Po drugie dziwie się ponieważ pierw pokazało 240km zasięgu, potem przejechałem 100 wiec 140 powinno zostać (wskazówka baku była na pierwszej kresce i dziś normalnie przejechałem z 20-30km i wskazówka wiele nie drgnęła. I nagle mam kilka km zasięgu i rezerwe.. To mnie bardzo dziwi :/ nagle straciło się 100km
Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Po pierwsze mam benzynke wiec przy spokojnej jeździe liczby 9l 
Po drugie dziwie się ponieważ pierw pokazało 240km zasięgu, potem przejechałem 100 wiec 140 powinno zostać (wskazówka baku była na pierwszej kresce i dziś normalnie przejechałem z 20-30km i wskazówka wiele nie drgnęła. I nagle mam kilka km zasięgu i rezerwe.. To mnie bardzo dziwi :/ nagle straciło się 100km
Po drugie dziwie się ponieważ pierw pokazało 240km zasięgu, potem przejechałem 100 wiec 140 powinno zostać (wskazówka baku była na pierwszej kresce i dziś normalnie przejechałem z 20-30km i wskazówka wiele nie drgnęła. I nagle mam kilka km zasięgu i rezerwe.. To mnie bardzo dziwi :/ nagle straciło się 100km
jak ktos ma takiego boxa , to niech zerknie jak ma ustawione ...
Mazda 6, 2.0 diesel – 136 koni , rok prod. 2003 , sedan
Shaarky napisał(a):Po drugie dziwie się ponieważ pierw pokazało 240km zasięgu
bez tankowania na full nie uwierzyłbym w ten zasięg, który notabene zmienia się wraz ze zmiana spalania (miasto vs trasa). Zatankuj do pełna, wyjeździj i będziesz miał odpowiedź.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):Shaarky napisał(a):Po drugie dziwie się ponieważ pierw pokazało 240km zasięgu
bez tankowania na full nie uwierzyłbym w ten zasięg, który notabene zmienia się wraz ze zmiana spalania (miasto vs trasa). Zatankuj do pełna, wyjeździj i będziesz miał odpowiedź.
Ja u siebie w 1.8 benzyna mogę mieć spalanie 8l jak jadę spokojnie na trasie(100km/h), ale i mogę mieć 18l jak jadę agresywnie po mieście i ciągnę silnik do 5,5k obrotów na każdym po kolei biegu (mazdy ten wariant lubią najbardziej a jej kierowcy jeszcze bardziej :-D ). Wskazanie komputera odnośnie zasięgu jak jadę delikatnie przy pełnym baku to przeważnie 670km, a jak agresywnie 380, więc tutaj wszystko zależy od stylu jazdy. Ale nie możesz wykluczyć że Ci bak cieknie i ma w nim dziurkę przez którą ubywa paliwa. Zatankuj cały bak pojeździj spokojnie i to wyjdzie.
- Od: 9 paź 2012, 16:54
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6
1.8 GG1 – liftback
2007
Mnie najbardziej martwi właśnie to, że spadła wskazówka na rezerwę nagle. Bo sam komputer to mi lata tak naprawdę. Mam z tym dylemat. A na pełny bak to mnie będzie stać po wypłacie 
A jak sprawdzić najlepiej taki wyciek paliwa? Są jakieś sposoby czy to już bezpośrednio do mechanika najlepiej?
A jak sprawdzić najlepiej taki wyciek paliwa? Są jakieś sposoby czy to już bezpośrednio do mechanika najlepiej?
Hmm, a jak to sprawdzić :/ zobaczę ile przejadę teraz na tym co wczoraj zatankowałem. Ale jeśli nagle gwałtownie spadnie poziom paliwa to jednak będzie coś nie tak :/ Paliwo ubywało w miarę normalnie, stąd dziwny nagle taki spadek.
HARY66 napisał(a):Rozbierał ktoś webasto w M6, dokładnie chodzi mi o silniczek el. czy magnesy (2szt) są jakoś przyklejone do obudowy, bo u mnie siedzą luźno.
Tak myślałem że pewnie nikt się nie bawił w rozbiórki na czynniki pierwsze takich rzeczy.
Czyli muszę to jakoś sam opanować.
- Od: 17 paź 2011, 00:14
- Posty: 22
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda6 GY 121KM
No ja jedynie rozbierałem "jajko" 



bieski napisał(a):Nie ma takiej możliwości. Pisaliśmy już o tym wiele razy.
Potrzebny jest specjalny fotelik Mazdy zeby wyłączyć poduszkę.
obecnie nie do kupienia w sieci ASO. Tylko rynek wtórny, a wygląd tego fotelika jest poniżej krytyki...
Witam! jestm nowy i zakupiłem swoją mazde 2.0 136 oczywiscie w dieslu. i mam małe pytanko.
Co moze jej dolegac, gdy skręcam w lewo cos mi trze a jak odbijam w prawo juz nie trze, jest cisza tylko pomruk silniczka.
jak mmyslicie zacisk by sie zapiekł
podpowiedzcie. dzieki 
Ps. jak juz zdazyłem wyczytac daje ją do mechanika na wymiane podkladek pod wtryskiwaczami no bo z pod korka i na czyszczenie EGR bo jak daje jej gazu spokojnie tak do 3000 obr. to dymku nie ma ale jak chce naprawde cisnąc i jest podłoga ze ho ho to juz widze w tylnej szybie ze puszcza dymek.
Co moze jej dolegac, gdy skręcam w lewo cos mi trze a jak odbijam w prawo juz nie trze, jest cisza tylko pomruk silniczka.
Ps. jak juz zdazyłem wyczytac daje ją do mechanika na wymiane podkladek pod wtryskiwaczami no bo z pod korka i na czyszczenie EGR bo jak daje jej gazu spokojnie tak do 3000 obr. to dymku nie ma ale jak chce naprawde cisnąc i jest podłoga ze ho ho to juz widze w tylnej szybie ze puszcza dymek.
-
Łukaszmasteraaa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6