Mazda 323f BA Z5 '95 – "efka" by pawcio1017
wygląda miodnie! przypomina mi moją eks 
GreXx napisał(a):ZACNIE!Dokładki by się przydały
Ty masz wnęki w mat czy połysk?
Półmat. To samo co na kołach, tyle że bez klaru
benq323 napisał(a):ładnie siadłateraz czekam na koło 17"
Wszystko w swoim czasie
adis555 napisał(a):Spoko pawcio. Jak sie spotkamy na spocie wkońcu to porównamy nasze gleby.
From Tapatalk by L9
Dziś bede w Bydgoszczy ale bez Mazdy i nie wiem czy dam rade wpaść na spota. Ale na zlocie zobaczymy sie na pewno
Z ciekawszych rzeczy poza wnękami na czarno wpadło jeszcze na tył ledowe oświetlenie tablicy i końcówka tłumika. Poza tym lotka wróciła w czarny mat – do kompletu brakuje jeszcze przelakierowanie spoilera na czarno i zastanawiam się jeszcze nad klapką wlewu


Jaki ładny avatar 
pawcio1017 napisał(a):Z ciekawszych rzeczy poza wnękami na czarno wpadło jeszcze na tył ledowe oświetlenie tablicy i końcówka tłumika. Poza tym lotka wróciła w czarny mat – do kompletu brakuje jeszcze przelakierowanie spoilera na czarno i zastanawiam się jeszcze nad klapką wlewu
Radex Ci się załączył?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
bangladesz to sticker:P Ta sztuka będzie robiona na "czerwono-czarna" 

ostatnio zmieniony olej w układzie wspomagania na Elf Elfmatic G3 – pompa się wyciszyła i kierownica jakby nieco lżej chodzi. Stary olej był rzadki i czarny. Poza tym zakupione nowe wycieraczki aero z MotGum'u. Kompletny brak czasu i delegacja nie pozwolila mi całkowicie przygotować Mazdy do zlotu :

Każdy się czepia na Z5, jak na nie zbyt ciężką budę nie jest żle (akurat też jestem posiadaczem tego motoru), pomyśleć jakby była o te 100-150kg cięższa to już wgl kaszmar 
Po dłuższej przerwie z powodu ciągłego braku czasu pora na małe uaktualnienie. Jak już wyżej wspominano Mazda zajęła na MegaZlocie w Czaplinku II miejsce w kategorii RONIN na ćwiartke (nieobecni niech nie pytają w jaki sposób
) Ogólnie się spisała
Na próbie sprawnościowej doceniłem dopiero w pełni zalety tego zawieszenia
Wnioski po zlocie:
1) seryjne hamulce (pomimo niedawno zmienianych tarcz i klocków) są słbiutkie
2)"mocy przybywaj!"

Ponadto zaraz po zlocie został wymieniony kompletny zestaw rozrządu (rolki i napinacz GMB + pasek OYODO) żeby tydzień później spokojnie bez nerwów jechać na urlop. Przez tydzień zrobiła prawie 2000km bez najmniejszego zająknięcia. Spalanie LPG na trasie od 6,9 do 7,7/100
Przy jeździe po górach wzrosło do 8,5/100 z oczywistych względów. (gdybym mieszkał w górach nie wytrzymałbym jeżdżąc Z5
)
Pare fotek ze zlotu:








1) seryjne hamulce (pomimo niedawno zmienianych tarcz i klocków) są słbiutkie
2)"mocy przybywaj!"


Ponadto zaraz po zlocie został wymieniony kompletny zestaw rozrządu (rolki i napinacz GMB + pasek OYODO) żeby tydzień później spokojnie bez nerwów jechać na urlop. Przez tydzień zrobiła prawie 2000km bez najmniejszego zająknięcia. Spalanie LPG na trasie od 6,9 do 7,7/100


Pare fotek ze zlotu:

kurde nie mogę wyjść z podziwu że bierze ci tak mało gazu. Moja to 9l śmiało łyka. Dyche bierze jak pocisnę. Może zmiana listwy coś pomoże ale wątpie
Twoja madzia coraz lepiej wygląda. Oby tak dalej Paweł
Twoja madzia coraz lepiej wygląda. Oby tak dalej Paweł
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


W ramach przygotowań do zimy powoli zająłem się podwoziem. Wczoraj wpadły dwie łatki w podłodze a dziś walka z wnęką pod zbiorniczkiem spryskiwacza z tyłu. Potem szlifowanie ewentualnych nalotów na podłodze i wpadnie konserwacja z pistoletu.

jakieś fotki są ?Z prac.
beso88 napisał(a):No i e-fka wraca do ideałubajka
owocnych prac życzę
bo jest na czym oko zawiesić
Dzięki
cichy_86 napisał(a):jakieś fotki są ?Z prac.
A no powalczone i są jakieś tam fotki a nawet mała fotorelacja się uzbierała
Dwa z trzech miejsc, wymagających spawania. Jedno w podłużnicy (na zdjęciu już wycięte i wyszlifowane), drugie w podłodze pod nogami kierowcy.
Łatka w podłodze pospawana również od wewnątrz. Nastepnie całość zapodkładowana antykorozyjnym. Wygłuszenie uzupełnione pianką z powłoką aluminiową.
Szlifowanie miejsc, na których były powierzchowne naloty. Na niektóre miejsca, których nie dało się skutecznie całkowicie wyszlifować poszedł podkład reaktywny MIPA. Na resztę (w tym całe zawieszenie z tyłu) podkład antykorozyjny.
Przy okazji wyszlifowane wszelkie małe purchelki w nadkolach i zapodkładowane.
Największe zniszczenia spowodowała... uszkodzona antena

Jako że od wilgoci zaśniedziały styki pompki spryskiwacza i nie używałem jej od długiego już czasu – zapadła szybka decyzja o usunięciu zbiorniczka z racji braku miejsca oraz zmniejszania masy

Następnie spawanie, potem podkład a na koniec konserwacja w postaci masy bitex tak jak na reszcie podwozia. Od wewnątrz wystarczy podkład . Teraz mam poręczny schowek na kamizelke odblaskową

W trakcie konserwacji...
Użyte środki:
1)Podkłąd antykorozyjny, reaktywny MIPA rost stop na pędzel

2)Podkład antykorozyjny SPECTRAL UNDER 395

3)Preparat bitumiczny do konserwacji podwozia pod pistolet SIKA GARD-6060 (szczerze polecam)

4)Perła export w butelce

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości