2.0 ditd pompa nie daje ciśnienia paliwa

Postprzez damian 1990 » 21 sie 2013, 22:15

witam. niestety nie znalazłem na forum problemu który by pasował do mojej wrecz juz nieskonczonej od stycznia mordęgi i mazda...wiec pisze z nadzieja na pomoc. Mianowice: mazda przestała odpalac bez zadnych spadków mocy itd. brak jakichkolwiek błedów na trzech róznych komputerach, ponadto zawór ten duzy po prawej stronie działa w innym aucie, immo działa i uszkodzenie pompy dosc watpliwe z uwagi na załozenie drugiej uzywanej i bez zmian... dodam ze auto podczas odpalania na plaka nie daje cisnienia na wtryski (z poluzowanych rurek kapie paliwo...) rozrzad ustawiony prawidłowo... i tak błakam sie od mechaników którzy mówia ze to wina elektroniczna do elektryków ktorzy mówia ze to usterka mechanicza... :(
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez tadziol » 21 sie 2013, 22:42

sugeruję zacząć od przekaźnika b4b5.
najlepiej posiłkując się tym:
http://isatis.mecanique.free.fr/323/pannes/p1.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez damian 1990 » 21 sie 2013, 22:54

Chciałbym dodać, ze jestem lakiernikiem, a mechanika nie jest mi opca,jednak to mnie naprawde przerasta, aktualnie mam drugie takie auto z którego moge porzyczyc na próbe poszczególe elementy ( no moze oprócz pompy:p) jutro sprawdze ze przekaźniki i dam znac co i jak. pozdrawiam

Dopisano 22 sie 2013, 21:19:

witam. niesety po próbach z przekaźnikami bez efektu :( , w dalszym ciegu tylko na plaku kapie z rurek... Tadziu masz moze jakas propozycje? próbowałem sie dzis dodzwonic ale sie nie udało... Moze bys my sie jakos dogadali na sprawdzenie tej oryginalnej pompy która została wyciagnieta przy przebiegu 180tys? A wlasnie, kontrolka od grzania swiec mruga, moze to byc zwiazane? czy tylko pokazuje spalona swiece?? pozdrawiam:)
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez dzul » 23 sie 2013, 19:40

W poradniku masz opisane jak sprawdzić błędy domowym sposobem. Wymrugaj i napisz jaki to błąd. Wtedy pytaj dalej.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez damian 1990 » 25 sie 2013, 14:08

http://youtu.be/7wjLkpZPF24 to filnik z błedami które pokazuje kontrolka od grzania swiec. pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez tadziol » 25 sie 2013, 14:33

najbardziej dotkliwe są te dwa ostatnie:
p1623 i p1624.
świadczy to o problemie z immo,masz tylko jeden klucz z auta czy może dwa?
jeśli dwa,to spróbuj drugim odpalić.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dzul » 25 sie 2013, 20:24

U mnie jak zamknę auto z pilota, a otworze kluczykiem, to nie odpali. Może masz dodatkowy immo.
W kluczyku też jest immo. Mógł ulec uszkodzeniu. Skasuj błędy przez odpiecie akumulatora i przycisnij pedal hamulca 30s. Później wymrygaj ponownie błędy. Sprawdź czy są takie same. Niektóre mogłeś sam spowodować, wycviagając wtyczkę.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez damian 1990 » 27 sie 2013, 22:22

Sanowni ludzie nosiacy pomoc madzi której juz naprade brakowało miesiac do sprzedarzy poszczegulnych części:p ale zobaczyłen dxzis cień nadzieji:p Wiec z immo to bardzo mozliwe, poniewaz do kluczyka sa jeszcze dwa rózne piloty co moze swiadczyc o dodadkowym immo, ponadto objawy były takie, ze raz paliła a raz nie az w koncu zuciła palenie na dobre, co pasuje do immo, choc z tego co mi wiadomo ale nie na pewno, zdarzyło sie ze zgasła podczas jazdy co do immo nie pasuje chyba? , a trzy madre głowy z komputerami mówiły ze immo na 100% ok:) jutro poztaram sie skoasowac błedy i dam znac. Panowie chcacy przywrócic do zywych madzie gwarantuje nie tylko wdziecznosci%%%%:) pozdraiwiam i dziekuje tylko puki co:)
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez damian 1990 » 29 sie 2013, 21:58

http://youtu.be/tSH6dvxlXR4 to filmik z błędami po kasowaniu a drugi http://youtu.be/1Z3jvZmrN8g to z tymi pilotami od centralnego i chyba alarmu, poniewaz jak zamkne mruga 2 razy i potem nacisne drugi guzik to mruga 3 razy na obu pilotacg tak samo i dopiero jak zamkne opcja z trzykrotnym mrugnieciem działa. pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez tadziol » 30 sie 2013, 15:39

po skasowaniu został P0120 – problem z czujnikiem położenia pedału "gazu".
sprawdź te okolice.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dzul » 30 sie 2013, 17:29

Podczas odpalania nie włącza się kontrolka awaryjnych? Jeżeli nie, to raczej z pilotami można sobie dać spokój. Sprawdź czy jak zamkniesz z pilota, a otworzysz z kluczyka auto, czy coś się zmieni.
Chyba trzeba dobrego elektryka do tego auta.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez damian 1990 » 1 wrz 2013, 11:58

ale czy pedał "gazu" jest w stanie spowodowac brak cisnienia? chyba w takim razie nie moge wykluczyc tego ze obie pompy sa popsute...? kurcze u mnie w okolicy jest ciezko o dobrego elektryka... zastanawiam sie o przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu:p

Dopisano 1 wrz 2013, 11:58:

ale czy pedał "gazu" jest w stanie spowodowac brak cisnienia? chyba w takim razie nie moge wykluczyc tego ze obie pompy sa popsute...? kurcze u mnie w okolicy jest ciezko o dobrego elektryka... zastanawiam sie o przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu:p
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez damian 1990 » 8 lis 2013, 22:33

witam ponownie sznownych forumowiczów. Niestety moja nierówna walka chyba nie bedzie miała konca zarówno czasu jak i kosztów które okazały sie juz spore jak na dalej nienaprawione auto.. Wiec tak: dałem do naprawy w sobótce dwie pompy=1200zł po zamontowaniu dalej brak cisnienia, bład 0120 nie zniknął wymiana pedału gazu również nie naprawiła tego problemu, wyczytłem ze moze zawór w pompie ten u samego dołu wiec i jego zamieniłem, niestety nic to nie dało, nie wiem jak usunac ten nieszczesny bład a ponadtto czy on moze powodowac brak cisnienia. dodam ze raz przy próbie odpalenia na plaku silnik złapał wysk=okie obroty i pojawiło sie wtedy wiecej paliwa na poluzowanych rurkach od wtryskiwaczy... pozdrawiam i czekam na jakies propozycje...
Początkujący
 
Od: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 9
Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid

Postprzez tadziol » 9 lis 2013, 18:47

damian 1990 napisał(a):dałem do naprawy w sobótce dwie pompy=1200zł po zamontowaniu dalej brak cisnienia, bład 0120 nie zniknął wymiana pedału gazu również nie naprawiła tego problemu

bolesne doświadczenia....


damian 1990 napisał(a):przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu

może nie było złym pomysłem <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6