Rogal 78 napisał(a):nie padam na kolana ani na widok hatchbacka, ani na widok sedana,
Ja również jakoś nie...przód oryginalny, reszta mocno "inspirowana", zegary niemal żywcem "zerżnięte" z Volvo i ogólnie jakiś taki "pokurcz" z HB im wyszedł

Na plus lepsze materiały we wnętrzu.
Rogal 78 napisał(a):A jeśli chodzi o umocowany na stałe ekran, to nie jest tylko kwestia estetyki. Mam nadzieję, że jeden przygłup z drugim – amatorzy cudzej własności, nie wezmą tego ekranu za coś w rodzaju tabletu lub przenośnej nawigacji i nie wybiją w aucie szyby żeby spróbować to ukraść.
Oby, ale patrząc na ten wyświetlacz „świecący” chromowaną ramką, do złudzenia przypominający "przyklejoną" navi lub tablet, niestety jest to bardzo prawdopodobne. Rozwiązanie, które oczywiście jest tańsze w produkcji, to jest porażka i nie przemawia do mnie tłumaczenie, jakie padło, że ten sam "grzech" popełnia nawet, m.in. BMW.
CezaR83 napisał(a):Rogal 78 napisał(a):A jeśli chodzi o umocowany na stałe ekran, to nie jest tylko kwestia estetyki. Mam nadzieję, że jeden przygłup z drugim – amatorzy cudzej własności, nie wezmą tego ekranu za coś w rodzaju tabletu lub przenośnej nawigacji i nie wybiją w aucie szyby żeby spróbować to ukraść.
Taaa

, to sensowny argument i MMC powinna przy pierwszym liftingu zamontować mechanizm chowający.

Tylko pewnie trzeba ich o tym powiadomić a nie tylko narzekać na forum, ale to juz w gestii przyszłych właścicieli

Taaaa, jasne powiadomić, bo "bidulek" zawodowiec, projektant, nie widział tego, co każdy człowiek mający jako takie poczucie smaku i estetyki dostrzega od razu. No bez jaj, proszę Cię...chodzi o koszty tyle.
Rogal 78 napisał(a):A ja mam mieszane odczucia po obejrzeniu tych galerii. Zupełnie jakbym oglądał inny samochód niż np. ten biały pokazany pod koniec czerwca w Kolonii (str. 7 wątku). Nie bardzo pasuje mi – a na tych "amerykańskich" fotkach widać to jak na dłoni – zaokrąglona dolna krawędź szyby w drzwiach kierowcy (wolałbym gdyby była bardziej prosta i tylko wznosiłaby się ku tyłowi) i taki trudny do określenia brak proporcji – jakby od Mazdy 6 odcięli po prostu bagażnik.
Natomiast oglądając inne zdjęcia nowej "trójki" takich wrażeń nie miałem.
Trzeba chyba po prostu najpierw zobaczyć to auto na żywo, a potem je oceniać.
Odczucia masz jak najbardziej prawidłowe, bo nowa trójka wygląda inaczej na fotkach, nazwijmy to reklamowych, które są odpowiednio "podkręcone" a zupełnie inaczej na tych rzeczywistych zdjęciach "pstrykniętych", np. przy okazji przeprowadzanych testów dziennikarskich, których ostatnio sporo się pojawiło – bez trudu można je znaleźć w sieci, przyjrzeć się i...jakoś euforia nagle mija.
b0rderline napisał(a):Ładnie ta nowa trójka wygląda na zdjęciach.
Zależy na których

b0rderline napisał(a):W środku wygląda lepiej – widać, że Mazda posłuchała naszych narzekań na wnętrze obecnej trójki. Coś mi jednak mówi, że jeśli chodzi o wyciszenie to dalej będzie słabo (niska waga plus fakt, że na czymś musieli jednak oszczędzić, żeby cena była atrakcyjna).
Lepiej by tego szumu od opon posłuchali i się za to wzięli bo wstyd

b0rderline napisał(a):Największy problem nowej trójki to jednak silniki. Spalanie co prawda w końcu zmniejszyli, ale dynamiki dalej za grosz
No i tak będzie dopóki nie "uturbią" tych silników.
Rogal 78 napisał(a):hamakarol napisał(a):Nie ma co porównywać pojemności po litrażu bo bagażnik w golfie jest mały i tyle, tylko civic wyróżnia się w tej klasie. Chyba w automaniaku porównali pakowanośc starej M6 liftback i nowej M6 sedan, i do ten nowej zmieści znacznie więcej bagażu mimo że pojemnośc mniejsza.
Nie sądzę, żeby 380 litrowy bagażnik Golfa VII (górna fotka) był mniej ustawny i pakowny niż 364 litrowy bagażnik nowej Mazdy3 (dolna fotka).
No... chyba że niektórzy na tym forum mają problem z zachowaniem obiektywizmu przy porównywaniu Mazdy z autami niemieckimi – jeśli chodzi o omawiane akurat kryterium.


Oczywiście, że w Maździe jest mniejszy a poza tym, co wcześniej trafnie zauważyłeś (i co było już w BL) tym bardziej w stosunku do gabarytów auta.