2.0 ditd pompa nie daje ciśnienia paliwa
Strona 1 z 1
witam. niestety nie znalazłem na forum problemu który by pasował do mojej wrecz juz nieskonczonej od stycznia mordęgi i mazda...wiec pisze z nadzieja na pomoc. Mianowice: mazda przestała odpalac bez zadnych spadków mocy itd. brak jakichkolwiek błedów na trzech róznych komputerach, ponadto zawór ten duzy po prawej stronie działa w innym aucie, immo działa i uszkodzenie pompy dosc watpliwe z uwagi na załozenie drugiej uzywanej i bez zmian... dodam ze auto podczas odpalania na plaka nie daje cisnienia na wtryski (z poluzowanych rurek kapie paliwo...) rozrzad ustawiony prawidłowo... i tak błakam sie od mechaników którzy mówia ze to wina elektroniczna do elektryków ktorzy mówia ze to usterka mechanicza... 
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
Chciałbym dodać, ze jestem lakiernikiem, a mechanika nie jest mi opca,jednak to mnie naprawde przerasta, aktualnie mam drugie takie auto z którego moge porzyczyc na próbe poszczególe elementy ( no moze oprócz pompy:p) jutro sprawdze ze przekaźniki i dam znac co i jak. pozdrawiam
Dopisano 22 sie 2013, 21:19:
witam. niesety po próbach z przekaźnikami bez efektu
, w dalszym ciegu tylko na plaku kapie z rurek... Tadziu masz moze jakas propozycje? próbowałem sie dzis dodzwonic ale sie nie udało... Moze bys my sie jakos dogadali na sprawdzenie tej oryginalnej pompy która została wyciagnieta przy przebiegu 180tys? A wlasnie, kontrolka od grzania swiec mruga, moze to byc zwiazane? czy tylko pokazuje spalona swiece?? pozdrawiam:)
Dopisano 22 sie 2013, 21:19:
witam. niesety po próbach z przekaźnikami bez efektu
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
http://youtu.be/7wjLkpZPF24 to filnik z błedami które pokazuje kontrolka od grzania swiec. pozdrawiam
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
U mnie jak zamknę auto z pilota, a otworze kluczykiem, to nie odpali. Może masz dodatkowy immo.
W kluczyku też jest immo. Mógł ulec uszkodzeniu. Skasuj błędy przez odpiecie akumulatora i przycisnij pedal hamulca 30s. Później wymrygaj ponownie błędy. Sprawdź czy są takie same. Niektóre mogłeś sam spowodować, wycviagając wtyczkę.
W kluczyku też jest immo. Mógł ulec uszkodzeniu. Skasuj błędy przez odpiecie akumulatora i przycisnij pedal hamulca 30s. Później wymrygaj ponownie błędy. Sprawdź czy są takie same. Niektóre mogłeś sam spowodować, wycviagając wtyczkę.
Sanowni ludzie nosiacy pomoc madzi której juz naprade brakowało miesiac do sprzedarzy poszczegulnych części:p ale zobaczyłen dxzis cień nadzieji:p Wiec z immo to bardzo mozliwe, poniewaz do kluczyka sa jeszcze dwa rózne piloty co moze swiadczyc o dodadkowym immo, ponadto objawy były takie, ze raz paliła a raz nie az w koncu zuciła palenie na dobre, co pasuje do immo, choc z tego co mi wiadomo ale nie na pewno, zdarzyło sie ze zgasła podczas jazdy co do immo nie pasuje chyba? , a trzy madre głowy z komputerami mówiły ze immo na 100% ok:) jutro poztaram sie skoasowac błedy i dam znac. Panowie chcacy przywrócic do zywych madzie gwarantuje nie tylko wdziecznosci%%%%:) pozdraiwiam i dziekuje tylko puki co:)
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
http://youtu.be/tSH6dvxlXR4 to filmik z błędami po kasowaniu a drugi http://youtu.be/1Z3jvZmrN8g to z tymi pilotami od centralnego i chyba alarmu, poniewaz jak zamkne mruga 2 razy i potem nacisne drugi guzik to mruga 3 razy na obu pilotacg tak samo i dopiero jak zamkne opcja z trzykrotnym mrugnieciem działa. pozdrawiam
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
Podczas odpalania nie włącza się kontrolka awaryjnych? Jeżeli nie, to raczej z pilotami można sobie dać spokój. Sprawdź czy jak zamkniesz z pilota, a otworzysz z kluczyka auto, czy coś się zmieni.
Chyba trzeba dobrego elektryka do tego auta.
Chyba trzeba dobrego elektryka do tego auta.
ale czy pedał "gazu" jest w stanie spowodowac brak cisnienia? chyba w takim razie nie moge wykluczyc tego ze obie pompy sa popsute...? kurcze u mnie w okolicy jest ciezko o dobrego elektryka... zastanawiam sie o przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu:p
Dopisano 1 wrz 2013, 11:58:
ale czy pedał "gazu" jest w stanie spowodowac brak cisnienia? chyba w takim razie nie moge wykluczyc tego ze obie pompy sa popsute...? kurcze u mnie w okolicy jest ciezko o dobrego elektryka... zastanawiam sie o przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu:p
Dopisano 1 wrz 2013, 11:58:
ale czy pedał "gazu" jest w stanie spowodowac brak cisnienia? chyba w takim razie nie moge wykluczyc tego ze obie pompy sa popsute...? kurcze u mnie w okolicy jest ciezko o dobrego elektryka... zastanawiam sie o przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu:p
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
witam ponownie sznownych forumowiczów. Niestety moja nierówna walka chyba nie bedzie miała konca zarówno czasu jak i kosztów które okazały sie juz spore jak na dalej nienaprawione auto.. Wiec tak: dałem do naprawy w sobótce dwie pompy=1200zł po zamontowaniu dalej brak cisnienia, bład 0120 nie zniknął wymiana pedału gazu również nie naprawiła tego problemu, wyczytłem ze moze zawór w pompie ten u samego dołu wiec i jego zamieniłem, niestety nic to nie dało, nie wiem jak usunac ten nieszczesny bład a ponadtto czy on moze powodowac brak cisnienia. dodam ze raz przy próbie odpalenia na plaku silnik złapał wysk=okie obroty i pojawiło sie wtedy wiecej paliwa na poluzowanych rurkach od wtryskiwaczy... pozdrawiam i czekam na jakies propozycje...
- Od: 21 sie 2013, 21:45
- Posty: 9
- Auto: mazda 323 2001 2.0 dtid
damian 1990 napisał(a):dałem do naprawy w sobótce dwie pompy=1200zł po zamontowaniu dalej brak cisnienia, bład 0120 nie zniknął wymiana pedału gazu również nie naprawiła tego problemu
bolesne doświadczenia....
damian 1990 napisał(a):przertansportowanie auta do Katowic do nieautoryzowanego warsztatu
może nie było złym pomysłem

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6