Witam!
Tak jak w temacie jaki jest najprostszy i najtańszy sposób usztywnienia (nie obniżenia) tylnego zawieszenia. Chce zmniejszyć skok amortyzatora robił ktoś coś takiego u siebie?
Zmniejszenie skoku amortyzatora 626 GF RF ! USZTYWNIENIE ZAWIESZENIA!
Strona 1 z 1

- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Przy seryjnym zawiasie tylko to Bartku Cię ratuje, a czy dobre to nie wiem..
http://allegro.pl/odboje-klipsy-mazda-1 ... 60983.html
trzeba tylko dobrac odpowiednie..
bedzie dobijac tak czy owak bo amortyzator nadal będzie miec taką samą charakterystykę, zmieni się tylko długość skoku..
http://allegro.pl/odboje-klipsy-mazda-1 ... 60983.htmltrzeba tylko dobrac odpowiednie..
bedzie dobijac tak czy owak bo amortyzator nadal będzie miec taką samą charakterystykę, zmieni się tylko długość skoku..
ja widziałem jakieś gumy które się w sprężynę wkłada.
http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sp ... 82647.html
http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sp ... 82647.htmlwłaśnie szukałem na tylną oś tych gum ale nie znalazłem... 
a nie wiem jaka jest średnica sprężyny z tyłu
a nie wiem jaka jest średnica sprężyny z tyłu


- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Myślałem, że takie rzeźby odeszły razem z erą Maluchów i Polonezów 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE



- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Też nad takim czymś myślę bo jak teść siądzie na tylnej kanapie do tego pełen bak i bagażnik to nie za ciekawie się robi na wybojach bo nadkola mi trą o opony, wiem wiem felgi trza zmienić 
ja dopiero kupilem 18" i nie mam zamiaru kupowac innych
oczywiscie nie trafilem w ET i do tego dystans centymetrowy i centymetr wlasnie wystaje za nadkole takze nie moge obnizyc zawieszenia i prosze nie pisac kup sobie sprezyny obnizajace bo to nic nie da... a gwintu nie planuje!
TAKŻE PISAĆ POMYSŁY!!y
Dopisano 14 sie 2013, 22:06:
To jednak się myliłeś bo ludzie potrzebują tanich rozwiązań a nie tylko gwinty po 3,5K...
TAKŻE PISAĆ POMYSŁY!!y
Dopisano 14 sie 2013, 22:06:
jarek.ZE napisał(a):Myślałem, że takie rzeźby odeszły razem z erą Maluchów i Polonezów
To jednak się myliłeś bo ludzie potrzebują tanich rozwiązań a nie tylko gwinty po 3,5K...

- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
a nie da się założyć bez dystansów?
Pewnie bez dystansu ociera o amora bo za szeroka felga, mam racje?
Buuu... Mazdy już nie ma...
barthez05 napisał(a):
To jednak się myliłeś bo ludzie potrzebują tanich rozwiązań a nie tylko gwinty po 3,5K...
tylko te tanie rozwiązania są niebezpieczne, jak pęknie Ci sprężyna w czasie jazdy, to obyś tylko nie zrobił krzywdy komuś na drodze obok siebie
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Tak jak Dominik pisał bez dystansu nie da rady nawet z dystansem musialem troche bic w obudowe amora...
jesli te sa niebezpieczne to masz jakies inne czy tylko tak chciales napisac dobic sobie posty?
czytam o tym od tygodnia wiec mnie nie zaskoczyles?
a zapytam tak czy miales stosowales peklo Ci ?
bo jeszcze nie widzialem zeby ktos napisal zeby mu sprezyna od tego pekla...
jesli te sa niebezpieczne to masz jakies inne czy tylko tak chciales napisac dobic sobie posty?
czytam o tym od tygodnia wiec mnie nie zaskoczyles?
a zapytam tak czy miales stosowales peklo Ci ?
bo jeszcze nie widzialem zeby ktos napisal zeby mu sprezyna od tego pekla...

- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
nigdy czegoś takiego nie miałem więc mi nie pękło. Ale serwisuję samochody i widziałem tego sporo więc mówię – nie rób tego. Twój wybór.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
są gumy które wkłada się pod lub nad sprężyny, szwagier od dłuższego czasu ma coś takiego w B5, powiem że świetnie się to sprawdza i sam myślę żeby czegoś takiego nie zainstalować,
ale ty jak masz GF to możesz zamontować sprężyny z GW, tył będzie lepiej trzymać się w górze
ale ty jak masz GF to możesz zamontować sprężyny z GW, tył będzie lepiej trzymać się w górze

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2623 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
carsik napisał(a):tylko te tanie rozwiązania są niebezpieczne, jak pęknie Ci sprężyna w czasie jazdy, to obyś tylko nie zrobił krzywdy komuś na drodze obok siebie
okej dzieki w takim razie za rade
pomysl ze sprezynami dobry ale pewnie bedzie jeszcze wyzej stal a juz jest mala koza


- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6