silnik : 1.8 beznyniak 120 km
przebieg : 149 tys
rok prod : 2002
typ nadw : hatchbag
skrzynia : manual 5 biegowa
Z wyposażenia:
-4 elektryczne szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-6 poduszek powietrznych
-centralny zamek
-tempomat
-ABS
-DSC
– wspomaganie kierownicy
– klimatyzacja
-tempomat i radio sterowane z kiery
-welurowa tapicerka
Co, skąd, jak?
Mazda w maju odkupiona z salonu mazdy w Luxemburgu, po 2 właścicielu. Ostatnia potwierdzona nr vin wizyta w serwisie Mazdy w luxemburgu 18.10.2012 r. Wymieniono wtedy olej, filtry, aku, żarówki, napełniono klime. Ja niestety (niestety bo drozej ) odkupiłem od prywatnego sprowadzacza.
Poki co wszystko pięknie chodzi. Do końca miesiąca na pewno założę gaz wg sugestii w odpowiednich wątkach.
Plany :
-koniecznie konserwacja spodu bo słabo to wygląda
-mam wersje bez bose i na dodatek bez cd wiec w 100% kombinacja z panelem srodkowym i wymiana głośnikow z wytłumieniem drzwi – ale to juz po wakacjach bo sezon ślubny trwa wiec brak czasu
-gazownia
Jeszcze raz wszsystkich witam i życze wielu przyjemnych km ze swoimi "Madziami"
Mazda6 GG L8-DE '02 szarosrebrna 1.8 120 konikow
Strona 1 z 1
Popraw kod silnika i napisz kilka zdań opisu 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Hmm jak patrzę na te przebiegi i roczniki to dziwnie to wszystko wygląda. Może po prostu mi się trafił jakiś zmotoryzowany Holender, bo jak kupowałem swoją to od 2006 roku natrzaskane było prawie 180
Ciekawe zdjęcia, co to za szkiełko? Jakieś fisheye? Wrzuć też zdjęcie ogólnie pokazujące wnętrze, bo widzę, że wersja z jasnym wnętrzem, fajnie to wygląda przyznam.
Szerokości i bezawaryjności.

Ciekawe zdjęcia, co to za szkiełko? Jakieś fisheye? Wrzuć też zdjęcie ogólnie pokazujące wnętrze, bo widzę, że wersja z jasnym wnętrzem, fajnie to wygląda przyznam.
Szerokości i bezawaryjności.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Magdalena prawie jak moja 
Tylko mnie dziwi ze nie ma wejścia na cd
może ma zmieniarke?
Ale mi sie podba życzę szerokości:D
Tylko mnie dziwi ze nie ma wejścia na cd

Ale mi sie podba życzę szerokości:D
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
w wolnej chwili dodam kilka zdjęć wnętrza. Szkiełko sony 16-50 na ogniskowej 16.
lemoniadowy – nie ma ani cd, ani zmieniarki. niestety. szczerze powiem, że nagłośnienie to smutny punkt tego samochodu.
Celin – choć wcześniej oglądalem kilka "pasków" które miały na liczniku 200 tys, a każdy element tego samochodu mówił, że ma 500 tys albo milion hehe
generalnie nie wierze w żaden z tych przebiegów, choć niby moja madzia na ostatnim przeglądzie miała 140 tys przebiegu wiec do maja 2013 od pazdziernika 2012 10 tys to wyglada to dosc logicznie, dzieki za opinie w watku
Dopisano 2 sie 2013, 18:52:
oki gaz założony w Bydgoszczy w firmie Armot. korzystałem z tej firmy przy Vectrze i wszystko bylo ok, stad wybor kolejny raz na to miejsce. Słownie umawiałem się na komponenty takie jak w odpowiednich wątkach forum, jednak końcowo otrzymałem (chyba) inne, cena jaka uzgodnilem to 2550 zł + 150 zl doplaty za wlew we wlewie paliwa.
Wszystko wygląda schludnie, czysto i ładnie, chodzi idealnie. Pytanie brzmi czy poniższe parametry to jakis tani shit czy jesli dobrze zestrojone podziałają dłużej niż rok ;0
zainstalowane elementy to :
-KIT WTRYSK SEKWENCYJNY 4 cyl
-ZBIORNIK TOR 53/630 WEW
-ZAWÓR NAPEŁNIENIA TANKOWANIA TOMASETO
-CZUJNIK SENSOR PW
-WIELOZAWÓR 220/225
-REDUKTOR 140 HP AT07
-LISTWA WTRYSKOWA OMV
Dane spisane z faktury.
Może się ktoś wypowiedzieć??
dzieki
lemoniadowy – nie ma ani cd, ani zmieniarki. niestety. szczerze powiem, że nagłośnienie to smutny punkt tego samochodu.
Celin – choć wcześniej oglądalem kilka "pasków" które miały na liczniku 200 tys, a każdy element tego samochodu mówił, że ma 500 tys albo milion hehe
generalnie nie wierze w żaden z tych przebiegów, choć niby moja madzia na ostatnim przeglądzie miała 140 tys przebiegu wiec do maja 2013 od pazdziernika 2012 10 tys to wyglada to dosc logicznie, dzieki za opinie w watku
Dopisano 2 sie 2013, 18:52:
oki gaz założony w Bydgoszczy w firmie Armot. korzystałem z tej firmy przy Vectrze i wszystko bylo ok, stad wybor kolejny raz na to miejsce. Słownie umawiałem się na komponenty takie jak w odpowiednich wątkach forum, jednak końcowo otrzymałem (chyba) inne, cena jaka uzgodnilem to 2550 zł + 150 zl doplaty za wlew we wlewie paliwa.
Wszystko wygląda schludnie, czysto i ładnie, chodzi idealnie. Pytanie brzmi czy poniższe parametry to jakis tani shit czy jesli dobrze zestrojone podziałają dłużej niż rok ;0
zainstalowane elementy to :
-KIT WTRYSK SEKWENCYJNY 4 cyl
-ZBIORNIK TOR 53/630 WEW
-ZAWÓR NAPEŁNIENIA TANKOWANIA TOMASETO
-CZUJNIK SENSOR PW
-WIELOZAWÓR 220/225
-REDUKTOR 140 HP AT07
-LISTWA WTRYSKOWA OMV
Dane spisane z faktury.
Może się ktoś wypowiedzieć??
dzieki
- Od: 8 cze 2013, 17:05
- Posty: 17
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 6 GG/HB 1.8 benzyna 120 km
Jeśli chodzi o własne mp3 w maździe, polecam transmiter fm
u siebie tak rozwiązałem ten problem
wtedy pendrive i muzyczka leci 
jestem odmiennego zdania, XLC tysiąc razy wygodniejszy w kontrolowaniu bo nawet sterowanie z kierownicy działa, a transmiter to ciężka przeprawa. używałem jedno i drugie więc śmiało mogę komentować. No i jakość dzwięku z transmitera – srednio ... 
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
XLC nie używałem, ale nie zaprzeczam że wygodniejsze rozwiązanie
jednak chwilowo zostaję przy transmiterze, a jakość dźwięku u mnie jest przyzwoita
ale pewnie XLC też kiedyś się pojawi 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości