przez rafik78 » 30 cze 2013, 11:47
Witam, przeczytałem cały post i nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi na czym może polegać regulacja zaworu IAC na klucz imbus. Mam taki problem, że w trakcie jazdy szczególnie z włączoną klimą obroty przy wysprzęgleniu lecą w dół i szarpie silnikiem , a następnie wracają do ok. 700, troszkę poniżej drugiej kreski( pierwszej cienkiej). Dodam, że przepustnica czyszczona, zwór również, EGR odpada był zaślepiany i bez zmian, TPS jest w porządku według manuala. Bajpas regulowany, przy odłączonym IAC według manuala 550-750 u mnie ok. 600, przy wyłączonych odbiornikach. W manualu nic nie ma na temat regulacji tego zaworu, jest to chyba regulacja naciągu sprężyny, spotkałem się z wersją , ze od tego zależy szybkość opadania obrotów, jest tez wersja że wkręcając zwiększam obroty a wykręcając zmniejszam obroty, ale nie próbowałem bo boje się tego ruszać. proszę o opinie. pozdrawiam.