zależność prędkości od obrotów silnika – benz.
1, 2
Ja wczoraj z ciekawości sprawdziłem u siebie. 2.0 147km manual 6 beg.
Na 6 biegu przy 140 km/h mam równiutko 3,5k RPM. Czyli jednak "dwulitrówka" ma dłuższe przełożenia skrzyni.
Na 6 biegu przy 140 km/h mam równiutko 3,5k RPM. Czyli jednak "dwulitrówka" ma dłuższe przełożenia skrzyni.
Ja też mam 4000 obr/min przy 140km/h na piątym biegu.
Jakie macie wtedy spalanie na autostradzie przy tej prędkości na tempomacie?
W jakim celu są tak rożne przełożenia w silnikach 2.0 i 2.3? 2.0 bardziej oszczędny ze względu na pojemność, to przy tych samych prędkościach jeszcze dodatkowo się wolniej kręci
Jakie macie wtedy spalanie na autostradzie przy tej prędkości na tempomacie?
W jakim celu są tak rożne przełożenia w silnikach 2.0 i 2.3? 2.0 bardziej oszczędny ze względu na pojemność, to przy tych samych prędkościach jeszcze dodatkowo się wolniej kręci
- Od: 5 lut 2012, 00:41
- Posty: 68
- Skąd: Koszalin / Poznań
- Auto: Mazda 6, 2002
L3 2.3 166KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6