CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Barthez » 30 maja 2013, 18:09

Artur 6 napisał(a):jak narazie mam 1500zl

no to teraz mamy jasność ;)

dorzuć jeszcze parę groszy – wymień olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza, przeczyść IC i jedź do jakiegoś porządnego tunera (kreator mocy czy vtech) niech zaczną od sprawdzenia na hamowni ile masz a potem ewentualnie niech zapodadzą virusa. przy odrobinie szczęścia będziesz miał +20 do +30KM i tyle samo +niutków.
To jest największy i najtańszy przyrost mocy ( w proporcji poniżej 100zł/1KM).
Jak później będziesz chciał więcej rzeźbić przygotuj budżet w wymiarze jakieś 300zł/1KM ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Artur 6 » 30 maja 2013, 18:47

wiem ze to nie jest dużo kasy ale co zarobię to staram się cos zrobić z moja madzia;) wiec jak macie jakies pomysły to prosil bym o napisanie ich i mniej więcej koszt ;)

Dopisano 30 maja 2013, 18:55:

filtry oleju i paliwa itp. jest już zrobione i powyminiane;) przed hamownia wymienić może jeszcze calu układ wydechowy na szerszy?
Początkujący
 
Od: 30 maja 2013, 02:03
Posty: 7
Skąd: łódź
Auto: Mazda 6 GG GY common rail 2.0

Postprzez Neonixos666 » 30 maja 2013, 19:39

Najpierw mierzysz serię aby sprawdzić czy wszystko jest ok a motor jest zdrowy. Czytałeś o smoku i podkładkach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Barthez » 30 maja 2013, 20:20

miałem kiedyś ditd... (to czerwone w podpisie) – zanim dłubnąłem cokolwiek w kwestji tuningu, najpierw doprowadzałem auto do serii... (pierwszy pomiar wypluł mi około 80KM, a jak zaczynałem dłubać – serię miałem 99 (90 dawała fabryka). No i byłem już szczuplejszy o drobne 7tys ;) tuning kosztował mnie jakieś 3-4 (tego sie nie liczy) a całe auto sprzedałem za 16...

więc dobrze się zastanów nad modyfikacjami mechanicznymi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 30 maja 2013, 21:16

co zrobiłeś za 7 tyś? i o jakim tuningu mówisz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Artur 6 » 30 maja 2013, 22:15

Jakim smoku i podkladach
Początkujący
 
Od: 30 maja 2013, 02:03
Posty: 7
Skąd: łódź
Auto: Mazda 6 GG GY common rail 2.0

Postprzez Barthez » 30 maja 2013, 22:19

pompa to 4300 + reanimacja, doprowadzenie do serii ;) no a zaraz potem doszło jeszcze sprzęgło, razem będzie koło 7 ;)

ps
czyszczenie smoka olejowego + wymiana podkładek pod wtryskami ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Artur 6 » 30 maja 2013, 23:07

to tego jeszcze nie robilem;) bede musial to zrobic;) jest juz na liscie dzieki:)
Początkujący
 
Od: 30 maja 2013, 02:03
Posty: 7
Skąd: łódź
Auto: Mazda 6 GG GY common rail 2.0

Postprzez Neonixos666 » 30 maja 2013, 23:14

Barthez napisał(a):pompa to 4300 + reanimacja, doprowadzenie do serii ;) no a zaraz potem doszło jeszcze sprzęgło, razem będzie koło 7 ;)


No fakt masz rację, pewnie teraz było by taniej bo kiedyś była to dosyć droga zabawa. Ja ostatnio myślałem o włożeniu głowicy z gratami od CiTD :P i pewnie też by około 7 wyszło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Barthez » 31 maja 2013, 01:37

z ditd można wycisnąc około 200KM... tylko czy jest sens?
jeżeli do góvna dodamy cukru – dalej będzie to niestety zalatywać góvnem...

za tą samą kasę można kupić coć, co w serii ma tyle ile my chcemy wycisnąć a będzie to z pewnością coś lepszego i trwalszego ;) Dlatego sądzę, że w przypadku dvpowoza (jakim jest 323, 626, M3 czy M6) jedyne co warto zrobić to zdrowa seria + virus ;)

PS
w nyske już włożyłem ze trójkę a jeszcze nie czuję abym mógł zapodać virusa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 31 maja 2013, 16:49

całą sprawę załatwiają wtryskiwacze gdyby nie one można było by znacznie zwiększyć moc bo pompa podaje spore ciśnienie (w końcu 11mm tłokorozdzielacza robi swoje), wtrysk się rozciąga i zamiast mocy mamy chmurę czarnego dymu.

200 to chyba nie, ale te 150-170 to myślę że realne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 9 cze 2013, 15:27

po to wymyślono CR,
większe ciśnienia = większa moc.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 11 cze 2013, 17:45

Riki napisał(a):po to wymyślono CR,
większe ciśnienia = większa moc.


dokładnie ale również rozbicie na mniejsze ,,porcje" dawki wtedy spala się ona pełniej i efektywniej, w DiTD była tego namiastka przez dwie sprężyny a w CR szybsze podanie dobrze rozpylonego paliwa to więcej czasu na spalanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez corrado1980 » 4 sie 2013, 18:44

djmaqs napisał(a):na jaki przyrost mocy mozna liczyc w 2,0d (140km)??

ja mam około 180 KM , nie sprawdzane – ale różnica bardzo odczuwalna
sprawdzę w tym roku , więc sie dowiemy ile na prawdę <czytaj>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2012, 21:22
Posty: 43
Skąd: Birmingham
Auto: Aurora Blue

Postprzez Neonixos666 » 5 sie 2013, 18:29

corrado1980 napisał(a):ja mam około 180 KM , nie sprawdzane

<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez maestro » 5 sie 2013, 19:22

corrado1980 napisał(a):
djmaqs napisał(a):na jaki przyrost mocy mozna liczyc w 2,0d (140km)??

ja mam około 180 KM , nie sprawdzane – ale różnica bardzo odczuwalna
sprawdzę w tym roku , więc sie dowiemy ile na prawdę <czytaj>

Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD 2008 r. hatchback udało się zwiększyć moc do 180 KM, ale to dlatego że silnik dostał około 150KM od producenta i był nie zjeżdżony :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 20:31
Posty: 410 (0/2)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 3 2,2 MZR-CD (BL) 2009r.

Postprzez Enduro » 20 lis 2013, 23:39

wg. mnie nie wazny jest gdzei i jaki utning , najwazniejsze aby byl bezpieczny
tzn wszelki przeginanie lub tanie tuningowanie wyjdzie predzej czy pozniej bokiem
kiedys widzialem stopione tloki a ku zaskoczeniu okazalo sie ze tuning PCMa sporo kosztowal.. <glupek2>
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez frud » 24 lis 2013, 21:05

Moim zdaniem parę koni więcej i mniejsze zużycie :D
Załączniki
C31326903_8.jpg
świeża fotka dzisiaj z ogłoszenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Postprzez Enduro » 24 lis 2013, 21:16

zmien lekarstwa <lol>

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Hubix » 27 lis 2013, 17:44

Witam

Pojadę chyba tutaj:

http://www.echiptuning.pl/sklep/chiptun ... bowe/mazda

300zł za chip – wybieram średni wariant.

Co sądzicie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje