Światła do jazdy dziennej.
tantum napisał(a):jak ci się podoba mój patent?
Gdzie można zobaczyć Twój patent?
Jeszcze jest opcja kupić więcej punktowych i bardziej zagęścić wzór. Punktowe mają tą zaletę, że można je układać dowolnie.
Nie ma znaczenia jaką opcję wybierzesz, ma się podobać tobie. Pamiętaj aby wyglądało to estetycznie i spełniało swoją funkcję (widoczność w dzień ) należy każde oczko "tulejować" osobno, zwracając uwagę na kąt pomiędzy jezdnią a powierzchnią kratki. Dodatkowo po lewej stronie kratka nie ma wypełnienia/podstawy, więc aby to było stabilne i jakoś wyglądało musisz takową dorobić.
IMO 5 oczek na stronę w przypadku M6 w zupełności wystarczy.
IMO 5 oczek na stronę w przypadku M6 w zupełności wystarczy.
Gruba cena
Dobrzyn ma podobnie, a em-dzej tak samo i za 1/3 ceny.
Dobrzyn ma podobnie, a em-dzej tak samo i za 1/3 ceny.
Nie jestem pewny, czy opcja nr 2 nie wymaga posiadania homologacji do pełnoprawnego korzystania z takiej opcji. Poza tym, musiałbyś odłączyć seryjne postojówki.
To jak mają to jest w pełni legalna. W nowych samochodach już takie coś jest montowane. Dzienne 100% w reflektorach, a wieczorem te same światła bodajże na 30% jako postojówki.
No to się pochwalę jak wyszło po montażu świateł dziennych. Wybrałem OSRAM led LIGHT@DAY. Mają homologację DRL A RL 02 00
- Od: 6 wrz 2012, 16:03
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 [GY],1.8 2005 polift
No, i elegancko się prezentuje. Kole mnie troszkę w oczy ich kolor, ale pasują do zwykłych halogenów 

Abso napisał(a):jednak zaryzykowałem z drugą opcją, czyli po włączeniu świateł mijania LEDy ściemniają się do 50%.
ryzykujesz mandat i nie przejście przeglądu...
Światła DRL mogą pełnić także mieć funkcję świateł pozycyjnych, ale pod kilkoma warunkami...
1. maja homologacje na światła dzienne i pozycyjne
2. przełączają się na odpowiednią moc (mniejszą) po wlączeniu świateł mijania.
3. seryjne światła pozycyjne są wyłączone
1. maja homologacje na światła dzienne i pozycyjne
2. przełączają się na odpowiednią moc (mniejszą) po wlączeniu świateł mijania.
3. seryjne światła pozycyjne są wyłączone
I muszą się znajdować przynajmniej 350 mm nad drogą, w porównaniu do dziennych gdzie minimalna wysokość wynosi 250 mm. A te światła mają homologacje A czyli świateł pozycyjnych, po przełączeniu na postojówki czy mijania świecą z mocą około 50% , a zamiast żarówek wpięte zostały zamienniki dołączone do zestawu.
ps. dzisiaj rano miałem kontrole drogową, akurat miałem włączone światła mijania, bo była lekka mgła, policjant nawet nie zwrócił uwagi na światła
ps. dzisiaj rano miałem kontrole drogową, akurat miałem włączone światła mijania, bo była lekka mgła, policjant nawet nie zwrócił uwagi na światła
- Od: 6 wrz 2012, 16:03
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 [GY],1.8 2005 polift
Wojtek napisał(a):Światła DRL mogą pełnić także mieć funkcję świateł pozycyjnych, ale pod kilkoma warunkami...
1. maja homologacje na światła dzienne i pozycyjne
2. przełączają się na odpowiednią moc (mniejszą) po wlączeniu świateł mijania.
3. seryjne światła pozycyjne są wyłączone
Dokładnie, dlatego poleciłem takie rozwiązanie koledze Abso
Dziękuję za potwierdzenie Wojtek
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6