Wyniki konkurencji – OES
1, 2
Trening:
Zawody:
Klasyfikacja końcowa OES Czaplinek '13- klasa Nippon:
1. otiks Mazda RX-8 FE 13B 3:37,56
2. jarek.ZE Mazda MX-3 EC KL 3:43,52
3. Speed Mazda MX-5 NB B6 3:46,42
4. yasko Mazda RX-8 FE 13B 3:51,53
5. krzychsolt Mazda MX-6 GE FS 3:55,05
6. alien2023 Mazda RX-8 FE 13B 3:57,30
7. Reiss Mazda 323F BA KL 4:03,25
8. Crenshaw Mazda Xedos 6 CA KF 4:03,99
9. Tito01 Mazda6 GY AJ 4:04,26
10. sewa Mazda MX-6 GE KL 4:05,77
11. Xionc Mazda 323 BG BP 4:12,71
12. Trolix Mazda 323F BJ FS 4:17,43
13. pawcio1017 Mazda 323F BA Z5 4:24,74
14. adis555 Mazda MX-3 EC K8 4:29,30
15. Bartosz_Mx6 Mazda MX-6 GE FS 4:33,02
16. Tony Jaret Mazda6 GG RF 4:46,23
17. nynuch76 Mazda MX-5 NC L5 4:59,81
Klasyfikacja końcowa OES Czaplinek '13- klasa Outlaw:
1. Capazo Opel Speedster 3:15,17
2. piwo Opel Speedster 3:35,59
3. ravo Subaru Impreza GT 4:03,90
Klasyfikacja generalna OES Czaplinek '13:
1. Capazo Opel Speedster 3:15,17
2. piwo Opel Speedster 3:35,59
3. otiks Mazda RX-8 FE 13B 3:37,56
4. jarek.ZE Mazda MX-3 EC KL 3:43,52
5. Speed Mazda MX-5 NB B6 3:46,42
6. yasko Mazda RX-8 FE 13B 3:51,53
7. krzychsolt Mazda MX-6 GE FS 3:55,05
8. alien2023 Mazda RX-8 FE 13B 3:57,30
9. Reiss Mazda 323F BA KL 4:03,25
10. ravo Subaru Impreza GT 4:03,90
11. Crenshaw Mazda Xedos 6 CA KF 4:03,99
12. Tito01 Mazda6 GY AJ 4:04,26
13. sewa Mazda MX-6 GE KL 4:05,77
14. Xionc Mazda 323 BG BP 4:12,71
15. Trolix Mazda 323F BJ FS 4:17,43
16. pawcio1017 Mazda 323F BA Z5 4:24,74
17. adis555 Mazda MX-3 EC K8 4:29,30
18. Bartosz_Mx6 Mazda MX-6 GE FS 4:33,02
19. Tony Jaret Mazda6 GG RF 4:46,23
20. nynuch76 Mazda MX-5 NC L5 4:59,81
Zawody:
Klasyfikacja końcowa OES Czaplinek '13- klasa Nippon:
1. otiks Mazda RX-8 FE 13B 3:37,56
2. jarek.ZE Mazda MX-3 EC KL 3:43,52
3. Speed Mazda MX-5 NB B6 3:46,42
4. yasko Mazda RX-8 FE 13B 3:51,53
5. krzychsolt Mazda MX-6 GE FS 3:55,05
6. alien2023 Mazda RX-8 FE 13B 3:57,30
7. Reiss Mazda 323F BA KL 4:03,25
8. Crenshaw Mazda Xedos 6 CA KF 4:03,99
9. Tito01 Mazda6 GY AJ 4:04,26
10. sewa Mazda MX-6 GE KL 4:05,77
11. Xionc Mazda 323 BG BP 4:12,71
12. Trolix Mazda 323F BJ FS 4:17,43
13. pawcio1017 Mazda 323F BA Z5 4:24,74
14. adis555 Mazda MX-3 EC K8 4:29,30
15. Bartosz_Mx6 Mazda MX-6 GE FS 4:33,02
16. Tony Jaret Mazda6 GG RF 4:46,23
17. nynuch76 Mazda MX-5 NC L5 4:59,81
Klasyfikacja końcowa OES Czaplinek '13- klasa Outlaw:
1. Capazo Opel Speedster 3:15,17
2. piwo Opel Speedster 3:35,59
3. ravo Subaru Impreza GT 4:03,90
Klasyfikacja generalna OES Czaplinek '13:
1. Capazo Opel Speedster 3:15,17
2. piwo Opel Speedster 3:35,59
3. otiks Mazda RX-8 FE 13B 3:37,56
4. jarek.ZE Mazda MX-3 EC KL 3:43,52
5. Speed Mazda MX-5 NB B6 3:46,42
6. yasko Mazda RX-8 FE 13B 3:51,53
7. krzychsolt Mazda MX-6 GE FS 3:55,05
8. alien2023 Mazda RX-8 FE 13B 3:57,30
9. Reiss Mazda 323F BA KL 4:03,25
10. ravo Subaru Impreza GT 4:03,90
11. Crenshaw Mazda Xedos 6 CA KF 4:03,99
12. Tito01 Mazda6 GY AJ 4:04,26
13. sewa Mazda MX-6 GE KL 4:05,77
14. Xionc Mazda 323 BG BP 4:12,71
15. Trolix Mazda 323F BJ FS 4:17,43
16. pawcio1017 Mazda 323F BA Z5 4:24,74
17. adis555 Mazda MX-3 EC K8 4:29,30
18. Bartosz_Mx6 Mazda MX-6 GE FS 4:33,02
19. Tony Jaret Mazda6 GG RF 4:46,23
20. nynuch76 Mazda MX-5 NC L5 4:59,81
Ostatnio edytowano 19 sie 2013, 22:20 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
wow, nie wiedziałem, że tak słabym autem tak dobrze mi pójdzie 
gratki dla zwycięzców
gratki dla zwycięzców

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):wow, nie wiedziałem, że tak słabym autem tak dobrze mi pójdzie
gratki dla zwycięzców
Słabym??? Ja jechałem fs-em
A tak wogóle to szacun za mega szybkie ogarnięcie wyników
krzychsolt napisał(a):Słabym??? Ja jechałem fs-em![]()
btw: szacun za ćwiartkę, jaki miałeś czas w półfinale? ja strasznie zepsułem start...

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):wow, nie wiedziałem, że tak słabym autem tak dobrze mi pójdzie
Mam dokladnie takie samo wrazenie. Myslalem, ze jako jedyne Z5 na zlocie ostatnie miejsce mam zagwarantowane

Crenshaw napisał(a):krzychsolt napisał(a):Słabym??? Ja jechałem fs-em![]()
btw: szacun za ćwiartkę, jaki miałeś czas w półfinale? ja strasznie zepsułem start...
Sczerze mówiąc nie pamiętam, poczekajmy na wyniki ćwiartki
Gratulacje Speed, miata miatą ale po raz kolejny pokazujesz że za....cie ogarniasz.
Capazo
niezła miazga....
Chętnie bym się kiedyś wbił na prawy do Ciebie – po filmach widziałem że ten spid niesamowicie jedzie.
Żałuję strasznie że nie dałem rady się wybrać na zlot, bo trasa bardzo fajna..
Capazo

Chętnie bym się kiedyś wbił na prawy do Ciebie – po filmach widziałem że ten spid niesamowicie jedzie.
Żałuję strasznie że nie dałem rady się wybrać na zlot, bo trasa bardzo fajna..
pawcio1017 napisał(a):Crenshaw napisał(a):wow, nie wiedziałem, że tak słabym autem tak dobrze mi pójdzie
Mam dokladnie takie samo wrazenie. Myslalem, ze jako jedyne Z5 na zlocie ostatnie miejsce mam zagwarantowaneTak czy inaczej zabawa byla przednia i sporo mozna sie bylo nauczyc
Miałem spore problemy z zapamiętaniem trasy więc słabo poszło ale zabawa przednia!!!
From Tapatalk by L9
Dla mnie trasa rzeczywiscie (jak obiecano) byla bardzo przejrzysta i po jakichs 3 przejazdach nie bylo juz watpliwosci gdzie jechac
Wbrew pozorom liczyla sie nie tylko moc auta. Jeszcze raz gratulacje dla zwyciezcow 


pawcio1017 napisał(a):Dla mnie trasa rzeczywiscie (jak obiecano) byla bardzo przejrzysta i po jakichs 3 przejazdach nie bylo juz watpliwosci gdzie jechacWbrew pozorom liczyla sie nie tylko moc auta. Jeszcze raz gratulacje dla zwyciezcow
Tak jak napisałeś, moc nie była tu decydująca choć pomagała, dużo ważniejsza była precyzja i płynność jazdy....a pobłądzić na tej trasie to trzeba było chcieć
Dopisano 19 sie 2013 15:50:
pawcio1017 napisał(a):Dla mnie trasa rzeczywiscie (jak obiecano) byla bardzo przejrzysta i po jakichs 3 przejazdach nie bylo juz watpliwosci gdzie jechacWbrew pozorom liczyla sie nie tylko moc auta. Jeszcze raz gratulacje dla zwyciezcow
Tak jak napisałeś, moc nie była tu decydująca choć pomagała, dużo ważniejsza była precyzja i płynność jazdy....a pobłądzić na tej trasie to trzeba było chcieć
pawcio1017 napisał(a):Myslalem, ze jako jedyne Z5 na zlocie ostatnie miejsce mam zagwarantowaneTak czy inaczej zabawa byla przednia i sporo mozna sie bylo nauczyc
jechałeś bardzo płynnie... troche więcej mocy i czas był by naprawde ładny

Bartosz_Mx6 napisał(a): troche więcej mocy
Jeśli fundusze pozwolą to może w przyszlym roku...

ja w marcu obliczyłem ze wymienię swoja
na razie na coś z klimą elektryką i silnikiem V6 
- Od: 4 wrz 2012, 15:12
- Posty: 97
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 626 2.5V6 KL+Turbo 93r.
Mazda 626(GE) 1.8 96r
Bartosz_Mx6 napisał(a):jechałeś bardzo płynnie... troche więcej mocy i czas był by naprawde ładny
Raczej stawialbym na dobre opony i jeszcze z 600 kółeczek. Później mozna myslec o mocy. Wiem wiem zawsze jej brakuje, ale od czegoś trzeba zacząć
Ja jeszcze chciałem podziękować wszystkim tym, którzy pomagali podczas oesu. Bardzo miło się z Wami pracowało. No i uczestnikom, że tak ładnie się słuchali i miałem tą przyjemność jeździć na fotelu pasażera
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
oj tak nasz mistrz capazo ma jak zawsze rację
najpierw opony, hamulce a potem dopiero zawieszenie, moce itp
no i oczywiście trening, trening, trening
jak ktoś chce wydać tysiąc na rozpórki to niech kupi za to paliwo.
no i oczywiście trening, trening, trening

ravo napisał(a):oj tak nasz mistrz capazo ma jak zawsze racjęnajpierw opony, hamulce a potem dopiero zawieszenie, moce itp
no i oczywiście trening, trening, treningjak ktoś chce wydać tysiąc na rozpórki to niech kupi za to paliwo.
Widzismy sie Ravo w sobote na Wrocku, kolejna edycja WLTA
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
arjot napisał(a):Gratulacje Speed, miata miatą ale po raz kolejny pokazujesz że za....cie ogarniasz.
Capazoniezła miazga....
Jeszcze daleko do tego co by się chciało ale udało się trochę przed zlotem poprawić prowadzenie małą modyfikacja

Speed napisał(a):Z Capazo nie polecam jeździć ,to jest wariat wchodzi bokami w zakręty i idzie pełnym ogniem
Bez przesady, przod mi nie kleil w ogole prawie. Ten slalom powinienem pelnym ogniem, a musialem odpuscic na ostatnim pacholku:P Ale zawody zapamietam do konca zycia bo byly wysmienite.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd