Nie odpala jak Ciepły

Postprzez damian87 » 30 maja 2013, 21:03

No to ładnie. Hmmm, nie mam pojęcia jak to zrobili, ponieważ nie było mnie przy tym, a jedynie powiedzieli mi właśnie ze wyregulowali.
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2013, 20:16
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F

Postprzez Kazik55 » 9 lip 2013, 21:20

Witam-moja Premacy też nie odpalała na ciepłym silniku, dopiero za 5-6 razem,różnie to było,pojechałem w Rzeszowie na ul.Wita Stwosza do mechanika od diesli (pomp,wtryskiwaczy)zakladzik maly polecony z innego Forum gość powiedział ze musi zrobić diagnostykę,okazało się że wystarczyło wyregulować pompę wtryskowa i Madzia pali na 1/4 obrotu,zarówno na zimnym jak i gorącym silniku-jeśli ktoś ma podobny problem to lepiej zrobić diagnostykę, a nie zabierać się od razu za regenerację pompy czy wymianę Zaworu SPV
Początkujący
 
Od: 10 mar 2011, 21:01
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Premacy 2.0 DITD RF2A 101km

Postprzez Neonixos666 » 9 lip 2013, 21:54

Kazik55 napisał(a):wystarczyło wyregulować pompę wtryskowa


tej pompy nie da się wyregulować bo jest sterowana elektronicznie, dopytaj się dobrze co robił. Bo jak przestawił pompę na mocowaniach by przyśpieszyć wtrysk to ja też to potrafię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Kazik55 » 10 lip 2013, 23:03

Witam-trudno mi powiedzieć co robili bo Madzię podstawiłem o 9-j rano a o 13-j koleś zadzwonił ze na 16-ą będzie gotowa i można przyjechać odebrać,skasowali 650 zł Madzia pali i jedzie dużo lepiej (170 km/h na autostradzie z niej wydusiłem,wcześniej tego nie było)coś koleś powiedział ze na ciepłym silniku nie dostawała paliwa bo jakiś tłok się zawieszał czy coś podobnego ( ja na dieslach się nie znam zupełnie, więc nie odpowiem ci dokładnie w czym był problem),cieszy mnie to ze pali teraz na dotyk, nawet żona to potwierdziła choć nie ma zielonego pojęcia o samochodach-tak czy inaczej warto zrobić diagnostykę zanim się odda pompę do regeneracji,zobaczę jak długo pochodzi
------------------------------------

@ Neonixos666

tej pompy nie da się wyregulować bo jest sterowana elektronicznie, dopytaj się dobrze co robił. Bo jak przestawił pompę na mocowaniach by przyśpieszyć wtrysk to ja też to potrafię.
-------


– Szkoda że wcześniej nie zgadaliśmy się,może byłoby dla mnie taniej a ty byś zarobił parę setek -trudno
Ostatnio edytowano 10 lip 2013, 23:12 przez Kazik55, łącznie edytowano 3 razy
Początkujący
 
Od: 10 mar 2011, 21:01
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Premacy 2.0 DITD RF2A 101km

Postprzez Neonixos666 » 10 lip 2013, 23:08

Kazik55 napisał(a):powiedział ze na ciepłym silniku nie dostawała paliwa bo jakiś tłok się zawieszał


pachnie mi to zaworem SPV.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Kazik55 » 10 lip 2013, 23:18

Niby po wszystkich testach pompy powiedział ze zawór SPV i pompa jest OK i nie ma co szukać i grzebać w pompie-to mnie ucieszyło bo regeneracja pompy zdaję sobie sprawę ile kosztuje-no zobaczymy ile to pochodzi od tej naprawy(przez 3 Lata nie miałem z Madzią żadnego problemu)wymiana oleju po 10 tyś,filtrów CPN do pełna wszystkie biegi cały gaz i do przodu
Początkujący
 
Od: 10 mar 2011, 21:01
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Premacy 2.0 DITD RF2A 101km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323