
H3 LED w światłach przeciwmgielnych
Mnie wyniosło ok 109 złociszy. Taniej niż na allegro za 5W z jedną diodą na czole i czterema po bokach.
W Polsce już są, tylko trochę drożej:
http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka- ... rBialy/191
89 za szt
O ile o te chodzi
http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka- ... rBialy/191
89 za szt
O ile o te chodzi
- Od: 4 kwi 2012, 16:04
- Posty: 5
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 kombi 2003
2.0 Di 120KM
Dobre pytanie
I nie o te chodzi. Te, które pokazałeś są już dawno w Polsce
I nie o te chodzi. Te, które pokazałeś są już dawno w Polsce
Odświeżę temat i pytam czy są jakieś nowe, lepsze żarówki H3 niż te Cree aby zastosować je w halogenie jako DRL.
Czy nic się nie zmieniło, i trzeba kupić te soczewkowe z ebaya ?
Czy nic się nie zmieniło, i trzeba kupić te soczewkowe z ebaya ?
Hej,
Podłączyłem sobie te światełka przecimgielne jako dzienne. Nie bawiłem się w żarówki ledowe tylko zostawiłem oryginalne. Wszystko fajnie wygląda i mało roboty. Kabel musiałem podłączyć tylko do jednego reflektora, a obydwa świecą.
Mam niestety jeden problem. Po wyłączeniu zapłonu mam jeszcze prąd w skrzynce bezpieczników przez 1:30 minuty, czyli po wyjsciu z auta światła jeszcze tyle świecą. W zimę pewnie wykończę tak baterję!
Nie macie tego samego problemu?
Da się to jakoś obejść? Tylko nie mówcie że muszę się z kabelkiem przebijać do kabiny
Podłączyłem sobie te światełka przecimgielne jako dzienne. Nie bawiłem się w żarówki ledowe tylko zostawiłem oryginalne. Wszystko fajnie wygląda i mało roboty. Kabel musiałem podłączyć tylko do jednego reflektora, a obydwa świecą.
Mam niestety jeden problem. Po wyłączeniu zapłonu mam jeszcze prąd w skrzynce bezpieczników przez 1:30 minuty, czyli po wyjsciu z auta światła jeszcze tyle świecą. W zimę pewnie wykończę tak baterję!
Nie macie tego samego problemu?
Da się to jakoś obejść? Tylko nie mówcie że muszę się z kabelkiem przebijać do kabiny

- Od: 30 mar 2013, 20:51
- Posty: 39
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 '05r. 147KM 2.0
Benzyna + LPG
Stag 300 ISA 2
Inny plus w komorze silnika nie istnieje. Przemierzyłem każdy plus i bezpiecznik w komorze silnika i wszystko to samo. Rozumiem że żarówki LED dlatego że niby mniej prądu biorą? Zobaczę jak to się zachowuje i pomyślę.
- Od: 30 mar 2013, 20:51
- Posty: 39
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 '05r. 147KM 2.0
Benzyna + LPG
Stag 300 ISA 2
Podłączyłem + do bezpiecznika wtryskiwaczy 15A, ale szukałem innego prądu, razem z elektrykiem mierzyliśmy rózne kable i wszędzie to samo. Prąd wyłącza się dopiero 1,5 minuty po przekręceniu kluczyka.
Muszę spytać dobrzyna czy on ma to samo, bo też widzę ma poliftową 6-tkę w swojej relacji:
viewtopic.php?f=409&t=118212&hilit=czujnik+zmierzchu
Muszę spytać dobrzyna czy on ma to samo, bo też widzę ma poliftową 6-tkę w swojej relacji:
viewtopic.php?f=409&t=118212&hilit=czujnik+zmierzchu
- Od: 30 mar 2013, 20:51
- Posty: 39
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 '05r. 147KM 2.0
Benzyna + LPG
Stag 300 ISA 2
Nie pamiętam teraz dokładnie, ale jeszcze chyba w bezpiecznik alternatora się wpinało jeszcze.
A jak nie, to podepnij pod inny, tak żeby + był po zapłonie. Ja tak mam i nie narzekam
A jak nie, to podepnij pod inny, tak żeby + był po zapłonie. Ja tak mam i nie narzekam
Nie wiem właśnie, który to bezpiecznik. Przeszukałem manuala i są wtyrski, ale alternatora nie ma. Ktoś kiedyś o tym mówił i nie umiem sobie przypomnieć...
Spróbuj jeszcze poszukać na stykach różnych przekaźników. Ja co prawda mam po stacyjce (a nie po zapłonie), ale właśnie wziąłem z przekaźników, bo tak z bezpieczników to już nie wiem co może mieć tylko po zapłonie i bez zwłoki.
Spróbuj jeszcze poszukać na stykach różnych przekaźników. Ja co prawda mam po stacyjce (a nie po zapłonie), ale właśnie wziąłem z przekaźników, bo tak z bezpieczników to już nie wiem co może mieć tylko po zapłonie i bez zwłoki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6