CX-5 2.5 2019

Postprzez Crenshaw » 28 sie 2013, 17:44

haryb napisał(a):Czy podgrzewane siedzenia były w standardzie w każdej wersji wyposażenia po liftingu ?
Czy to była opcja dodatkowa do np. exclusive ?


dodatkowa <spoko>

a moje pytanie jest takie:
Ma ktoś z was w swoim xedzie radio 2din? jak ono jest mocowane? potrzeba jakąś ramkę? u mnie strasznie lata, jak by otwór był za duży na radio...
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6