Mazda MX-6 GE KL '92 – SIMPLY CLEAN!

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez onyx » 26 sie 2013, 13:15

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 26 sie 2013, 13:32

Air ride? Bitch please <nie>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez sewa » 26 sie 2013, 13:40

Why not? <faja>

Gotowy zestaw k-spota worek siana, ale np. uniwersalny wolny zestaw http://www.airride-system.pl/zestaw-pod ... p-106.html. Jeżeli znajde kogoś kto mi to dobrze ogarnie w normalnych pieniądzach, to czemu nie :P
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez Roni » 26 sie 2013, 13:51

Czesław Customizer... Chłopak z EBE, pół powietrznej polski u niego robi podzespoły. https://www.facebook.com/AirRideAndCoilover?ref=ts&fref=ts
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez chudymud » 26 sie 2013, 15:34

sewa napisał(a):Masz kogoś, kto mi to dobrze ogarnie? <faja>


Czesław Customizer albo Mapet – tuning. Chyba najlepiej znają się na rzeczy.
Sam będe w zimie atakował mapeta :P
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez WysoL » 26 sie 2013, 15:51

Air mega sprawa. Sam sie na tym zastanawiam i czytam szukam kalkuluje. Najleiej szukaj na podzespolach FESTO. Pzdr

Wyslane z mojego piekarnika atomowego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 10:53
Posty: 798 (62/11)

Postprzez sewa » 26 sie 2013, 15:54

Najgorzej, że nie ma go tak naprawdę na czym złożyć. Jak już wiele razy poruszałem temat sensownego gwintu do GE. Ale wysłałem zapytanie do Czesława, zorientujemy się w temacie.
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez Bartg » 26 sie 2013, 16:50

Tak czy siak lepiej położyć 3k na gwint i ew. przerobić go na aira z czasem, niż dłubać z serii. Poza tym dla mnie static > air, trzeba być twardym a nie podnosić se auto na dziurach jak panienka <rotfl> <glupek2>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez sewa » 26 sie 2013, 16:57

To gdzie masz gwint? :P

Można od czegoś dopasować np. wkłady itd. Tym bardziej, że mam teraz Tokico Illumina na przodzie z regulacją.

Dla mnie air = <serduszka> <faja>

:P
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez Bartg » 26 sie 2013, 17:11

Zbiera się $ :P No można kombinować, ale wolałbym założyć jakiś BC Racing niż air na to co jest, ale co kto lubi :P Pssst na pewno robi szał jak się auto opuszcza, tego nie da się mu odmówić ;) Wiadomo, że to jak dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą :P Jaka opcja nie będzie będzie przegrubo :D Byle nie tak <rotfl>

Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez sewa » 26 sie 2013, 17:57

Hehe tak to na pewno nie będzie. Coś pomyślimy, ale na nowy sezon na pewno wyjedzie na dobrej glebie ;)
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez WysoL » 26 sie 2013, 18:38

Na gwincie nie polozysz auta podloga na glebie. Air to zalatwi bez problemu :evil:

Wyslane z mojego piekarnika atomowego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 10:53
Posty: 798 (62/11)

Postprzez WysoL » 26 sie 2013, 18:45

Na gwincie nie polozysz auta podloga na glebie. Air to zalatwi bez problemu :evil:

Wyslane z mojego piekarnika atomowego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 10:53
Posty: 798 (62/11)

Postprzez Bartg » 26 sie 2013, 22:28

No to wiadomo, ale spasowanie z nadkolem też można zrobić na milimetry i jeździć normalnie na codzień ;) Zależy co kto lubi <spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chudymud » 26 sie 2013, 23:23

Bartg napisał(a):No to wiadomo, ale spasowanie z nadkolem też można zrobić na milimetry i jeździć normalnie na codzień ;) Zależy co kto lubi <spoko>

o ile masz regulacje naprężenia wstępnego amortyzatora ;) czyli gwint powyzej 3k za co już można kupic aira i robić z nim co się chce. Wiadomo! Static dla odważnych i tych co mają kupe hajsu na to żeby naprawiać błotniki i co jakiś czas malować zderzak :) No pain no gain, go big or go home itd.
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Bartg » 27 sie 2013, 10:59

Ew betonowy zawias i skaczesz między dziurami jak piłeczka :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez sewa » 27 sie 2013, 12:48

A tak btw. co to za dyskusja w moim temacie? <co?> Sio :P
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez Roni » 27 sie 2013, 12:56

No też właśnie nabijają ci temat ostro :D
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Bartg » 27 sie 2013, 13:06

Pff od tej pory sam se pisze w temacie i będzie spadał w czeluści działu :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez sewa » 27 sie 2013, 13:13

Nie marz się :P Zakładamy przecież nowy dział – lowered <faja>, ew. popsute mazdy ;) . Pierwszy trafi Pajko, chudymud no i Roni. W dalszej kolejności ja z Tobą i mam nadzieję pewien inny kolega z regionu. Ale to po zimie jak już mówiłem. Zbieram fundusz i kogoś kto mi przytarga (w końcu) gwint z uk/us.
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron