Witam
Jak wygląda sprawa z wydechem w naszej wersji sportive 2.0 benzyna?
Mam 152tyś wg licznika i oryginalny wydech. Mam jednak wrażenie, że systematycznie staje się odrobinę głośniejszy. Pewnie gdzieś już są cienkie ścianki czy jak?
Ile wasz wytrzymał?
Jakie są koszta i gdzie można kupić coś dobrego?
Czy opłaca się przy okazji wywalić katalizatory?
Wydech w FS
Strona 1 z 1
ja mam około 120 tys , zaczynają pomału rdzewieć osłony i opaski (łączniki) i zaczyna być coraz głośniej.
W najbliższym czasie muszę odwiedzić jakiegoś "specjalistę".
Znajomy z forum tomciokr robił cały wydech w FS'sie , wyrzucił katalizatory i autko goniło niesamowicie
W najbliższym czasie muszę odwiedzić jakiegoś "specjalistę".
wtyku napisał(a):Czy opłaca się przy okazji wywalić katalizatory?
Znajomy z forum tomciokr robił cały wydech w FS'sie , wyrzucił katalizatory i autko goniło niesamowicie
PS. a tak na marginesie czy filtr stożkowy w 323F BJ 2.0 Sportive daje dodatkową moc, zastanawiam się nad montażem takiego cuda?

- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
Z tego co orientuje się to drugi chyba ludzie likwidują, sam się zastanawiam nad wywaleniem go, zamiast niego strumienicę lub atrapę katalizatora wrzucić, zawsze to pomoże podnieść moc silnika.
Zobacz na allegro.pl są już strumienice do kupienia od 40 zł (w środku są odpowiednio wytłoczone wzory które mają za zadanie wygłuszać, oraz odprowadzać szybko spaliny)
warto zobaczyć
Co do głośności wydechu, to należałoby sprawdzić czy jest szczelny na łączeniach tłumika tj. ostatnie mocowanie tłumika końcowego. U mnie była dziura, tłumik się powoli obsunął na ostatnim łączeniu z rurą (ta która biegnie wzdłuż do silnika) i wydawał niemiłosierny dźwięk
na początku myślałem ze 323F BJ FS Sportive wszystkie tak mają...
PS. ja też wnikliwie się nad tym zastanawiam:)
Zobacz na allegro.pl są już strumienice do kupienia od 40 zł (w środku są odpowiednio wytłoczone wzory które mają za zadanie wygłuszać, oraz odprowadzać szybko spaliny)
Co do głośności wydechu, to należałoby sprawdzić czy jest szczelny na łączeniach tłumika tj. ostatnie mocowanie tłumika końcowego. U mnie była dziura, tłumik się powoli obsunął na ostatnim łączeniu z rurą (ta która biegnie wzdłuż do silnika) i wydawał niemiłosierny dźwięk
PS. ja też wnikliwie się nad tym zastanawiam:)

- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
gerz50 napisał(a):PS. a tak na marginesie czy filtr stożkowy w 323F BJ 2.0 Sportive daje dodatkową moc, zastanawiam się nad montażem takiego cuda?
Mocy raczej nie podniesie ale dźwięk silnika będzie przyjemniejszy
co do dźwięku to się narazie nie wypowiadam
Narazie w sobotę będę wspawywał strumienicę zamiast kata ale w mojej drugiej maździe 323F BJ 1.6 ZM 2001 r. jak coś to dam znać tutaj
czy się polepszyło, jak roznosi się dźwięk.
Strumienice do 323F 1.6 i 2.0 FS kupiłem z Częstochowy firmy KADEX (są na allegro.pl).
Po obejrzeniu ich wzrokowo wydają się być zrobione bardzo dobrze, w środku jest odpowiednio wytłoczony wzór, który sprzyja szybszemu wyprowadzaniu spalin.
Po drugie strumienice które kupiłem są jednakowe do wersji 1.6 i 2.0 jedynie średnica wlotu i wylotu do Sportiva 2.0 FS 55mm , a do 1.6 ZM 50 mm, a tak niczym się nie różnią z wyglądu i środkiem( wytłoczeniem/wzorem)
Pozdr.
Narazie w sobotę będę wspawywał strumienicę zamiast kata ale w mojej drugiej maździe 323F BJ 1.6 ZM 2001 r. jak coś to dam znać tutaj
Strumienice do 323F 1.6 i 2.0 FS kupiłem z Częstochowy firmy KADEX (są na allegro.pl).
Po obejrzeniu ich wzrokowo wydają się być zrobione bardzo dobrze, w środku jest odpowiednio wytłoczony wzór, który sprzyja szybszemu wyprowadzaniu spalin.
Po drugie strumienice które kupiłem są jednakowe do wersji 1.6 i 2.0 jedynie średnica wlotu i wylotu do Sportiva 2.0 FS 55mm , a do 1.6 ZM 50 mm, a tak niczym się nie różnią z wyglądu i środkiem( wytłoczeniem/wzorem)
Pozdr.

- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
o to super.
Jak możesz to zwróć uwagę jak zmienia się w fs dźwięk, zwłaszcza przy 120km/h oraz 150km/h, w sumie przy miejskich prędkościach też.
Do fs kupiłeś dwie strumienice?
Jak możesz to zwróć uwagę jak zmienia się w fs dźwięk, zwłaszcza przy 120km/h oraz 150km/h, w sumie przy miejskich prędkościach też.
Do fs kupiłeś dwie strumienice?
do 1.6 i 2.0 FS kupiłem po jednej strumienicy.
wogóle to muszę przegonić Sportiva do Wrocka gdzieś
bo jeszcze żadnej konkretnej trasy nim nie zrobiłem

- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
to który katalizator chcesz zastąpić? drugi ?
Pobrykaj trochę zanim zmienisz.
Naszych wersji fs sportive jest we Wroc mniej jak labo czy porsche...ja widziałem w ciągu 5lat 3 inne sztuki. Może będziesz 4ty ;–)
Pobrykaj trochę zanim zmienisz.
Naszych wersji fs sportive jest we Wroc mniej jak labo czy porsche...ja widziałem w ciągu 5lat 3 inne sztuki. Może będziesz 4ty ;–)
Ja w tamtym tygodniu wyciąłem pierwszego kata , bo się całkowicie posypał. Wleciała zwykła rurka. Wydech jest minimalnie głośniejszy a silnik trochę lepiej wkręca się na obroty 
wtyku napisał(a):co masz na myśli "Wleciała zwykła rurka"?
Katalizator został wycięty. W tą lukę wspawana została rurka ze stali nierdzewnej o tej samej średnicy co wydech
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości