Zbyt duże ciśnienie paliwa

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 18:02

Witam Panowie! Jestem tutaj nowy. Mazda 323F BJ 2.0td 90km. Mój problem polega na tym że po zmianie rozrządu pojawiło się zbyt duże ciśnienie paliwa na pompie wtryskowej i rozwala cały czas simering. Silnik równo pracuje nie czuć spadku mocy. Cały układ paliwowy został wyczyszczony i zalane został nowym paliwem. Boje się że może być to coś drogiego może któryś z użytkowników miał podobny problem.
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 20:29

chodzi o simering pompy wtryskowej ?
tzn masz wyciek paliwa spod koła pasowego pompy ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez ewemarkam » 20 sie 2013, 20:58

Jeśli tak to raczej nie wina rozrządu tylko nieszczelność w pompie wtryskowej.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 21:11

No tak. wymieniałem już 2 razy simering i cały czas go ciśnienie rozwala co począć? jakiś czujnik?
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 21:28

ciśnienie z pompy rozwala Ci simmering ??
napisz dokładnie:czy masz wyciek paliwa ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 21:44

tadziol napisał(a):chodzi o simering pompy wtryskowej ?
tzn masz wyciek paliwa spod koła pasowego pompy ?


otóż to spod tego koła właśnie cieknie (na nim jest pasek rozrządu mniemam) http://imageshack.us/photo/my-images/53 ... 20420.jpg/ przez tą śrubę na której na zdjęciu założony jest klucz. Mechanik mówił że to przez zbyt duże ciśnienie
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 22:00

coś mi się nie chce wierzyć...
pompa ma zawór zabezpieczający przed nadmiernym wzrostem ciśnienia wewnątrz.
nawet zaciśnięty przewód powrotu paliwa z pompy nie spowoduje wycieku paliwa.
problem być może leży w samym simmeringu lub wałku pompy.
a przed zmianą rozrządu był ok?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 22:02

miałem przeciek na powrocie w baku paliwa. ale wszystko zrobiłem i działał 3 tyg prawidłowo. po założeniu rozrządu zaczeło cieknąć pompy wtryskowej.

Dopisano 20 sie 2013, 22:05:

i nie ma żadnego spadku mocy silnik pięknie odpala i na zimnym i na ciepłym.
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 22:10

a jak wymieniałeś simmeringi w pompie ? i skąd miałeś ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 22:12

Wymieniał to mechanik kupował w hurtowni na dane do mojej mazdy. widziałem że był wymieniany bo byłem przy tym. Simmering znajdował się na wałku na który następnie zostaje przykręcane koło pasowe i zakładany pasek rozrządu.
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 22:18

simmering cały czarny o wymiarach 44x30x7 ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 22:21

nie u mnie był niebieski założony
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 22:27

mam wrażenie,że wymieniano simmering na wałku rozrządu,a to nie ma nic wspólnego z pompą wtryskową.
nawet EPC nie podaje simmeringu do pompy.
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk_id=1362

coś tu mocno nie pasuje.dowiedz się dokładnie co mechanik wymieniał i gdzie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 22:32

dzwoniłem do niego przed chwilą i twierdzi że to jest odpowiedzialne za szczelność pomopy ponieważ gdy zostaje on uszkodzony to leje się tędy olej napędowy tak jak w moim przypadku. do pompiarza mam dopiero termin na poniedziałek
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Postprzez tadziol » 20 sie 2013, 22:37

więc trzeba poczekać do poniedziałku i dać szansę fachowcowi od pomp.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sid1959 » 20 sie 2013, 22:44

dzięki za parę informacji
Początkujący
 
Od: 20 sie 2013, 16:40
Posty: 8
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323