Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
i jak sie jezdzi ze szperunkiem?
			
			Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. 
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
		https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
hmmm w sumie to ciężko mi co kolwiek powiedzieć, na pewno można brać ciaśniej zakręty bo skubany się składa jak trza. Na prostej nie wiem czy to mi co kolwiek dało, po za brakiem strachu przed strzelaniem ze sprzęgła. 
Jak się uda wszystko ogarnąć to jest plan pojechać na SSS w Ełku i sprawdzić czy będzie coś lepiej.
Edit
Żeby nie było, ze nic się nie dzieje to w wolnej chwili udało mi się wydziergać Oil Catch Tanka z prawdziwego zdarzenia
 (tak więc puszka po farbie wyląduje w koszu 
)
Sorki za jakość zdjęć ale pod ręką miałem tylko zegarek
Wpadnie w miejsce filtra węglowego (czy jak go tam zwał), czyli w wolną lukę:

Przygotowania:

Pasowanie ścianki działowej:

Ścianka razem ze spodem przyspawana:

Spód w kształcie słoneczka
:

Zapomniałem wkręcić śruby przy spawaniu i nakrętkę trzeba było prze-gwintować:
 
Magiczny korek spustowy który nie wziął rutinoscorbinu
 :

Przygotowania do wykonania górnej pokrywki z 2 WE i jednym WY:

Jakieś fanty z Tesco co by olej zostawał w zbiorniczku:

Górna część zbiorniczka po wyrównaniu i wszystko gotowe do spawania:

I włala:

Widok z góry:

Z dołu:

I z boku
 

Teraz muszę jeszcze sprawdzić jego szczelność i dorobić mocowanie.
Ogólnie to jak na drugie w życiu spawanie (nie licząc tych poimprezowych
) to jestem zajarany spawami i nie mam zamiaru nic szlifować 
			
			Jak się uda wszystko ogarnąć to jest plan pojechać na SSS w Ełku i sprawdzić czy będzie coś lepiej.
Edit
Żeby nie było, ze nic się nie dzieje to w wolnej chwili udało mi się wydziergać Oil Catch Tanka z prawdziwego zdarzenia
Sorki za jakość zdjęć ale pod ręką miałem tylko zegarek
Wpadnie w miejsce filtra węglowego (czy jak go tam zwał), czyli w wolną lukę:

Przygotowania:

Pasowanie ścianki działowej:

Ścianka razem ze spodem przyspawana:

Spód w kształcie słoneczka
:
Zapomniałem wkręcić śruby przy spawaniu i nakrętkę trzeba było prze-gwintować:
 Magiczny korek spustowy który nie wziął rutinoscorbinu

Przygotowania do wykonania górnej pokrywki z 2 WE i jednym WY:

Jakieś fanty z Tesco co by olej zostawał w zbiorniczku:

Górna część zbiorniczka po wyrównaniu i wszystko gotowe do spawania:

I włala:

Widok z góry:

Z dołu:

I z boku

Teraz muszę jeszcze sprawdzić jego szczelność i dorobić mocowanie.
Ogólnie to jak na drugie w życiu spawanie (nie licząc tych poimprezowych
) to jestem zajarany spawami i nie mam zamiaru nic szlifować 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
ravo napisał(a):niebieski schodziło poniżej 4s
o kurde toż to musiała być raketa skoro poniżej 4 zszedłeś


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
No  ładna  Madzia 
 i już  troche ma zrobione he 
  Ogarnienta  jest na max:) ale pwenie i tak  zawsze cos  by sie znalazło zeby poprawic  he  takie autko 
 
  Turbawka fajna miałem okazje ogarniac takiegio holseta 
 do Hondy Prelude :d zapewne widziałeś ja  na dajtkach ;p ale  Madzia  to Madzia 
 dbaj o nią 
 Mało juz  ich  jest ;/ niedługo to unikat będzie  
  Pozdrawiam 
			
			
krzysiek323f bg napisał(a):ale pwenie i tak zawsze cos by sie znalazło zeby poprawic
ojj taak. Co roku mówię sobie – zrobie jeszcze to i to i koniec. Kończy się tak że po 2-3 miesiącach w głowie powstają kolejne pomysły i po mału stwierdzam że to będzie niekończąca się historia hehe. Przykład – plan był na 0,5 bara i 200 koni, jest 0,7 i x koni a mi dalej mało
 Preludy nie kojażę bo to były moje pierwsze "większe" zawody i do tego jeszcze start w turbo setupie. Co za tym miałem małego stresa bo nie wiedziałem czego się spodziewać i dygałem się że ruszę jak pipa i dostanę bęcki od każdego robiąc średnie 15 jak to jeden "300 konny" potforek w bemowie 2 lata temu
  Wczoraj dorobiłem mocowanie do OCT i w kilku miejscach jeszcze heftnąłem bo okazało się że coś tam przeciekało:
Mocowanie:

Mam nadzieje że pomiary na oko były w miarę dokładne i wszystko będzie pasowało


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
Niezły projekt. Nawet nie myślałem że da się tak zmodzić BP. A licznik skąd można dostać?
			
			Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
		Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Zegary udało się wyrwać w TESCO na promocjach  
 
check. starty słabe bo federal słabo klei, a druga kwestia to w drodze do Ełku wydmuchało uszczelkę kolektor-turbo, a to spowodowało że spool był deczko gorszy.
			
			
 check. starty słabe bo federal słabo klei, a druga kwestia to w drodze do Ełku wydmuchało uszczelkę kolektor-turbo, a to spowodowało że spool był deczko gorszy.


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
Rowniez graty projektu. Mój ulubiony projekt na forum i na żywo sie nie zawiodlem:–)
Thx za "rype",przyspiesza zacnie
Wysłane z mojego WT19i
			
			Thx za "rype",przyspiesza zacnie
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Jak w tesco na promocji 
To i chyba mózg w mrożonkach znalazłeś
 I też był w promocji 
			
			To i chyba mózg w mrożonkach znalazłeś
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
		Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Ale coś bogato ma 
 bo kupci na czorno 
 
Furacz idzie jak zły, mam nadzieje że kiedyś na jakimś zlocie sie zobaczmy pogadamy i staniemy na kresce
 
Ja składam petycje by znów Ryki były
			
			Furacz idzie jak zły, mam nadzieje że kiedyś na jakimś zlocie sie zobaczmy pogadamy i staniemy na kresce
Ja składam petycje by znów Ryki były
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Bo kolektor pękł 
			
			
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości






 

