Przyrywa przy skręcaniu w prawo, odcina paliwo BG

Postprzez jacentym » 29 lip 2013, 10:31

Witam wszystkich na forum.

Przestudiowałem już ogromną ilość wątków i tematów na tym forum dotyczących mojego problemu jednak odpowiedzi nie znalazłem.

Moja mazda przy skręcaniu w prawo zachowuję się tak jakby odcinało jej paliwo. Dzieje się tak jak mniemam przez przechył samochodu i/lub siłę odśrodkową ponieważ jadąc wolno problem mniej się objawia. Oczywiście ma to również związek z poziomem paliwa w baku, gdy jest go mniej problem jest poważniejszy ale zdarza się to również przy poziomie połowy zbiornika lecz przy większym przechyle.

Wywnioskowałem sam, że ma to zapewne związek z nie docieraniem paliwa do pompy jednak problem w normalnych warunkach nie powinien występować, mam na myśli, że samochód nowy na pewno tak się nie zachowywał.

Pompę więc wymontowałem lecz problemu nie zlokalizowałem, sitko było czyściutkie. Na dnie zbiornika zaledwie kilka plamek ale nic co by się unosiło w benzynie. Ciśnienie w zbiorniku raczej dobre gdyż może ze dwa razy zdarzyło mi się aby zasyczało przy odkręcaniu wlewu. (?)

Nie ma instalacji gazowej.

Czy powinienem sprawdzić coś jeszcze?
jacentym
 

Postprzez Bo_Lo » 29 lip 2013, 11:03

Uklad odpowietrzania zbiornika(ten zestaw rur i rurek przy wlewie)

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez damian » 29 lip 2013, 15:44

dokładnie tak jak pisze Bo_Lo . Od siebie mogę dodać jeszcze, że rurki (zapewne tylko pozostałości po nich) znajdziesz po odkręceniu lewego tylnego koła i zdjęciu plastikowej osłony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez jacentym » 29 lip 2013, 18:57

Dzięki Panowie,

jutro sprawdzę i napiszę jak wygląda sytuacja.

Dopisano 30 lip 2013, 16:48:

po sprawdzeniu owych elementów niestety nie stwierdziłem żadnych widocznych uszkodzeń. Rurki co prawda były po wierzchu delikatnie skorodowane, zwłaszcza te małe jednak po oczyszczeniu wyglądają na prawdę dobrze. Nie mam pojęcia niestety jak sprawdzić lub zweryfikować działanie tych elementów ale na pierwszy rzut oka wszystko jest z nimi ok. Czy coś jeszcze wypadałoby sprawdzić?

Dopisano 6 sie 2013, 11:04:

kurde nie wierze, że jestem jedyny z takim problem. nadal proszę o pomoc kolegów i koleżanki gdyż jest to na prawdę uciążliwe.

Dopisano 22 sie 2013, 11:49:

Problem został rozwiązany.

Wymiana pompy paliwa. I nie to że stara była zepsuta a była założona najpewniej od innej wersji zapewne mniejszej czyli 1.3. Jej symbol to B3E7. Natomiast zakupiłem pompę o symbolu BP02 i wydaje się że taka powinna być. Problem od ręki zniknął. Sama nowa pompa jest sporo większa od tej starej i posiada duży filtr w odróżnieniu od poprzedniej.

Dopisano 22 sie 2013, 12:07:

Oj przepraszam bo wprowadził bym kogoś w błąd.
Faktycznie stara pompa miała symbol B3E7 jednak na samej pokrywie natomiast sama pompa była wymieniona na jakiś po prostu nie do końca pasujący zamiennik firmy Walbro.
jacentym
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323