Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Czy ktoś wie może czy sprężyny obniżające dostępne w ASO jako "zestaw obniżający zawieszenie Eibach" różni się od Eibach Pro Kit od producenta czymkolwiek poza kolorem (w ASO niebieskie, u producenta czarne)?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Witam panowie,
przymierzam się do rdzy w rogach progi/tylne nadkola i chce zaproponowac gosciowi co mi to bedzie robil aby uzyl corr active. Szukajac na forum tematu o tym produkcie to znalazlem go tylko w szybkie pytania :/
wiec pytanie czy jest gdzies jakis opis albo moze ktos poradzi jak sie z tym obchodzic?? Obawiam sie ze moj specjalista mogl nie miec z tym srodkiem wczesniej stycznosci:P
witaj pisałem kilka stron do tyłu o corr activ ja też zrobiłem progi z zewnątrz i zalałem po 1 litrze w środki progów no i nadkola po uprzednim wyczyszczeniu do gołej blachy ,używa się tej farby jak każdą olejną z tym że jest szybkoscznąca ZAJŻYJ DO WEWNĄTRZ PROGÓW
przymierzam się do rdzy w rogach progi/tylne nadkola i chce zaproponowac gosciowi co mi to bedzie robil aby uzyl corr active. Szukajac na forum tematu o tym produkcie to znalazlem go tylko w szybkie pytania :/
wiec pytanie czy jest gdzies jakis opis albo moze ktos poradzi jak sie z tym obchodzic?? Obawiam sie ze moj specjalista mogl nie miec z tym srodkiem wczesniej stycznosci:P
witaj pisałem kilka stron do tyłu o corr activ ja też zrobiłem progi z zewnątrz i zalałem po 1 litrze w środki progów no i nadkola po uprzednim wyczyszczeniu do gołej blachy ,używa się tej farby jak każdą olejną z tym że jest szybkoscznąca ZAJŻYJ DO WEWNĄTRZ PROGÓW
Zbynio
- Od: 3 kwi 2013, 14:54
- Posty: 42
- Auto: mazda6 2,0 16v 2002
Przymierzam się do wymiany pompy wspomagania, mógłbym prosić o odesłanie do ewentualnego tematu, gdzie są jakieś szczegóły demontażu, montażu i innych szczegółów?
Mandey spróbuj ten temat przetrzepać, może coś znajdziesz --> viewtopic.php?f=412&t=57615&p=1926313&hilit=pompa+wspomag%2A#p1926313
ja natomiast też mam pytanie. Jako że ostatnio często mi się rozlata pilot od centralnego, chciałbym sobie go przerobić na scyzorykowaty jak w poliftach. Pamiętam, że ktoś w Nasze Mazdy robił taką przeróbkę, ale szukam i szukam i nie mogę namierzyć kto to był. Pamiętacie może kto to robił, albo wiecie jak się do tego zabrać?
ja natomiast też mam pytanie. Jako że ostatnio często mi się rozlata pilot od centralnego, chciałbym sobie go przerobić na scyzorykowaty jak w poliftach. Pamiętam, że ktoś w Nasze Mazdy robił taką przeróbkę, ale szukam i szukam i nie mogę namierzyć kto to był. Pamiętacie może kto to robił, albo wiecie jak się do tego zabrać?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
ja sobie zrobiłem. Kupujesz na all...scyzoryk (obudowa+grot). Są dostępne różne modele. Ważne aby obudowa pasowała do pilota. Zresztą zazwyczaj są to wersje obudów dedykowane do konkretnej marki i modelu. Robisz kopię EMU i jakiegoś machera który ogarnia temat kopii kluczyków i docięcia grotu( w ZG koszt to 250PLN z docięciem). Przekładasz bebechy i cieszysz się scyzorykom. Oczywiście obwodowy są Made in PRCh, i jakoś wykonania jest daleka od oryginału. Niemniej u mnie się sprawdza już od blisko 3 lat.
tylko ja pamiętam, że kolega po prostu przełożył flaki ze starego pilota do nowej obudowy, do tego doszedł grot i po zabawie. Programowanie na nowo trochę mija mi się z sensem przekładania, to tak jakbym sobie nowy kluczyk dorobił, a nie o to do końca mi chodzi.
Kwestia też jest taka, że u mnie żadnego ogarniającego takie programowanie nie znajdę, stąd chęc tylko do przekładki.
Kwestia też jest taka, że u mnie żadnego ogarniającego takie programowanie nie znajdę, stąd chęc tylko do przekładki.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam, Panowie moje autko to Mazda GY 04.2005 r diesel 2.0 136KM , przed liftem więc wywnioskowałem że nie ma dpf-u. Kupiłem ją kilka dni temu , ma 109 tys więc postanowiłem wymienić oczywiście filtry, olej i rozrząd. Czy taki komplet będzie odpowiednie ? Nie chodzi mi tylko o to czy będzie pasował mechanicznie, ale czy "jest on coś wart" a jeśli nie , to co proponujecie?
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-mazda-6-mpv-2-0-tdvi-ditd-i3471447618.html

matthies napisał(a):tylko ja pamiętam, że kolega po prostu przełożył flaki ze starego pilota do nowej obudowy, do tego doszedł grot i po zabawie. Programowanie na nowo trochę mija mi się z sensem przekładania, to tak jakbym sobie nowy kluczyk dorobił, a nie o to do końca mi chodzi.
Kwestia też jest taka, że u mnie żadnego ogarniającego takie programowanie nie znajdę, stąd chęc tylko do przekładki.
jak "rozwalisz" oryginalny kluczyk to znajdziesz w obudowie "pastylkę". Ją należy przełożyć do nowej obudowy. Zakładam, że masz dwa kluczyki, bo w przypadku zgubienia jedynej działającej kopii w ASO skasują jak za żniwo. Dlatego czasami warto wykonać kopię kluczyka...
mam dwa kpl, kluczyk + pilot, z czego jeden kpl wogóle nie używany i nie ukrywam, że chciałbym aby taki pozostał. Z racji tego, że ten który używam się rozlata, stąd taki pomysł. O pastylce jestem świadom, immo 
Kwestia tylko taka, że właśnie ktoś miał gotowe rozwiązanie, lekko się tym wtedy zainteresowałem, ale nie na tyle żeby zapamiętać co i jak.
Kwestia tylko taka, że właśnie ktoś miał gotowe rozwiązanie, lekko się tym wtedy zainteresowałem, ale nie na tyle żeby zapamiętać co i jak.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):Mandey spróbuj ten temat przetrzepać, może coś znajdziesz --> viewtopic.php?f=412&t=57615&p=1926313&hilit=pompa+wspomag%2A#p1926313
Ok, dzięki, poczytam sobie.
haryb napisał(a):Czy podgrzewane siedzenia były w standardzie w każdej wersji wyposażenia po liftingu ?
Czy to była opcja dodatkowa do np. exclusive ?
dodatkowa

a moje pytanie jest takie:
Ma ktoś z was w swoim xedzie radio 2din? jak ono jest mocowane? potrzeba jakąś ramkę? u mnie strasznie lata, jak by otwór był za duży na radio...

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6