teraz odpala miodnie.
wrócę z nocki i pobawię się prime pulse czy się coś zmieni. Jak nic nie zmieni się to dam 1.31 a później 1.27
Tylko z tego co w temacie auta piszesz to masz edisa a ja seryjny aparat
Ecumaster – pytania, porady, odpowiedzi.
1, 2
MIRU napisał(a):Mając edisa i tryb piggy det'a odpalało super, dopiero jaja zaczeły się robić po przejsciu na FIT bo wiadomo ze ustawiasz wszystko od zera
możesz wrzucić schemat jak masz podłączonego deta i edisa?
edis6 (dla edis 4 jest tak samo tylko pin 11 we wtyczce jest wolny)

czyli
SAW pin6 EM ign OUT,
PIP pin9 EM ign IN
a ecumaster podobnie jak Majk oprocz zapłonu

czyli
SAW pin6 EM ign OUT,
PIP pin9 EM ign IN
a ecumaster podobnie jak Majk oprocz zapłonu
Ostatnio edytowano 20 sty 2014, 13:54 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
MIRU napisał(a):Mając edisa i tryb piggy det'a odpalało super, dopiero jaja zaczeły się robić po przejsciu na FIT bo wiadomo ze ustawiasz wszystko od zera
bo do trybu Piggiback jest inny soft niż do FITa
Jak widać nie wszystko co nowe jest lepsiejsze
Ja śmigam na 1.27 i nie mam żadnych problemów.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Majki88 napisał(a):Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"
heh, nie pisałem Ci o tym wtedy, może zapomniałem. To już tak jest we FI w naszych Mazdach. Ja kalibrowałem to z pól dnia. Finalnie jak silnik zimny udało mi się tak zestroić że odpala dosłownie " na strzała" a jak rozgrzany to już niestety kręci ale tragedii nie było. Chyba nawet szybciej niż ex Wdowa Capazo
Poświęcić trzeba trochę czasu i będzie ok. Choć na ciepłym do serii raczej nie dobijesz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no chyba udało się zadowalający efekt uzyskać wrzuciłem 1.31
na ciepłym pali od strzała
a na zimnym kręci, ale to muszę sprawdzić czy nie spada ciśnienie paliwa i dostroić prime pulse na zimny i cranking
zmieniłem w ustawieniach zapłonu na opóźnij/przyspiesz sygnał wieloząbkowy i zniknął problem z obrotami a miałem opóźnij sygnał pojedyńczy wcześniej ustawiony i były cyrki z obrotami na wykresie w logu
na ciepłym pali od strzała
a na zimnym kręci, ale to muszę sprawdzić czy nie spada ciśnienie paliwa i dostroić prime pulse na zimny i cranking
zmieniłem w ustawieniach zapłonu na opóźnij/przyspiesz sygnał wieloząbkowy i zniknął problem z obrotami a miałem opóźnij sygnał pojedyńczy wcześniej ustawiony i były cyrki z obrotami na wykresie w logu
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Styczności z Det3 nie miałem tylko z MS ale EMU to już masakra ustawienie zapłonu ewentów ehhh, a i teraz walka z korekcjami których jest mase ci co stroją auta mają wiedzy co nie miara 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Panowie,
chcę w swojej madzi dać deta 2(mam ze starych czasów:) . Niestety nie jestem w stanie znaleźć poprawnego schematu elektrycznego do mojego kompa. Mazda bj 1.8 gt 114km Fp55. Nie wiem także jak odczytać numerowanie pinów kompa, bo ani na kostkach ani na kompie nie ma oznaczeń...
Do deta podłączyć
1-czujnik położenia wału
2-tps czy mapsensor
Czy warto pozbyć się przepływki?
Liczę na pomoc:)
chcę w swojej madzi dać deta 2(mam ze starych czasów:) . Niestety nie jestem w stanie znaleźć poprawnego schematu elektrycznego do mojego kompa. Mazda bj 1.8 gt 114km Fp55. Nie wiem także jak odczytać numerowanie pinów kompa, bo ani na kostkach ani na kompie nie ma oznaczeń...
Do deta podłączyć
1-czujnik położenia wału
2-tps czy mapsensor
Czy warto pozbyć się przepływki?
Liczę na pomoc:)
-
kuba_195
Jeśli posiadasz schematy fabrycznej instalacji elektr swojego auta. To jak mi je podeślesz to Ci mogę pinout zrobić i schemat do ecumastera. Bo ja posiadam tylko schematy elektryki do 323 ba. A jakie modyfikacje masz zrobione w aucie? Bo jeśli nic, to nie warto zawracać sobie głowy det-em, chyba że dla zabawy nim bądź sztuką dla sztuki.
Aby podłączyć Det-a trzeba wykonać więcej niż 2 połączenia
Aby podłączyć Det-a trzeba wykonać więcej niż 2 połączenia
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Dla orginalnego zapłonu masz zero, czyli brak modyfikacji ze strony deta. I mazdowski zapłon jedynie opoznic mozesz
czyli cos takiego

i konfiguracja

moze nic nie pokręciłem

czyli cos takiego

i konfiguracja

moze nic nie pokręciłem
Ostatnio edytowano 14 kwi 2014, 21:44 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
nie działają obrazki. tak, miałem turbo, ale się skończyło. generalnie to potrzebuję tylko wiedzieć jak wyznaczyć wartości w komórkach w programie, bo wszystko mam podłączone i odpalone.
Spoko, już działa. Aż takie wartości w komórkach o niskim obciążeniu?
Spoko, już działa. Aż takie wartości w komórkach o niskim obciążeniu?
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje