Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
aaa to dlatego takie odglosy 
 no cos kojarzylem a mxa mialem to na kazdego zwracam uwage 
			
			
		Dzięki Żiba 
 Szkoda, że sprzęgło przy takim użytkowaniu (ćwiartkowym) już nie klei przy ostrych startach :/ O ile w jeździe na co dzień nie dało się tego zauważyć i dalej poruszając się normalnie jest wszystko ok, to wystarczyły 2 ostre starty na dobrej nawierzchni i sprzęgło zaczęło się ślizgać – zarówno na 1 jak i po przepięciu z 1-2, później już wszystko gra. W testach elastyczności wszystko jest ok. Spokojnie będzie można urwać min. 0,5 sek z tego czasu 
 Jak zwykle w kwestii sprzęgła, zaufamy sprawdzonemu w bojach ACT  
			
			
		
Może opony za dobre?
Generalnie 0,5 sekundy to łatwiej powiedzieć jak pojechać ale nie mówię nie
Jak na 190 KM w MX6 to jedzie bardzo fajnie już, chyba że kółko się zmieniło czy coś to wtedy może się udać
Pamiętajcie że pół sekundy to już czasy Jarkowego ZE które chyba jednak bije wagą MX6.
Ale jak złamie ET 15 to już będzie extra iMO.
			
			Generalnie 0,5 sekundy to łatwiej powiedzieć jak pojechać ale nie mówię nie
Jak na 190 KM w MX6 to jedzie bardzo fajnie już, chyba że kółko się zmieniło czy coś to wtedy może się udać
Pamiętajcie że pół sekundy to już czasy Jarkowego ZE które chyba jednak bije wagą MX6.
Ale jak złamie ET 15 to już będzie extra iMO.
Stała pod ścianą prężąc kakao
		Gib napisał(a):Pieprzona przedzlotowa kampania dezinformacyjna.
  
  
 Nie – totalny brak czasu, bo jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę zostało skończone
Dzięki Gib za miłe słowa. Względem zeszłego roku udało się urwać 1,2 sek


good girls go to heaven bad girls go everywhere...
malutka napisał(a):Względem zeszłego roku udało się urwać 1,2 sek
bardzo ładnie Mx jeździ więc nie ma co mówić
grunt, że Magda zadowolona z efektów
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
 - Posty: 2352 (23/37)
 - Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
 - Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW 
Przed zlotem zaszło kilka zmian...
Tłoki: 8,5:1 Wossner
Korby: K1 (Wiseco)
Panewki: ACL Duraglide
Szpilki głowicy: ARP
Uszczelka pod łeb: Cometic
Dodatkowo kółko kompresora zostało zmienione na jeszcze mniejsze, które w pełni wykorzystuje możliwości kompresora.
Niestety za mało czasu było by ogarnąć auto w pełni i znaleźć wszystkie jego słabe punkty przed zlotem. Mam tu na myśli głównie sprzęgło, które w przejażdżkach po mieście nie dawało oznak zmęczenia. Natomiast na lotnisku wystarczyły 2 strzały ze sprzęgła, by móc przekonać się na własnej skórze, iż na 1 i 2 biegu sprzęgło strasznie się uślizguje
 w planach jest zestaw ACT, który wjedzie już w przyszłym sezonie i wtedy zobaczymy na co stać ten setup  
 
Przy okazji chciałbym podziękować mojej żonie, za cierpliwość i wyrozumiałość
 , Robertowi (Watson) oraz Damianowi, którzy mocno nam pomogli w realizacji całego przedsięwzięcia, poświęcając mnóstwo czasu i energii oraz służąc wiedzą i zapleczem warsztatowym. Jednocześnie Rafałowi za ogarnięcie bloku i Chesterowi za strojenie. Nie mogę zapomnieć o Kubie (Bikus), za zorganizowanie wybranych przez mnie części – szczerze polecam  
  Wielkie podziękowania z naszej strony Panowie  
 








			
			
		Tłoki: 8,5:1 Wossner
Korby: K1 (Wiseco)
Panewki: ACL Duraglide
Szpilki głowicy: ARP
Uszczelka pod łeb: Cometic
Dodatkowo kółko kompresora zostało zmienione na jeszcze mniejsze, które w pełni wykorzystuje możliwości kompresora.
Niestety za mało czasu było by ogarnąć auto w pełni i znaleźć wszystkie jego słabe punkty przed zlotem. Mam tu na myśli głównie sprzęgło, które w przejażdżkach po mieście nie dawało oznak zmęczenia. Natomiast na lotnisku wystarczyły 2 strzały ze sprzęgła, by móc przekonać się na własnej skórze, iż na 1 i 2 biegu sprzęgło strasznie się uślizguje
 Przy okazji chciałbym podziękować mojej żonie, za cierpliwość i wyrozumiałość
  Wielkie podziękowania z naszej strony Panowie  







Z tego co ja pamiętam, to nawet było 0,7 bara  
 a to, że tego nie napisałem, to no cóż... skleroza 
  Jeden zaworek, z niewiadomej przyczyny, postanowił opuścić swoje miejsce i przy okazji narobił bałaganu. Uprzedzając wszelkie domysły i teorie – nie był upalony ani utrącony, etc.  Nie zapominaj, że te auta to stare kapcie i mają prawo do takich awarii 
Szkoda, że wszyscy co liczyli na to, że korba się zegnie nie doczekali tego momentu
 Bardzo nad tym ubolewam.
Tym razem wszystkie zawory poszły nowe
 A co do turbo to kusi większa moc 
 Ale takiego przebiego momentu już nie będzie i natychmiastowej reakcji na pedał gazu 
			
			
		
 a to, że tego nie napisałem, to no cóż... skleroza Szkoda, że wszyscy co liczyli na to, że korba się zegnie nie doczekali tego momentu
Tym razem wszystkie zawory poszły nowe
Gib napisał(a):Tak fachowym okiem wyłapałem ten niuans tylko że to niczego nie zmienia.
Zapewne należysz do tych niewielu jednostek, które pijąc 5 piwo w dalszym ciągu delektujesz się jak 1
  Żiba kończymy OT – to nie kącik piwny Dopisano 21 sie 2013, 09:16:
no skądGib napisał(a):Tłoki nominał?
No no to maluskie zmiany pod maską 
 to może do kompresora dołożyć turbo 
 moment od dołu a na górze miły gratis 
Albo kompresor z górnej półki vortech lub coś podobnego
			
			Albo kompresor z górnej półki vortech lub coś podobnego
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


 .: