Remont/spawanie podłogi – 626 GE

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez chez » 28 lip 2013, 14:13

Witajcie drodzy koledzy. Jestem szczęśliwym <rotfl> posiadaczem Madzi 626 GE w Sedanie.
To znaczy byłem do momentu aż po prawej stronie samochodu pod dywanikami dokonałem odkrycia
sporej ilości wody :D
Zabrałem się za to ostro, wyjąłem środek, znalazłem korozję w podłodze są dziury, wyczyściłem pięknie calutką podłogę boshkiem i wiertareczką do lśniącej blaszki :D no i przy okazji usunąłem warstwę termiczną która była na podłodze : nadmieniam, ze z prawej strony odchodziła ona od samej szpachelki :)
W przyszłym tygodniu spawam ubytki, teraz pytania :

-czym zabezpieczyć miejsca spawu
– jaki podkład antykorozyjny prosto na blachę
-jaka na to farba :)

No i co dać na to wszystko bo zedrzeć musiałem izolację termiczną, chodzi mi o wygłuszenie i wytłumienie. :)

proszę o fachową radę
chez
 

Postprzez todi » 28 lip 2013, 20:51

ja jak wstawialem nadkole w cc to na spawy polozylem mase klejaca app taka do wyciskania w pistolecie i pozniej rozprowadzilem pedzelkiem i przez dwa lata nie zauwazylem korozji, na blache zawsze klade farbe 'corina' ona jest taka czerwona co.sie utlenia czy jakos tak ze 2-3 warstwy moim zdaniem by wystarczylo. jesli chcesz aby nie bylo widac tej coriny to na nia zawsze mozesz jakis lakier albo farbe polozyc ale ja bym tego nie robil tylko nakleil mate i juz:) tak czy tak to pod wykladzina jest i nie widac a wiec po co zwiekszac koszty
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez noxes » 28 lip 2013, 22:46

Na gola zdrową blachę podkład epoxydowy potem podkład akrylowy i masa na pędzel
jeśli została korozja w mikro dziórkach a na pewno jest to wasch primer potem podkład akrylowy i masa uszczelniajaca na pedzel
Dalej wg uznania lakier akrylowy lub baza i klar, na to jakieś maty wygłuszające i wsio.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 6 sie 2013, 01:13

Wash primer zawsze na gola blache :) tylko ze jak chesz szpachlowac to szpachel dajesz nastepujaco

Wash primer –> Podklad lakierniczy-> szpachel-> podklad-> i kwestia gustu czy kolor czy baranki itp;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 6 sie 2013, 11:02

Na goła zdrową blachę to podkład epoxydowy natomiast jeśli została gdzieś rdza, a na pewno została to tylko wasch primer.
nie podkład lakierniczy, a podkład akrylowy. Nie widzę najmniejszego sensu w zastosowaniu szpachli na podłogę bo po co? Koszty tylko wyższe.
Podkład i baranek i tak musisz przyryc lakierem, ponieważ podkład akrylowy chłonie wodę, a czym to grozi nie muszę tłumaczyć. Baranek też nie odizoluje od wilgoci.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6