Wybuch Gazu- Uszkodzenia, Problemy
Witam , wlaśnie dzisiaj wyminiłem zawór o ktorym mowisz , u mnie bylo tak ze chodzila madzia caly czas na ssaniu i b. duzo pali, a jesli tobie nie chodzi wentylator to za to jest odpowiedzialny włącznik wentylatora , jest taka wtyczka na termostacie, a zawór o ktorym mowisz jest pod kolektorem ssacym za przepustnica:)
			
			
		
- Od: 21 paź 2012, 12:47
 - Posty: 40
 - Skąd: Krotoszyn
 - Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994
 
wiem gdzie jest ten zawór już go czyściłem dwa razy i nic więc pewnie jest do wymiany 
 na razie na ściśniętym wężu Madzia śmiga jak nowa 
  Dzięki wszystkim za pomoc 
  Najgorsze jest to że dziś wypadł mi amor z tyłu (zgniła poduszka) ale to już małe piwko  
  POZDRAWIAM
			
			
		
  Najgorsze jest to że dziś wypadł mi amor z tyłu (zgniła poduszka) ale to już małe piwko  
  POZDRAWIAM
- Od: 15 lis 2012, 17:10
 - Posty: 15
 - Skąd: Bydgoszcz (Barcin)
 - Auto: Mazda 323F BG 1,6 94r
 
Witam, dawno nie pisałem bo Magda sie dobrze spisywała. Nic nie trwa wiecznie wracamy do początku, wyminiłem ten zawór dodatkowego powietrza, i powiem ze wniósł duzo bo ssanie sie pojawia i puszcza tak jak trzeba, niestety nadal pozostał problem przygasania przy dojezdzaniu do skrzyzowania, podczas hamowania obroty spadaja i przygasa , podejrzewam silniczek krokowy co Wy na to ?
Pozdrawiam
			
			
		Pozdrawiam

- Od: 21 paź 2012, 12:47
 - Posty: 40
 - Skąd: Krotoszyn
 - Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994
 
Witam. 
Moj problem wyglada tak, ze mialem strzal rozsadzilo mi rure laczaca przeplywomierz z przepustnica. Skleilem ja prowizorycznie aby dojechac do miejsca docelowego. Lecz po sklejeniu, zamontowaniu rury, gdy odpalilem na samej benzynie obroty utrzymuje sie od 2 do 3 obr/min. A na gazie 4 obr/min. Jaka moze byc przyczyna takich obrotow ? Czy po strzale walnelo cos jeszcze ?
			
			
		Moj problem wyglada tak, ze mialem strzal rozsadzilo mi rure laczaca przeplywomierz z przepustnica. Skleilem ja prowizorycznie aby dojechac do miejsca docelowego. Lecz po sklejeniu, zamontowaniu rury, gdy odpalilem na samej benzynie obroty utrzymuje sie od 2 do 3 obr/min. A na gazie 4 obr/min. Jaka moze byc przyczyna takich obrotow ? Czy po strzale walnelo cos jeszcze ?
- 
					
						Rasza3R
 
przepływomierz. sprawdź błędy
			
			
		
- Od: 5 sty 2012, 22:14
 - Posty: 303
 - Skąd: Kępno, Wielkopolska
 - Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition 
a jest mozliwosc, ze silniczek krokowy walnal ? bo przeplywomierz dziala jak.nalezy. A gdy odlacze krokowy dostaje nagle ok. 5 obr/min i tak potrafi dopoki go nie zgasze.
			
			
		- 
					
						Rasza3R
 
tak a skąd wiadomo że działa prawidłowo podmieniłeś go czy komputer nie pokazuje błędu w maździe po wybuchu 80% to przepływka albo jakaś guma peknięta od dolotu. ale możesz krokowca wyczyścić i zobaczyć
			
			
		
- Od: 5 sty 2012, 22:14
 - Posty: 303
 - Skąd: Kępno, Wielkopolska
 - Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition 
na 99%  zawór wolnych obrotów (umiejscowiony z przodu, lub pod kolektorem ssącym, idą do niego 2 rurki). najtaniej i najszybciej będzie jak go odkręcisz i zaślepisz (kiedy byłem pierwszy a zarazem ostatni raz u mechanika to właśnie zaślepił mi go kawałkiem puszki po piwie i wziął za to 80zł).
o takie coś
http://allegro.pl/obudowa-zawor-termost ... 90904.html
sprzedający sam nie wie co sprzedaje
			
			
		o takie coś
http://allegro.pl/obudowa-zawor-termost ... 90904.htmlsprzedający sam nie wie co sprzedaje


- Od: 17 wrz 2006, 17:02
 - Posty: 1223
 - Skąd: Lublin k. Wilczopola
 - Auto: 323F BG
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
 